Bugatti Veyron skutečně pojede přes 400 km/h

14 komentářů

vedeni
15. listopadu • 16:52

Na hovno

Ace2
14. listopadu • 14:15

Nechtěl bych nějak hnípat, auto je bezesporu famozní, ale dodnes jsem netušil, že testovat brzdy 250-80 je nějaký acid test, sem myslel že je to standardní věc o které by se nemělo ani moc uvažovat. Imho zcela normální provoz i u jiných běžných aut než Veyron. Tam bych čekal skutečný acid testy jako 300-0 několikrát po sobě. Což tedy asi bezpochyby taky proběhlo, ale proč se vytahovat s testy 250-80

goes
14. listopadu • 16:15

tech 250-80 opakovane uz ukazuje, jak vadnou brzdy, to je to same, jako kdyz se testujou brzdy u normalnich aut treba 100-40 opakovane, taky ty auta jezdi vic, jenze pokud po 2hem 3tim brzdeni brzdy zacnou vadnout jsou slabe, vetsine aut uvadnou brzdy, kdyz jednou zbrzdi treba 180-0. Tech 250-80 uz neco rika a pokud je brzdny ucinek treba mensi jen v radu procent, ukazuje to na kvalitu brzd. Doposud jsem nevidel nejake vetsi testy u supersportu napr. maximalka-0 a opakovane, pokud mas nekde nejake takove udaje, sem s nimi a rad se pokocham. Vzdy se bere urcita hladina rychlosti a z te se to meri, pro porovnani napr. s konkurenci. To je to same, jako kdyz se meri 0-100, coz u supersportu nema az takovy vyznam, jelikoz vsechny se pohybuji napr. +-3,2s, kdezto u takoveho sprintu 0-200 se uz ukaze co auta umi a u takoveho 0-300 jsou rozdily mezi supersporty propastni. Proto bych rekl ten test 250-0, aby se ukazalo brzdeni, ve kterem to auto bude jezdit nejvic, prece jenom i na okruhu Veyron tech 400kmh nedosahne ani za nic...

Ladik
14. listopadu • 20:19

Tak to by ses asi divil

Ladik
14. listopadu • 20:19

Tak to by ses asi divil

Ace2
15. listopadu • 9:22

No Enzo se tak testovalo. 300-0. Výsledek byl nějak ve smyslu, že brzdy jsou OK a že je není ani potřeba vyměnit (keramika) Někde to proběhlo jako zajímavost.

goes
15. listopadu • 10:20

ja myslim, ze to, jak to porad odkladaji a verejne mluvi o problemech dokazuje to, ze to auto je dostatecne testovano

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RedBaron
16. listopadu • 0:26

Ne, to jen znamená, že problémy, které už měl Gordon Murray u nyní přes deset let starého a stále nepřekonaného McLarenu F1 dávno za sebou, pánové od lidových vozítek zatím pořád řeší, z jakých motorů že ta skládačka pohonné jednotky bude a podobná dilemata a myslím, že už z toho mají notně orošené čelo

goes
14. listopadu • 20:56

to bych se nedivil, neni moc okruhu, ktere dovoli auta rozjet na tyto rychlosti, rovinky jsou moc kratke a ovaly to taky nevytrhnou...

Ferda
14. listopadu • 21:40

Myslim, ze se to netestuje na normalnich okruzich (i kdyz tam taky nekdy), ale ve specialnich testovacich centrech (Skandinavie, Jizni Afrika, Amerika).

Ale mas pravdu v tom, ze na zavodnich okruzich by z toho horko tezko vymackli tech slibovanych 400 km/h

Zvedavec
14. listopadu • 12:08

moc hezka bugatka

Krull
14. listopadu • 11:33

Ta značka pod předním světlem je ale vyloženě hnusná.

Ferda
14. listopadu • 14:44

A kam jinam bys ji chtel namontovat?

Alex
14. listopadu • 11:11

To vysunutý křídlo vypadá brutálně. Mám pro Vejronka slabost, moc se mi líbí.

Doporučujeme

Články odjinud