Bugatti Veyron si začíná nacházet zákazníky

Nejvýkonnější, nejrychlejší a nejdražší sériově vyráběný vůz, Bugatti Veyron, si začíná nacházet zákazníky. Díky ceně 1 mil. eur bez daně to není nic jednoduchého. Díky zvětšujícímu se zájmu hlavně zákazníků ze Spojených států, vzroste produkce z původních 50 vozů ročně až na 70, což zkrátí nynější čekací lhůty, které se nyní pohybují okolo 15 měsíců. Právě americký trh se zdá jako nejperspektivnější, ovšem jen stěží zde najde Bugatti 300 zákazníků pro celou svou sérii. I když se to nezdá, tak druhé místo v poptávce po USA nyní drží Německo, kde se brzy ocitne na dvacet Veyronů, což z něj udělá mezi smetánkou mírnou tuctovku. Z dostupných informací se prozatím ukazuje, že se Veyronu s českou SPZ nedočkáme.

Dle šéfa VW je nyní na řadě vývoj dalších modelů této automobilky a dle dostupných informací se brzy představí "bugatka" s výkonem pod 300 koní. Jak to tak vypadá, stane se Bugatti automobilkou plnou kontrastů, ovšem jedno je jisté - již nikdy se nebude opakovat extrémně ztrátová akce, která by se podobala Veyronu.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků