Bugatti Veyron nejrychlejší, rekord téměř 400 km/h

Nedávno jsme psali, že švédský Koenigsegg CCR překonal sedm let starý rychlostní rekord McLarenu F1, a stal se nejrychlejším sériovým vozem planety. Nastavil laťku na 387,87 km/h a všichni čekali, s čím se po všech problémech a spekulacích vytasí Bugatti Veyron - Volkswagen se chlubil, že překoná hranici 400 km/h.

Nyní Veyron konečně vyjel v rámci nových testů na okruh v německém Wolfsburgu a řidič dostal jediný úkol: vyždímat z Veyronu maximální rychlost a porazit všechno, co má čtyři kola. Na speciálním měřicím přístroji naskočila hodnota, kterou Volkswagen tají, ale podle tiskového mluvčího to bylo více než 248 mph. Britský AutoExpress uvádí hodnotu 248,5 mph, tedy téměř 400 km/h (399,92 km/h).

Tohoto měření se nezúčastnil žádný komisař Guinnessových rekordů, proto Volkswagen překonání rekordu nekomunikuje oficiální cestou na veřejnost. Asi čeká, že se Veyron objeví finální, prodejní podobě. Na výsluní se tak stále ještě hřeje CCR; ale jak dlouho?

Tip: Přečtěte si podrobné informace o McLarenu F1 nebo Bugatti Veyronu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 30 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků