Bugatti Veyron stále není oficiálně nejrychlejším vozem na světě

15 komentářů

bms
10. listopadu • 18:58

A co Venom, Viper v úpravě od Hennessey? Je taky papírově rychlejší, a navíc za osminu ceny Výronu:-)

Cynik
11. listopadu • 16:10

Tento rekord se zřejmě týká sériových aut, nikoli verzí upravených speciálně pro dosahování maximalní rychlosti na úkor trakce, pohodlí a všeho ostatního.

bms
11. listopadu • 17:04

No jo.. to je asi pravda. Ale zrovna u Hennessey Venom není brutální výkon na úkor komfortu.. Interiér není o nic ochuzen naopak má třeba DVD player, navigaci, kožené provedení, ..... a podvozek, atd je myslím taky vychytán. Je to ale fakt hodně omezená série :-(

tuky
10. listopadu • 4:24

marketingove dvovody a hustota vazduchu [aby sa ich meranie uskutocnilo na pravom mieste a s pravymi hodnotami pre motor a aerodynamiku]// napr. Murcielago [nie LP640] podla lamba ide 330+; a v teste AMS sa lambo vyhovaralo, ze "hustota vzduchu neumozni dosiahnut taku rychlost" [pozn. islo sa v noci, s chladnejsim vzduchom]; pritom SLR a C. GT dosahovali tabulkove/lepsie vysledky...Veyron ma nielen nechutne meno ale aj tvar ktory odporuje logickemu mysleniu pre dosahovanie rychlosti 100m/s a viac [preto tych 1000k a 1250Nm a 125l/100km]

Kolík
10. listopadu • 8:15

No ta tvoje logika je tedy neco! S tim co mas v hlave se radeji moc nechlub. Aerodynamika Veyronu je neoddiskutovatelna, on totiz ten nejlepsi aerodynamicky tvar ma tvar kapky a ten Veyron splnuje. ;-)

tuky
10. listopadu • 17:35

alebo aj nie... ;-)// odmontujte spatne zrkadla, a ono to zacne lietat ;-)

Antioxidant
10. listopadu • 18:36

Jako vtip, dosti trapne...:-/

tuky
10. listopadu • 23:28

to nie je vtip! ale smutny fakt

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antioxidant
11. listopadu • 0:29

Tedy podporte ho nejakymi fakty.

tuky
11. listopadu • 4:09

"The extra speed had to come from changing small things on the body. They started by fitting smaller door mirrors, which upped the top speed a bit but at too high a price. It turned out that the bigger ones had been keeping the nose of the car on the ground. Without them the stability was gone." Jeremy Clarkson, The Sunday Times [+ BBC Top Gear]"...tvar základního tělesa karosérie v podstatě odporuje zásadám pro stavbu vozů dosahujících rychlostí nad 350 km/h..." Miroslav Kudelka [auto.cz]Dufam, ze tieto zdroje su dvoveryhodne vo vasich ociach [ak nie, hladajete na nete a nahdete viac...]Len tak mimochodom, a so vsetkou uctou voci vsetkym ludom, na svoje tvrdenia o technike aut mam v drvivej vacsine dostatocne vela informaci aby som ich prezentoval.// k tomu kvapkovitemu tvaru - neviem odkial niekto prisieal na to, ze kvapkovity tvar je idealny - je to iba kombinacia optimalneho komprimisu medzi aerodynamickym tvarom a polohou taziska v mnozstve vody ktore pada volnym padom v plyne ktory vytvara trenie na povrchu vody.Staci sa pozriet na "uzasne" vysledky vsetkych kvapkovitych aut [ako audi TT - predchadzajuca generacia bez kridla], a ono ten tvar odporuje nielen logike, ale aj bezpecnej prevadzkyschopnosti

Antioxidant
11. listopadu • 10:13

Mel jsem na mysli fakta a ne nejake domnele kecy lidi, kteri to auto videli pouze na obrazku. V Top Gearu Veyron sice testovali, ale rozhodne mu neodmontovali zrcatka, aby zjistili, jestli umi litat. Neboli jinak, je to pouze jejich dojem, btw. Top Gear je na dojmech postaveny cely.

tuky
11. listopadu • 20:55

"But while the drivetrain got the power down without any problems, the shape of the bodyshell restricted the car's target speed in tests at the Sauber Formula One wind tunnel.

Sauber engineers could only simulate tests to 360km/h (220mph), the effective top speed in Formula One racing.

They told VW that for the Veyron to top 400km/h, its bodyshell had to be changed to improve aerodynamics. VW said no, that the shape of the supercar was set in stone.

VW then went ahead on its own. First it made the door mirrors smaller. But it found that wind turbulence at speed around the smaller mirrors upset the balance of the car at the front. The bigger mirrors worked better." Alastair Sloane [Herald on Sunday]toto je moj posledny prispevok k tejto nikam neveducej diskusii - hold komu niet rady, tomu niet pomoci; ak chcete cisla, tie nemam, pretoze som Veyron nevyvijal; ak vam nestaci vyhlasenie a tvrdenie z relacie ktoru sleduje 1.25mld divakov, prosim. [len si predstavte, ze BBC by odvisielala nieco, co nie je pravda - platili by take odskodnenie, ze by dovysielali]

miRec
10. listopadu • 6:52

O ktorom teste pises? podla predchadzajucich testov (2) dosiahlo Murcielago v Narde rychlost 330, ktora je aj vyrobcom udavana ako Vmax. V aktualnom teste (AMS č.23/2006) namerali LP640 Vmax 340kmh, cas z 0-300 bol 31,8s. Pre porovnanie: 599GTB Fiorano malo Vmax 335 kmh a zrychlenie z 0-300 za 29,9 s... a skoro som zabudol: Bugatii Veyron dosiahlo Vmax 402 kmh a casy zrychlenia (namerane!) z 0-200 za 7,4 a z 0-300 cas 18,2. Test sa uskutocnil v Ehra-Leesien...

tuky
10. listopadu • 17:44

neviem to video teraz najst na nete, ale islo o porovnanie supersportov + bentley; kde Murcielago [NIE LP640; ten test je trochu starsi] malo problem dosiahnut tabulkove hodnoty [co aspon mna prekvapilo, pretoze Diablo bolo vzdy rychlejsie ako tabulkove hodnoty]- test ktory spominate som este nevidel ;-) [ale napravim to]Veyron je vdaka 4 turbam; awd a prevodovke neskutocne rychly [McL F1 je ...]; ALE aerodynamika napr. Enza alebo CCR/CCX je podstatne lepsia ako u veyronu - teda pokial clovek nechce brzdit

nemuzu usnout
10. listopadu • 1:43

:-))

Doporučujeme

Články odjinud