Bugatti Veyron Targa bude

Slovutný superautomobil Veyron dostane napřesrok variantu s odnímatelnými střešními panely, o níž se diskutuje již déle než rok. Taková verze je vzhledem ke konstrukci automobilu jediným řešením, jež umožní jízdu s větrem ve vlasech bez radikálních dopadů na linie karosérie a bezpečnost posádky. Přesto si modifikace střechy vyžádá dodatečné zásahy do karosérie pro zachování její potřebné tuhosti, což s sebou přinese navýšení hmotnosti a úpravy aerodynamiky, které by měly maximální rychlost vozu omezit na „pouhých“ 350 km/h. Je však zároveň téměř jisté, že pro sejmuté střešní panely nebude ve voze úložný prostor, takže je budete muset nechat doma. Podle dostupných informací však bude pro případ náhlého zhoršení počasí k dispozici plátěný přístřešek.

Očekává se, že Bugatti co nevidět projekt představí oficiálně a oznámí, kolik otevřených Veyronů vyrobí. Rozhodně jich bude méně než vozů kupé, jichž se vyprodukovaly tři stovky. Mluví se zatím o čísle 80…

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků