Bugatti Veyron přistižen na náměstí

Mirek-607  |  15. 10. 2005 00:15

Kdyz uz delali panove z VW superauto, mohli myslet na par detailu... proc nema auto, co jede 400 skovane sterace za hranu kapoty? Vzdyt to neni nijak extra vyjimecna zalezitost u aut za zlomek ceny Veyronu...

Jinak je to jiste uchvatne auto, ale chyba je v tom, ze si kousek z nej kupuje kazdy majitel VW a to ne zas tak maly...

Odpovědět  |   | 
ploii  |  15. 10. 2005 01:28

asi protoze je to hezky a navic tim mistem kde vidis ty sterace urcite vzduch neproudi, tohle musi byt snad jasne

Odpovědět  |   | 
tuky  |  15. 10. 2005 01:51

Ja by som nepovedal, ze Veyron ma zlu aerodynamiku, Cx ma standardne pre supersporty + design [ktory sa mne vobec nepaci] je tiez jednoznacne prisposobeny pritlaku. Mna akurat stve spotreba [cca. 1l/km] - ale trapit ma to urcite nikdy nebude
A to ze Veyron je stratovy - podla mna, to minimalne na 0 dostanu [zvysili cenu + mozu vyrobit viac kusov + predaj 0-tej serie].

Odpovědět  |   | 
Filomena  |  15. 10. 2005 09:52

som jediny, komu sa na stranke nezjavili ziadne fotky? Teda, nic, ako keby to bol len clanok bez fotiek, ani ikonky...

Odpovědět  |   | 
Marek Litzman  |  15. 10. 2005 10:17

Nemáte někdo potuchy, kde to bylo vyfoceno?

Odpovědět  |   | 
furgon  |  15. 10. 2005 12:29

zadny fotky nevidim

Odpovědět  |   | 
n  |  15. 10. 2005 13:32

To auto uz je vystaveny pres dva roky v Berline v autosalonu VW...

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  15. 10. 2005 14:00

Jo, to je pravda, tam kde paradoxně kdysi mašírovali komunisti a odkud je na dohled Braniborská brána. Zato teď na tom místě ve výlohách všech značek VW stojí vedle sebe Audi A8, B.Veyron, VW Passat, Leon a Octavie) To jsou paradoxy...
Jak koukám na tu fotku, tak mám ale pocit, jakoby byl volant výškově a podélně stavitelný jen tou stříbrnou páčkou, která je v obvyklých místech pod volantem?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 10. 2005 14:30

Ono je také třeba říct, že konečný produkt za poslední 2 roky prošel poměrně velkými změnami a k výsledne verzi 16.4 se dopracovali přes několik evolucí. Tuším, že finální, dnešní verze je stará tak asi rok.

Odpovědět  |   | 
Ráďa  |  15. 10. 2005 15:57

Proč by tam nebyla ručka??? Klínek tam je snad proto, kdyby to nějaké ucho (např. motoristický novinář hihi) rozbrzdil

Odpovědět  |   | 
wolff  |  15. 10. 2005 16:03

Spíš bych viděl, že tam ta brzda asi není. VW by nám to vysvětlilo tím, že tam nedaávají nic, co není nezb ytně nutné. A můžeš si ji přikoupit. Typický VW

Odpovědět  |   | 
jege  |  15. 10. 2005 19:44

Taky to byla 1. vec, ktera me ohledne tech klinku napadla! To auto je fotkach otevreno a i kdyz ho asi hlidaji, urcite by nikdo neriskoval, ze v nestrezenem okamihu si do nej nekdo sedne a odbrzdi ho.

Odpovědět  |   | 
Brus  |  15. 10. 2005 19:53

jsem tuhle vec videl na silnici asi pred rokem kdyz vyjizdela z Erry

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 57 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A