Bugatti Veyron si začíná nacházet zákazníky

Nejvýkonnější, nejrychlejší a nejdražší sériově vyráběný vůz, Bugatti Veyron, si začíná nacházet zákazníky. Díky ceně 1 mil. eur bez daně to není nic jednoduchého. Díky zvětšujícímu se zájmu hlavně zákazníků ze Spojených států, vzroste produkce z původních 50 vozů ročně až na 70, což zkrátí nynější čekací lhůty, které se nyní pohybují okolo 15 měsíců. Právě americký trh se zdá jako nejperspektivnější, ovšem jen stěží zde najde Bugatti 300 zákazníků pro celou svou sérii. I když se to nezdá, tak druhé místo v poptávce po USA nyní drží Německo, kde se brzy ocitne na dvacet Veyronů, což z něj udělá mezi smetánkou mírnou tuctovku. Z dostupných informací se prozatím ukazuje, že se Veyronu s českou SPZ nedočkáme.

Dle šéfa VW je nyní na řadě vývoj dalších modelů této automobilky a dle dostupných informací se brzy představí "bugatka" s výkonem pod 300 koní. Jak to tak vypadá, stane se Bugatti automobilkou plnou kontrastů, ovšem jedno je jisté - již nikdy se nebude opakovat extrémně ztrátová akce, která by se podobala Veyronu.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků