Bugatti Veyron přistižen na náměstí

Mirek-607  |  15. 10. 2005 00:15

Kdyz uz delali panove z VW superauto, mohli myslet na par detailu... proc nema auto, co jede 400 skovane sterace za hranu kapoty? Vzdyt to neni nijak extra vyjimecna zalezitost u aut za zlomek ceny Veyronu...

Jinak je to jiste uchvatne auto, ale chyba je v tom, ze si kousek z nej kupuje kazdy majitel VW a to ne zas tak maly...

Odpovědět  |   | 
ploii  |  15. 10. 2005 01:28

asi protoze je to hezky a navic tim mistem kde vidis ty sterace urcite vzduch neproudi, tohle musi byt snad jasne

Odpovědět  |   | 
tuky  |  15. 10. 2005 01:51

Ja by som nepovedal, ze Veyron ma zlu aerodynamiku, Cx ma standardne pre supersporty + design [ktory sa mne vobec nepaci] je tiez jednoznacne prisposobeny pritlaku. Mna akurat stve spotreba [cca. 1l/km] - ale trapit ma to urcite nikdy nebude
A to ze Veyron je stratovy - podla mna, to minimalne na 0 dostanu [zvysili cenu + mozu vyrobit viac kusov + predaj 0-tej serie].

Odpovědět  |   | 
Filomena  |  15. 10. 2005 09:52

som jediny, komu sa na stranke nezjavili ziadne fotky? Teda, nic, ako keby to bol len clanok bez fotiek, ani ikonky...

Odpovědět  |   | 
Marek Litzman  |  15. 10. 2005 10:17

Nemáte někdo potuchy, kde to bylo vyfoceno?

Odpovědět  |   | 
furgon  |  15. 10. 2005 12:29

zadny fotky nevidim

Odpovědět  |   | 
n  |  15. 10. 2005 13:32

To auto uz je vystaveny pres dva roky v Berline v autosalonu VW...

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  15. 10. 2005 14:00

Jo, to je pravda, tam kde paradoxně kdysi mašírovali komunisti a odkud je na dohled Braniborská brána. Zato teď na tom místě ve výlohách všech značek VW stojí vedle sebe Audi A8, B.Veyron, VW Passat, Leon a Octavie) To jsou paradoxy...
Jak koukám na tu fotku, tak mám ale pocit, jakoby byl volant výškově a podélně stavitelný jen tou stříbrnou páčkou, která je v obvyklých místech pod volantem?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  15. 10. 2005 14:30

Ono je také třeba říct, že konečný produkt za poslední 2 roky prošel poměrně velkými změnami a k výsledne verzi 16.4 se dopracovali přes několik evolucí. Tuším, že finální, dnešní verze je stará tak asi rok.

Odpovědět  |   | 
Ráďa  |  15. 10. 2005 15:57

Proč by tam nebyla ručka??? Klínek tam je snad proto, kdyby to nějaké ucho (např. motoristický novinář hihi) rozbrzdil

Odpovědět  |   | 
wolff  |  15. 10. 2005 16:03

Spíš bych viděl, že tam ta brzda asi není. VW by nám to vysvětlilo tím, že tam nedaávají nic, co není nezb ytně nutné. A můžeš si ji přikoupit. Typický VW

Odpovědět  |   | 
jege  |  15. 10. 2005 19:44

Taky to byla 1. vec, ktera me ohledne tech klinku napadla! To auto je fotkach otevreno a i kdyz ho asi hlidaji, urcite by nikdo neriskoval, ze v nestrezenem okamihu si do nej nekdo sedne a odbrzdi ho.

Odpovědět  |   | 
Brus  |  15. 10. 2005 19:53

jsem tuhle vec videl na silnici asi pred rokem kdyz vyjizdela z Erry

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A