Bugatti Veyron přistižen na náměstí

13 komentářů

Brus
15. října • 19:53

jsem tuhle vec videl na silnici asi pred rokem kdyz vyjizdela z Erry

Ráďa
15. října • 15:57

Proč by tam nebyla ručka??? Klínek tam je snad proto, kdyby to nějaké ucho (např. motoristický novinář hihi) rozbrzdil

jege
15. října • 19:44

Taky to byla 1. vec, ktera me ohledne tech klinku napadla! To auto je fotkach otevreno a i kdyz ho asi hlidaji, urcite by nikdo neriskoval, ze v nestrezenem okamihu si do nej nekdo sedne a odbrzdi ho.

wolff
15. října • 16:03

Spíš bych viděl, že tam ta brzda asi není. VW by nám to vysvětlilo tím, že tam nedaávají nic, co není nezb ytně nutné. A můžeš si ji přikoupit. Typický VW

n
15. října • 13:32

To auto uz je vystaveny pres dva roky v Berline v autosalonu VW...

Radek Ondrášík
15. října • 14:30

Ono je také třeba říct, že konečný produkt za poslední 2 roky prošel poměrně velkými změnami a k výsledne verzi 16.4 se dopracovali přes několik evolucí. Tuším, že finální, dnešní verze je stará tak asi rok.

Lukas
15. října • 14:00

Jo, to je pravda, tam kde paradoxně kdysi mašírovali komunisti a odkud je na dohled Braniborská brána. Zato teď na tom místě ve výlohách všech značek VW stojí vedle sebe Audi A8, B.Veyron, VW Passat, Leon a Octavie) To jsou paradoxy...
Jak koukám na tu fotku, tak mám ale pocit, jakoby byl volant výškově a podélně stavitelný jen tou stříbrnou páčkou, která je v obvyklých místech pod volantem?

furgon
15. října • 12:29

zadny fotky nevidim

Marek Litzman
15. října • 10:17

Nemáte někdo potuchy, kde to bylo vyfoceno?

Filomena
15. října • 9:52

som jediny, komu sa na stranke nezjavili ziadne fotky? Teda, nic, ako keby to bol len clanok bez fotiek, ani ikonky...

Mirek-607
15. října • 0:15

Kdyz uz delali panove z VW superauto, mohli myslet na par detailu... proc nema auto, co jede 400 skovane sterace za hranu kapoty? Vzdyt to neni nijak extra vyjimecna zalezitost u aut za zlomek ceny Veyronu...

Jinak je to jiste uchvatne auto, ale chyba je v tom, ze si kousek z nej kupuje kazdy majitel VW a to ne zas tak maly...

tuky
15. října • 1:51

Ja by som nepovedal, ze Veyron ma zlu aerodynamiku, Cx ma standardne pre supersporty + design [ktory sa mne vobec nepaci] je tiez jednoznacne prisposobeny pritlaku. Mna akurat stve spotreba [cca. 1l/km] - ale trapit ma to urcite nikdy nebude
A to ze Veyron je stratovy - podla mna, to minimalne na 0 dostanu [zvysili cenu + mozu vyrobit viac kusov + predaj 0-tej serie].

ploii
15. října • 1:28

asi protoze je to hezky a navic tim mistem kde vidis ty sterace urcite vzduch neproudi, tohle musi byt snad jasne

Doporučujeme

Články odjinud