no, radši německo než francii, nesnáším když se auto v zatáčce nahne o pul metru. A Buggati? Jenom kecy a houby z toho, myslím že na okruhu bude hodně aut rychlejší. A vsadím se, že taková Porsche carrera gt tam porazí i to slavný enzo
Mno bojim se, ze kdyby se Skoda pred casem z nikym nespojila tak tady jezdime ve vozech podobnych Dacii. A to je proti nove Oktavce trochu rozdil ne ???
Hm , ale škodovka měla možnost spojist se za vlády Pitharta s daleko kreativnějšími automobilkami než je věčně nudný a kvalitou neoplývající VW. Ale Péťa Pithart - velký to politik- si vylepšil domácí rozpočet a VW okupuje škodovku a dojebává automobilový průmysl všude kam vleze.
Pokud mám správné informace, tak druhý v pořadí za VW byl Peugeot. Zaplať pámbůh že to dopadlo, jak to dopadlo.
Germanofílie většiny přisivatel je úžasná. Vy snad za chvíli budete obhajovat i ... ale raděj nic. Komu není rady , tomu není pomoci. Tak hodně štěstí v Germánii.
Nevím, co je špatného na germanofilii, když jejich auta na rozdíl od francouzskejch jezdí a neskrývají se za "elegantní" design...
tomu věří opravdu snad jen majitel německý oktávie. Ty zase nejezdí a ještě k tomu vypadají příšerně.
Hmmm, tak mě teda jezdí.....
RENAULT
Cože, Peugeot??!! No tak to jsem rád, že to nakonec koupil VW....
Ať se blbečci od VW věnujou svým lidovým a stupidním vozům typu Golf a Passat a nekurvní tradiční značky. Už by snad mohli pochopit, že auta dělat neumí tak ať jdou lepit štítky na konetjnéry s Trabanty, pardón stupiditami VW.
Tomu rikam nazor.
Ještě řekněte, jak moc jste šťastný, že velký VW posvěcený Fuhrerem, značka bez historie, bez debat skupuje jiné Značky, mnohem starší, s mnohem větší historickou tvůrčí invencí a s mnohem více úspěchy ve sportovním (resp. poměřujícím) zápolení, a cpe jim do svých individuálních luxusních útrob svoje levné a poruchové komponenty a chlubí se Jejich image?
Vždyť jediné co VW dokázal, je sprasit těmto značkám image (a to mluvím i o škodě, třetí nejstarší automobilce na světě).
Kdyby VW ty značky neskoupil, tak už ani neexistují. A nemám pocit, že by je nějak zprznil...jako příklad můžu uvést Lamborghini... Vývoj je dnes už holt drahej a na kolenou, jako před půl stoletím, se auta vyrábět nedaj...
Presne tak. Ja nerikam, ze VW je buh, ktery ostatni povznasi, ale bez nej by mozna Tonino Lamborghini tovarnu zavrel a mohlo byt vymalovano. Ostatne ja si nemyslim ze by treba Gallardo bylo nejak spatne auto, ktere VW "zprznil".
Navic, misto VW by bylo mozna vhodnejsi nadavat na majitele, kteri privedli tovarny "cu grund" a ted je prodavaji VW a jinym.
Veyronu je opravdu skoda, rozhodne to neni dustojne vzkriseni, jake by si znacka Bugatti zaslouzila. Muze za to samozrejme VW, rekl bych, ze hlavne jeho management, ktery pozaduje neco, co je nemozne. Veyron bych ani tak nesrovnaval s Enzem, McLarenem F1 nebo Koenigseggem, to je trochu jina trida, Veyron je neco podobneho, jako Jaguar XJ220. To byl take superluxusni rychlik. Je rozdil mezitim udelat rychle auto a rychle luxusni auto. Jaguaru to tehda moc nevyslo po financni strance, XJ220 je jinak napsrosto skvely vuz (i kdyz mel byt puvodne jeste lepsi).
Jinak, veskere vase dohady o tom, co je duvodem zpozdeni Veyronu, jak to je s podvozkem, nebo pritlakem jsou nejspise liche. Tady problem nehledejte, neni moc co resit hlavne co se pritlaku tyce, na to jsou dneska finty. Hlavni problem je v motoru Veyronu, olbrimim setnactivalci te podivne W konstrukce. VW se timhle nikdy moc netajil, tenhle motor se dost spatne chladi a obzvlaste pri aerodynamickych pozadavcich Veyronu je to opravdu problem. XJ 220 take dostal mensi motor mimo jine kvuli problemum s chalzenim.
W není podivná konstrukce! je to něco hodně starýho a má to výhodu velkýho motoru na malim místě.
Jinak jsi si tím jistej že je problém od uchlazení? Kde jsi to vzal? Myslím že to ten problém nebude.
Podle mě je už Veyron dávno hotovej. Nebo kde by jinak se vzali přesný udaje o zrychlení atd.? Spíš se domnívám že je problém že není, kde ho vyrábět na čem a s kym. Ale tady se všichni pouze domnívají, takže je to o ničem.
Vim, ze W neni podivna konstrukce, je to proste dalsi z mnoha pristupu ke konstrukci motoru, ma sve vyhody a take nevyhody. Jednou z nevyhod je bohuzel horsi odvovd tepla, je to dane koncepci motoru, kdy se mezi tri rady valcu v uzkem uhlu velmi tezko cpou dalsi zarizeni, pod kapotou je hodne narvano. Co se tyce konkternich problemu u W16, problemy s chalzenim VW priznaval uz u prvnich konceptu se temito motory (nebyl to Veyron, ten se puvodne predstavil jako koncep jeste s motorem W18) pred par lety, i kdyz ne moc nahlas. Pravda je, ze oproti zminenemu W18, ktery byl z teto rady obrich motoru uplne prvni, dosahli zlepseni, stale jeste to ale nestaci.
Jinak souhlasim, Veyron je hotov a jezdi, jenze to auto proste asi nevydrzi jezdit dost dlouho, zivotnost motoru asi nebude zrovna to prave. Ale jinak, spocitat maximalni rychlost a zrychleni auta neni pro dnesni vykone vypocetni nastroje zas takovy problem.
W má čtyři řady válců. Což z venčí vypadá jako by měl dvě. Nechápu proč by se to mělo špatně chladit. Když obíhá voda, tak se motor uchladí. Jinak velký rozdíl mezi motory W12 a W16 není a W12 nemá problémy s uchlazením.
Sakra, spletl jsem se, W16 ma opravdu rady valcu 4, jsou to vlastne dva osmivalce do V vedle sebe. Puvodni W18 mel rady tri, tri radove sestivalce se spolecnou klikovkou. Problemy s chlazenim proste jsou, uvedomte si, ze W12 pracuje za podstatne jinych podminek a je take o dost mensi a vyprodukuje podstatne min tepla (6 valcu navic je opravdu sakra rozdil, to mi nevymluvite). Navic pri tom vykonu, jaky podava W16 to je proste extrem. Motory W konstrukce proste hreji vic, nez normalni V nebo radovky, je to proste tak, W12 v Phaetonu nebo treba Bentley Continental GT uchladit jde, u Veyronu, za tech extremnich podminek je to s W16 holt o neco tezsi. Ono, uchladit by to nebyl problem, jenze tady se musi brat vpotaz i aerodynamika, ktera neni u cestonvni limuziny nebo GT tak problematicka, jako u tohohle bolidu.
Co se tyce chalzeni ve vysokych rychlostech, dobry priklad je treba Lamborghini Countach, ktere se prvne delalo s uplne hladkou karoserii. Pak se zvetsil objem a vykon motoru a bylo nutne pridat chladici vstupy na karoserii, coz zhorsilo aerodynamiku, tudiz sla dolu i maximalka. Jenze to byly doby, kdy se o tohle moc nikdo nestaral, takze Lamborghini stale udavalo stejnou maximalni rychlost, zato udaje o zrychleni patricne upravilo. Proste marketing. Faktem je, ze nektere verze Countach, takove ty ospoilerovane obludy (primo z tovarny) se nebyly schopny dostat pres 270 kmh, Lamborghini ale dal vesele udaval maximalku "pres 300 kilometru v hodine".
Tim jen chci rict, ze dnes je doba jina a Bugatti by tohle proste neproslo...
Jo v poho. Tak se tak nečerti
uz 10-ti leta latka je hodne vysoko a postavit neco lepsiho bude uz hodne a hodne tezsi...
Jukněte se na stránku http://www.bugatti-cars.de/bugatti/index.html je tam video, jak lítaj s Veyronem po okruhu.
No nevim ja tem Svedum fandim vic. www.koeningsegg.com (v odkazech "images" jsou taky pekny videa).
Zvlast ta verze CCR (hmm je to levnejsi, rychlejsi a ne tak prehypovane jako Veyron)
OPRAVA spatny URL prepsal sem se o jedno "n" http://www.koenigsegg.com/
No jo jenže Veyron už asi nebude nejrychlejší auto - to je snad ta švédská značka jejiž jméno si nepamatuju (Duisberg ????) A něco se kutí i u Chryslera. Pokud jde o mě předpokládám že budu mít Veyrona do léta 1/18 od AutoArtu Hypersportům zdar !
nevis prosimte kdy presne ma vyjit buggati od autoartu ? take vim ze nekdy v lete a dost se na nej tesim ale nevim presne datum
M-10 Wolverine: Není ten SWE supersport náhodou Koenigseg?
Kdy se můžeme těšit na testík
V pondělí si pro Veyrona jedeme, takže asi za týden
problem je to, ze to co zname, jak se chova automobil,plati jenom asi do 300km/h...a dal nastupuji letecka aerodynamika, pritlak a vztlak na napravy, dostatecna vykonova hmotnost, uchlazeni motoru, dostatecne rychle pneu,...a tyhle protiklady zatim maji svoje hranice...skratka spojeni "luxusni zavodak" je hovadina, bud budete zavodit, nebo si "pomalu"hovet v luxusu...
existuje i verze s 1200k- ta jede magickych 400, ale...se seriovym kusem to nema nic spolecnyho, minimalne v luxusu jizdy...
Však tam je psáno, že na 370 bude elektronickej omezovač. Ten se dá jednoduše odstranit. Nicméně četl jsem, že původně měl byt omezovač na 300 a ten by ti odblokovali pouze na závodním okruhu, tam by ses vyřádil a pak by ti ho dalo z5.
Jimi: Ale problém je v tom, že nechtěli vyrobit luxusní sporťák, ale SPORTOVNÍ vůz a mimochodem mu vtiskli exklusivní a luxusní interiér, který rozhodně neoplývá místem. Aby z toho nevzniklo druhé Enzo, které nemá ani rádio a vevnitř to vypadá jk v kosmické lodi, což se třeba mě nelíbí...
Enzo je de facto formule na znackach, v takovem aute je radio zbytecna zatez. Kdo potrebuje v aute radio, nepotrebuje enzo . O vzhledu interieru plati to same.
Enzo je omyl... Veyron je o mnoho schopnější.
Nebudu se hadat o kvalitach veyrona, protoze jsem ho neridil, dokonce ani nazivo nevidel. Stejne tak jsem neridil enzo. Ale Enzo je opravdu zavodak na znackach pro normalni smrtelniky (no, spis pro nenormalni smrtelniky, kteri na nej maji penize a ferrari jim ho proda). Stejne jako F40, vzpominate, zadna klimatizace, zadne radio, zadna stahovaci okenka nebo dokonce vyplne dveri ci nejake tlumici hmoty na karoserii. Vsechno je podrizeno jizdnim vlastnostem a to az do krajnosti. proto nikdy nemuzete s veyronem nebo treba mclarenem F1 zazit to same, co s enzem nebo F40. Enzo neni auto do bezneho provozu, je to formule s karoserii a jeho kvality potrebuji zavodni okruh, na kterem ovsem nemaji zadnou konkurenci.
BTW, aniz bych chtel moc rypat, tak ferrari prodava zavodni auta uz 60 roku bez preruseni a stale se drzi puvodni cesty, kterou vice nez polovinu tech roku osobne vyslapaval zakladatel znacky. Ta auta maji v sobe porad kus jeho ducha. Veyron je umely projekt, ktery s bugattim ma spolecne jenom jmeno aby to nebylo malo, tak musi mit za kazdou cenu podkovovou masku chladice. Pro pana Niemanda specialne dodavam, ze v dobe, kdy firma bugatti vyrobila posledni zavodni auto mozna jeste nebyli na svete ani jeho rodice, takze o zkusenostech v tomto smeru bych se mluvit neodvazil, samotne jmeno bugatti davno zadne zkusenosti nema.
Nemam nic proti bugatti, patri mu velky kus slavne historie a odpovidajici vzkriseni by si zaslouzil, ale obavam se, ze to bude jeste horsi, nez uz zmineny pokus jaguaru s XJ220. Zatim z toho mam spis pocit ozivle mrtvoly .
Zkušenosti mohou pramenit třeba od Lamborgini. To je taky VW.
"Zkušenosti mohou pramenit třeba od Lamborgini. To je taky VW." Teda ty tvé dvě věty jsou sice pravdivé, ale v historickém kontextu se mi z nich zvedá žaludek a hned mám o něco více zkažený den.
Tak si VW nevšímej, nemysli na to a nevyjadřuj se k tomu. Uleví se ti.
"Teda ty tvé dvě věty jsou sice pravdivé, ale v historickém kontextu se mi z nich zvedá žaludek a hned mám o něco více zkažený den." Podle této věty i malé dítě usoudí, že ty máš proti této znače něco téměř řelk bych osobního. Nikdy názor nezměníš, tak nám stále dokola nemusíš ukazovat že opravdu tuto značku k smrti nenávidíš.
To už je pro tebe bohužel tvůj problém, jaké máš a s čím problémy
Nevim jaký bude mít Veyron podvozek, ale domnívám se, že Enzo bude mít lepší. Už asi jen proto že je převzatej z formule1. Jinak v sprintu nemá Veyron konkurenci . Ale třeba to dopadne, tak že Veyron bude mít lepší podvozek, ale asi se to těžko dozvíme, protože Enz se vyrobilo tušim 396? a produkce Veyrona bude cca 100za rok s cenou min. 30mil Kč.
Myslím si, že by VW mělo zůstat věrno svému názvu a necpat se někam, na co nemá
Ale tak je to se vším ve VW a bohužel nyní i Škodě - Superb rádoby luxusní třída, Octavia rádoby střední třída a Fabia ...
Pokud vim, tak tento vuz vyviji firma Bugatti. Chcete tedy rici, ze tato firma nema se sportovnimi vozy zadne zkusenosti ani tradici?
Ohledne Skody. Jestli je Superb luxusni, nebo neni je mozne diskutovat. Zalezi s cim porovnavate a jak definujete luxus (nekdo ho spatruje v premire elektroniky, jiny ho vidi v bezpecnosti, jiny v jizdnim dojmu apod.). Ostatni nema cenu komentovat.
"luxus (nekdo ho spatruje v premire elektroniky, jiny ho vidi v bezpecnosti, jiny v jizdnim dojmu"
Nic z toho, co jste napsal, není věcí, kde by Superb zrovna dvakrát vynikal. Spíš bych řekl, že v oněch kategoriích je silně podprůměrný. Tedy pokud ho nezačnete srovnávat třeba s Puntem...
Oprava - ne Vernon ale Veyron
Chyba lávky - Vernon vyvíjí VW pod značkou Bugatti
Firma Bugatti již drahnou dobu let neexistuje a zůstala po ní jen značka, kterou VW koupil
Co si priste vzit na autosalon fotak s poradnym bleskem ... ty fotky jsou dost o nicem ...
To je to co pořád říkám. Někdo auta dělat umí a někdo to jen zkouší. Když to neumím tak to nedělám. Tady má VW tu smůlu, že sice marketing a barevné brožurky na křídovém papíru fungují také, ale tady této třídě už to chce reálné výsledky pro zákazníky. Ty si pak položí otázku proč Švédská malo faktura dokáže vyvinout za pár měsíců auto, které těch 400 překročí také a gigantický VW to nezvládne ani za 8 let. Ano tak dlouho se Veyron vyvíjí. Ono ani nejde o to zda to jede 370 či 400, tady jde o to, že někdo měl plnou držku keců o tom jak je nejlepší a reálný život ukázal, že je to ve své třídě looser, který pravděpodobně v první rychlejší zatáčce vzletne jako pták do oblak.... což je sice fine a na reklamní letáku by to znělo dobře, ale mnoho majitelům by asi happy nebylo
Jinak je to designově povedené auto, k jeho smůle byl však marketing rychlejší než inženýři, což z něho asi na vždy udělá "to auto co má problémy ve vysoké rychlosti"
Povíme si, až bude jezdit
Zapomel jsem, ze jste krome cloveka, ktery hlasa jak dobre umi kreslit (respektive el. kopcit interier Mercedesu) take jeste vehlasny technicky inzenyr. Vite jake ze jsou problemy onoho vozu? Nevite, takze zase vzduchoprazdno. Dokonce uz vite, jak auto sedi. Zda se, ze jste v nem uz i jel. Nejel. Takze realny zivot neukazal zase nic.
No, problemy ma, to je jasne a neni o cem diskutovat, ale zase ty Vase lacine zvasty. To bych pak mohl klidne tvrdit, ze Mercedes tridy A je zase navzdy "to auto co se prevraci pri zatoceni volantem v 50ce". Coz jak sam jiste vite uz davno neni pravda. Pockejme jestli to auto skutecne vyjede na silnice.
Niemand> Přesně tak. Souhlas. Navíc, Ace2 je komik. Jediné auto, které jsem kdy viděl vzlétnout, byl Mercedes CLK-SLR v Le-Mans Plná držka keců, to napsal dobře, ale o sobě
Plnou držku keců mátě akorát vy. Než napíšete fakta, neškodilo by je, když už ne znát, tak alespoň správně opsat. Poněvadž: 1) Mercedes CLK- SLR existuje maximálně ve vaší turbodieselové hlavě. Nic takového závodní okruhy nebrouzdalo. 2) Onen Mercedes, který se v tréninku na Le Mans 1999 vznesl s Markem Webberem a v závodě Le Mans 1999 s Peterem Dumbreckem nesl název CLR. 3) Jeho předchůdcem nebyl Váš výplod CLK-SLR, nýbrž CLK-GTR v roce 1997 a CLK-LM v roce 1998.
Upřímně bych od vás, jakožto pravého RS TDI závodníka čekal větší zběhlost v motoristickém sportu. Ale nevadí, o B. Němcové se v nejširších kruzích také baví jako o spisovatelce...
Sorry, mě ty MB nikdy moc nezajímaly. Fakt je ten, že lítal a Webber sám posléze prohlásil, že je podruhé na světě. Tolik k jejich bezchybnosti.
A nevykej mi.
Haló Niemand, kde sakra si? Chýbajú mi tvoje komentáre ohľadne jasnej koncepcie rozvoja VW.
Jsem tady, nebojte. Co potrebujete?
Nakonec to dopadne jako s Jaguarem XJ220, u něhož výrobce něco jiného sliboval a vystavoval a dodal taky něco jiného. Nakonec to skončí v pohřebišti dějin. Taky jezdím Škodovkou, ale tímto mě VW nasral Ne že bych na Veyrona měl, ale nemá být taková slibotechna.....
Já si myslím,že je to skvělé auto,ale štve mne že bude mít omezovač rychlosti!
Tak to tě tak úplně štvát nemusí, protože kdyby ten omezovač neměl, tak tě to sfoukne z dálnice (nevím teda ze které) i s celým slavným výronem za 30 milionů nebo kolik to má stát.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.