Bugatti Veyron si začíná nacházet zákazníky

Nejvýkonnější, nejrychlejší a nejdražší sériově vyráběný vůz, Bugatti Veyron, si začíná nacházet zákazníky. Díky ceně 1 mil. eur bez daně to není nic jednoduchého. Díky zvětšujícímu se zájmu hlavně zákazníků ze Spojených států, vzroste produkce z původních 50 vozů ročně až na 70, což zkrátí nynější čekací lhůty, které se nyní pohybují okolo 15 měsíců. Právě americký trh se zdá jako nejperspektivnější, ovšem jen stěží zde najde Bugatti 300 zákazníků pro celou svou sérii. I když se to nezdá, tak druhé místo v poptávce po USA nyní drží Německo, kde se brzy ocitne na dvacet Veyronů, což z něj udělá mezi smetánkou mírnou tuctovku. Z dostupných informací se prozatím ukazuje, že se Veyronu s českou SPZ nedočkáme.

Dle šéfa VW je nyní na řadě vývoj dalších modelů této automobilky a dle dostupných informací se brzy představí "bugatka" s výkonem pod 300 koní. Jak to tak vypadá, stane se Bugatti automobilkou plnou kontrastů, ovšem jedno je jisté - již nikdy se nebude opakovat extrémně ztrátová akce, která by se podobala Veyronu.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků