Bugatti Veyron stále není oficiálně nejrychlejším vozem na světě

Bugatti Veyron stále není oficiálně nejrychlejším vozem na světě

V září jsme vás informovali, že automobilka Bugatti chystá oficiální měření maximální rychlosti modelu Veyron, aby mohl být tento údaj zapsán do Guinessovy knihy rekordů (celá zpráva).

Plánovaný termín 28. října však proběhl a rekord nikde. Automobilka Bugatti musela tento pokus zrušit, protože počasí nedovolilo rychlosti okolo čtyř set kilometrů v hodině. Oba iniciátoři této akce, tedy Bugatti a společnost Castrol Oil se dohodli, že se o rekord pokusí na jaře příštího roku.

Do té doby bude tedy brán za oficiálně nejrychlejší vůz švédský Koenigsegg CCR, který od 5. listopadu 2005 drží rychlostní rekord 388 km/h.

Může se také stát, že švédská automobilka do té doby podrobí oficiálnímu testu svůj nový model CCX, se kterým již neoficiálně dosáhla rychlosti 394,2 km/h. To je sice méně, než udávaných 407,7 km/h Veyronu, ale na dočasné prvenství dostačující. Ostatně, kdo dnes může s jistotou říci, že Veyron 407 km/h opravdu jezdí nebo někdy pojede, neotřesitelný důkaz stále chybí. Koenigsegg loni provedl test v listopadu a na letošní zimu chystá další, proč tedy Bugatti čeká na příští jaro?

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků