Nejvýkonnější, nejrychlejší a nejdražší sériově vyráběný vůz, Bugatti Veyron, si začíná nacházet zákazníky. Díky ceně 1 mil. eur bez daně to není nic jednoduchého. Díky zvětšujícímu se zájmu hlavně zákazníků ze Spojených států, vzroste produkce z původních 50 vozů ročně až na 70, což zkrátí nynější čekací lhůty, které se nyní pohybují okolo 15 měsíců. Právě americký trh se zdá jako nejperspektivnější, ovšem jen stěží zde najde Bugatti 300 zákazníků pro celou svou sérii. I když se to nezdá, tak druhé místo v poptávce po USA nyní drží Německo, kde se brzy ocitne na dvacet Veyronů, což z něj udělá mezi smetánkou mírnou tuctovku. Z dostupných informací se prozatím ukazuje, že se Veyronu s českou SPZ nedočkáme.
Dle šéfa VW je nyní na řadě vývoj dalších modelů této automobilky a dle dostupných informací se brzy představí "bugatka" s výkonem pod 300 koní. Jak to tak vypadá, stane se Bugatti automobilkou plnou kontrastů, ovšem jedno je jisté - již nikdy se nebude opakovat extrémně ztrátová akce, která by se podobala Veyronu.