Na hovno
Nechtěl bych nějak hnípat, auto je bezesporu famozní, ale dodnes jsem netušil, že testovat brzdy 250-80 je nějaký acid test, sem myslel že je to standardní věc o které by se nemělo ani moc uvažovat. Imho zcela normální provoz i u jiných běžných aut než Veyron. Tam bych čekal skutečný acid testy jako 300-0 několikrát po sobě. Což tedy asi bezpochyby taky proběhlo, ale proč se vytahovat s testy 250-80
tech 250-80 opakovane uz ukazuje, jak vadnou brzdy, to je to same, jako kdyz se testujou brzdy u normalnich aut treba 100-40 opakovane, taky ty auta jezdi vic, jenze pokud po 2hem 3tim brzdeni brzdy zacnou vadnout jsou slabe, vetsine aut uvadnou brzdy, kdyz jednou zbrzdi treba 180-0. Tech 250-80 uz neco rika a pokud je brzdny ucinek treba mensi jen v radu procent, ukazuje to na kvalitu brzd. Doposud jsem nevidel nejake vetsi testy u supersportu napr. maximalka-0 a opakovane, pokud mas nekde nejake takove udaje, sem s nimi a rad se pokocham. Vzdy se bere urcita hladina rychlosti a z te se to meri, pro porovnani napr. s konkurenci. To je to same, jako kdyz se meri 0-100, coz u supersportu nema az takovy vyznam, jelikoz vsechny se pohybuji napr. +-3,2s, kdezto u takoveho sprintu 0-200 se uz ukaze co auta umi a u takoveho 0-300 jsou rozdily mezi supersporty propastni. Proto bych rekl ten test 250-0, aby se ukazalo brzdeni, ve kterem to auto bude jezdit nejvic, prece jenom i na okruhu Veyron tech 400kmh nedosahne ani za nic...
Tak to by ses asi divil
No Enzo se tak testovalo. 300-0. Výsledek byl nějak ve smyslu, že brzdy jsou OK a že je není ani potřeba vyměnit (keramika) Někde to proběhlo jako zajímavost.
ja myslim, ze to, jak to porad odkladaji a verejne mluvi o problemech dokazuje to, ze to auto je dostatecne testovano
Ne, to jen znamená, že problémy, které už měl Gordon Murray u nyní přes deset let starého a stále nepřekonaného McLarenu F1 dávno za sebou, pánové od lidových vozítek zatím pořád řeší, z jakých motorů že ta skládačka pohonné jednotky bude a podobná dilemata a myslím, že už z toho mají notně orošené čelo
to bych se nedivil, neni moc okruhu, ktere dovoli auta rozjet na tyto rychlosti, rovinky jsou moc kratke a ovaly to taky nevytrhnou...
Myslim, ze se to netestuje na normalnich okruzich (i kdyz tam taky nekdy), ale ve specialnich testovacich centrech (Skandinavie, Jizni Afrika, Amerika).
Ale mas pravdu v tom, ze na zavodnich okruzich by z toho horko tezko vymackli tech slibovanych 400 km/h
moc hezka bugatka
Ta značka pod předním světlem je ale vyloženě hnusná.
A kam jinam bys ji chtel namontovat?
To vysunutý křídlo vypadá brutálně. Mám pro Vejronka slabost, moc se mi líbí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.