Bugatti Veyron na ledu (spy photos)

55 komentářů

Nat
23. února • 10:33

Jan Novák
22. ledna • 16:43

ale koupil jsem si aspoň model. Mají ho jedině v Světěmodelů a je super.

delph
20. ledna • 22:42

no já bych taky uvítal nějaký novinky o z WRC ale jak jsem pochopil tak by to musel dělat nějakej externista co by to dělal za moc málo peněz nebo uplně z dobré vůle a jedinou odplatou by mu byl věčné díky čtenářů  kdopak se hlásí?

Haya
20. ledna • 14:08

je na ledu a zase půjde k ledu, tam se aspoň nezkazí  A jinak na ledu je nejlepší Fernet

MTK
20. ledna • 13:29

Toto auto je stejně jako causa Phaeton typickým příkladem jak je vedení firmy VW hloupé, už teď je to automobilka ve ztrátě s nejmenší tržní hodnotou a oni budou dál roky a roky vyvíjet neziskovky... ale vlastně - dobře jim tak ...

Haya
20. ledna • 14:07

ti co kupujou předražené lidové vozy ty ztráty rádi zaplatí 

Niemand
21. ledna • 10:53

Mate recht. VW je proste zlo, ktere muze produkovat jen dalsi zlo.

Profi
20. ledna • 13:25

Kdyby nekdo chtel videt Veyrona v akci, tj. na draze, a slyset zvuk motoru, kterym by se mohly strasit male deti i ve dne , tak at da ucet nekde na ftp. Ja mu to tam jeste dneska nahraju.

JOE
20. ledna • 16:19

Kolik to má MB??? To bych rád viděl!!!!

Profi
20. ledna • 17:19

Vsechna tri? Dohromady 42 MB. Mozna uz si to videl, je to tusim z roku 2003, z testovani v nemecku. Tehda jeste nemeli doresenej ani motor (pri vysokych otackach jim parkrat explodoval) a nemeli doresene ani brzdy, protoze to auto je tezky a jezdit s nim je o usta.

Damil
20. ledna • 21:47

Tak na http://www.webzdarma.cz se zaregistruj a nahraj to tam přes fpt a my si to rádi stáhnem. Nebo redakce by o to video mohla mít zájem a zveřejnit ho.

Profi
21. ledna • 7:36

http://ftp.chello.cz /incomming/bugatti_veyron.
User: Anonymous, Pass: -neni potreba-. Popis.txt: Popis: Videa jsou z roku 2003 a je na nich zachycen vůz Bugatti Veyron při prvních testech na uzavřeném okruhu. Geneze Bugatti Veyron: Veyron má být první supersportovní automobil s 1001 koňskými silami. Podle zdrojů blízkých firmě však jeho vývoj nešel úplně podle plánu. U prvních modelů neměl 16-ti válcový motor plánovaných 1001 koní. Musel být tedy posílen o větší turbodmychadla. Při zachycených testech (viz video) však nemohl pracovat na víc, jak 3500 otáček, jinak by explodoval.

Spekulace, fakta?: Auto muselo být od začátku několikrát přestavěno, a to od základu, protože s vysokým výkonem si nedokázala poradit žádná převodovka vyrábějící se v rámci koncernu VAG, ani žádné spojovací tyče nebo kynetické klouby. Nyní zbývá dořešit brzdy (auto má následkem všech úprav trošičku větší hmotnost) a ještě jeden "drobný" problém. Při posledních testech na vysokorychlostním okruhu Nardo auto při 341 km/h vylétlo v klopené zatáčce do svodidel. Pilot ho sice nakonec zvládl, ale podrobnější testy v aerodynamickém tunelu ukázaly, že se vůz chvílemi chová jako křídlo.

Technický popis: Motor přeplňovaný 8-mi litrový, 16-ti válec, 4 Turba, 1001 koní při 6000 otáčkách/min., z 0 - 100 za 2,9 s, pohon všech kol (30-70%/předek-zadek), převodovka 7-mi stupňová/sekvenční, Max. rychlost (teoretická) 420 Km/h. Současná cena: 1,363,116,- USD

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Profi
21. ledna • 7:39

eh, sorry
ftp://ftp.chello.cz/incoming/Bugatti_Veyron/

Damil
21. ledna • 14:44

Mě to nejde otevřít. Škoda. Snad to půjde později

Profi
21. ledna • 8:26

A jeste neco. Video dokazujici "kvality" podvozku americkych vozu. Okruh Hockenheim, vuz Chevy Camaro. http://ismirdochlad.de/camaro_crash_hockenheim_9th_jan_05.mpg

Head
20. ledna • 12:28

No jeste, ze ty svetla jsou jenom na testovacce, protoze to vypada, jako by to tuzil nejakej pepa co ma rad ralye

moje
20. ledna • 13:19

asi jsi Pepo nikdy nejel 200+ v noci.

Head
20. ledna • 13:52

Ja nerikam, ze je to potreba, pouze poukazuju na to, ze se to k tomu autu vubec nehodi a je to tam jako pest na oko ...
btw. on taky zrovna v noci nejede

Půjdech
20. ledna • 11:09

Že ale panu fotografovi Veyron hezky zapózoval  Tyhle "SPY" photos musejí být docela slušný byznys.

Petr Broža
20. ledna • 11:24

Ty spodní fotečky jsou samozřejmě oficiální.

goes
20. ledna • 12:03

kdyz je ted Bugatti vlastne VW a VW docela rad pujcuje auta na testy, jaka je pravdepodobnost dlooooooouhodobeho redakcniho testu u tohoto auta?

Petr Broža
20. ledna • 12:15

Nula celá nula nic, bohužel. Stejně jako u dalších podobných aut.

goes
20. ledna • 12:18

To si chce udelat jmeno jako ma Top Gear a pak to pujde v pohode, popr. oslovit majitele podobnych aut a pozadat je o test, Enzo se taky objevilo v Prima Jizde. Nerikam, ze by to vyslo, ale mit autenticke testy aut, o kterych lidi sni a ktere se neobjevi jen tak nekde opet zvedne latku vyse

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
20. ledna • 12:21

Ano, laťku to samozřejmě zvedne výše, jenomže to by se musel splnit základní předpoklad: vydávat papírový časopis, který by patřil k nejčtenějším v republice.

goes
20. ledna • 12:30

no jak se to vezme, kdysi vladly zlate stranky, dnes uz to takovy hit neni a internetove vyhledavace zacijani vladnout informacim a vseobecne se komunikace presmerovava do digitalnich podob atd. Je pravda, ze casopis je casopis, ale pokud by vzrostla navstevnost na AR na urcitou uroven, urcite by se stala pro auto-firmy, fandy atd. dost atraktivni k tomu, aby sve vozy pujcovaly radeji, nez nyni...

Petr Broža
20. ledna • 12:38

Jasně, jenže výrobci aut zatím internetu nakloněni nijak zvlášť nejsou.

goes
20. ledna • 12:40

treba to rozhybat a pak vse podlozit cisly, protoze vse je o cislech, kdyz ma server navstevnost v radu stovek denne, tak to pro ne lukrativni neni, kdyz na server zacne chodit lidi v radu tisicu a desetitisicu, uz je to o necem jinem a zacina to byt zajimave. Jen pak nezblbnout z cen a je to. Bude treba obeslat zname, aby si tady zacli cist :)

Saman
20. ledna • 12:56

Aby byl servr cteny jak uvadis, tedy v radu desetitisicu ctenaru denne, tak by musel byt psany v anglictine, v cestine psany server nema sanci nikde jinde nes v cechach a na slovensku.

Petr Broža
20. ledna • 12:59

Už jsem o tom uvažoval, dělat anglickou mutaci, jenže nemá to smysl, světových serverů o autech (anglicky, německy) je plno...

goes
20. ledna • 13:33

to jsou, to mate pravdu, ale co udelat jazykove mutace pro jine spoluobcany, tzn. Polsky, madarsky, romsky :)

JJ
20. ledna • 19:21

Jo jo, pro poslední jmenovanou skupinu by to chtělo zejména testy a recense zabezpečovacích zařízení se zaměřením na jejich efektivní překonávání

Petr Broža
20. ledna • 13:36

Trochu se nám ta diskuse poněkud obrátila od Veyronu

Asi jediné, co by mělo smysl v angličtině, jsou testy; ty na rozdíl od novinek jsou unikátní, resp. původní autorskou tvorbou.

Funcarver
20. ledna • 14:57

Trochu riziko, ale právě u testů byste měli začít. POkud chcete vyšší návštěvnost musíte vyniknou a to zejména v testech. Mám tento server rád, ale v testech zrovna nevynikáte. Máte je sice mega, ale vlastního sdělení oproti auto.cz tam moc není. Zkuste psát víc "anglicky" - otevřeně, konfrontačně, jednoduše  - Top-Gear po česku v inet verzi.... (čeština je na takový způsob vyjadřování opravdu blbý jazyk, ale když se podaří, je to super)

POdle mého návštěvníci tohoto serveru jej preferují pro zmíněnou "rodinnou atmosféru" ne pro jinou kvalitu.... S rodinnou atmosférou díru do světa neuděláte.



Petr Broža
20. ledna • 15:25

Vlastní sdělení? Až dosud jsem měl pocit, že ho je tam až až.

Funcarver
21. ledna • 15:17

Čistě z mého pohledu - vlastní sdělení o tom jak které auto jak vypadá považuju za zcela zbytečné. Názor si udělá každý sám z fotek. Zato u jízdních vlstností kromě obecných frází moc nenacházím. Co třeba tvrdě porovnat s konkurencí? Natvrdo udělat žebříčky, jak které auto se vám v jakém ohledu líbilo?



Petr Broža
21. ledna • 21:40

Abychom mohli porovnat s konkurencí, musel by recenzent znát každé auto třídy a ještě k tomu si detailně pamatovat, jak se s ním jezdilo. A to i tehdy, když ho testoval třeba před dvěma třemi roky. Navíc - pokud testujeme auto v základní výbavě, bude mít úzké patnáctky. Pokud v lepší výbavě, bude mít širší šestnáctky a ktomu ještě třeba tvrdší tlumiče. A pak srovnávejte jízdní vlastnosti. Prostě to není možné...

goes
20. ledna • 17:23

a co "nabrat" externi lidi, pracujici z fandovstvi ve volnem case pro zvyseni clanku, rad, navodu, venovat tomu sekci, co se tyce rad apod...

Dix
20. ledna • 22:31

goes:To není špatnej nápad.Hodně lidí tady autům rozumí,většina je měla možnost vyzkoušet a někteří je i vlastní.

Petr Broža
20. ledna • 20:12

Je to všechno o penězích. AR nemá nijak velký rozpočet => malý autorů => malá čtenost. Kdyby redakce dostala více peněz na vlastní rozvoj, pak by se možná i ta čtenost a atraktivnost zvýšila. Nyní tu sedím já a dva externí autoři plus jeden dva občasníci. To je celé. S týmem Top Gearu se zkrátka nemůžeme měřit. Před rokem se dokonce jednalo o tištěném časopisu, nakonec se ale začalo vydávat Doupě, tištěná verze www.doupe.cz.  

Saman
20. ledna • 21:33

Ja tim ze dost casti jezdim po okruhovejch zavodech a i na trenovani se jedu obcas mrknout, tak muzu Aurorevue v pristi sezone klidne zaplavit zdarma spoustou fotek, na pristi sezonu uvazuju treba o zajeti na f1 do Monaka a na Silverstone do UK a mozna i do Budapeste, u prve jmenovaneho to sice nebude nic moc, ale v UK se stejne jako na AMD Brno dostanu na obslusky a tak mam celkem pekne prilezitosti na foceni. Na AMD Brno se hodlam vydat v prubehu sezony 2005 asi 10x, a zacnu hned zkraje na LeBrno. Jo a k foceni pouzivam C - 300D, takze kvalita fotek je tak zhruba akorat. Psat texty ale pro me nebude, protoze moje cestina je strasna. http://www.saman.webz.cz/CAR/car.htm neco malo z mych fotek 2004 AMD Brno - foceno automatem G3.

goes
20. ledna • 20:42

sem si jisty, ze se najdou lidi, co budou makat zadaco a spolupracovat, byt ne na plny uvazek, jen to chce vyspecifikovat o co by se melo jednat, aby clovek vedel s cim muze pomoct. Ono delat testy jetych aut, jak se to tu obcas vyskytne neni moc pravidelna prace, prece jenom kazdy clovek ma jedno, dve auta a tim to hasne a tim by jeho pristup skoncil. Ale urcite by se pro mnoho lidi bodla vec, co se tyce informaci. Hodne lidi se mne pta, co to je DOHC, OHV, co je to zarovka H1, H4, co je to vlastne TDI PD, CR, FSI, JTD, JTS atd... proste jak auta funguji atd... vsechno takove prinese dalsi lidi

Marek Litzman
20. ledna • 19:04

Připojím se, pokud dovolíte

Docela se mi líbila a mohla by být úspěšná rubrika "fascinace", kdybyste ji rozběhli ve větším. Sám vám rád pošlu nějaký články, co píšu do našeho školního časopisu, myslím, že by to stačilo jenom trochu upravit, protože je to psaný pro naprosté automobilové analfabety.
Stačí říct o čem a já to naklepu s tím, že to potom hodím i do našeho MošTu.....

Petr Broža
20. ledna • 20:29

Fascinace jede i nadále, už je napsán Dodge Viper, bude i Veyron, Mustang či Corvette, možná zrecyklujeme dříve napsané Enzo a SLR.

Marek Litzman
20. ledna • 21:27

Můžu dodat ještě Lotus Seven a President

Co takhle rubriku o technice? Goes to už začal rozebírat spíš ve smyslu vysvětlení pojmů, já bych preferoval spíš informace v globále. Zajímavosti v motorech, jako třeba V10 v BMW (te už teda byla proprána naprosto důkladně), nová podvozková platforma s odpružením Bose, nebo nově převodovky s plynule měnitelným převodem CVT. Vy byste, se svými zkušenosti z Mobilit, mohl zase důkladně rozepsat veškeré elektronické vymoženosti ;)

A co článek o autobusech třeba tady, v Brněnské MHD. Máme tu hodně rozmanitý vozový park a porovnání některých zajímavostí a čísel by bylo nepochybně docela zajímavé.

Jen tak mimochodem....když už se tu bavíme o návštěvnoti... Jaká je ta vaše? na toplistu jsem vás jaksi nenašel.

A ještě jedna idea mi probleskla hlavou.... Co třeba volné redakční prostředí? Formulář, do kterého kdokoliv (vzhledem k některým blíže neurčeným lidem raději po registraci) napíše nějakou aktualitu či rozsáhlejší dílo a po vašem schválení by se objevilo na netu...

Petr Broža
21. ledna • 11:06

Náš redakční systém toto umožňuje, ale lepší je zaslání článku do mailboxu, já se s ním raději poperu tam.

Saman
20. ledna • 14:16

A o tom to je, to je na tom to krasne a jedinecne, proc se bavit o Veyronu, kdys muzu vsechno zvrhnout do jineho smeru.

A ty jazyky jako polstina, madarstina asi nebudou uplne spatny napad, romstina asi jo, pac 99,9% romu umi jazyk statu kde zije.

A ty testy do anglictiny, ja bych to uvital, treba TopGear je tam kde je hlavne diky anglictine. No a tak me napadlo, jako se vydava TopGear na DVD, proc nezkusit kazde testovane auto i natacet a vydavat special AutoRevue na DVD ci CD, ale tam by ta anglictina asi byla podminkou pro uspech.

Saman
20. ledna • 13:13

Smysl to ma, ale musi se chtit, tech servru v anglictine je sice fura, ale fura z nich sou taky pekny shity. Ale je pravda ze jen anglictina nestaci, nic ve zlem, ale do sveta by to chtelo i jinej design stranek, novacek se na Autorevue bude divat pri soucasnem designu jako na neco z 80 let. A trochu bych zjednodusil navygaci, tech menu a podmenu je tady vsude okolo strasne moc. Ale jednu vyhodu proti konkurencim v anglictine mate, sqele zmaknutou a volnou dyskuzy .

Head
20. ledna • 12:45

Spravne,pokudneni moznost ten casopis, tak poradne rozjet web, zacit s tim, ze dnes je jina doba, ze se lide soustredi vice na internet a tento server dene navstivi podstatne vic lidi, nez si koupi casopis a tak...trosku je oblbnout a pak cislama dolozit navstevnost a jste doma
btw. vim ze je to naivni pohled, ale...

Petr Broža
20. ledna • 12:55

Bohužel AutoRevue není nejčtenější na českém internetu... Zde rukou železnou vládne Auto.cz, nahoru se díky Centru dostal i Automix, čtenější je i auto.idnes.cz. AutoRevue.cz obsazuje bramborovou pozici.

ismo
20. ledna • 21:41

ale jo, auto.cz vládne, ale je suchý jako papír. Jejich testy jsou jedna velká nuda a jsou si podobné jako vejce vejci.

Co takhle zkusit začlenit články o rallye? Na rallye u auta.cz nikdo nechodí, myslím že zdejší osazenstvo by je přijalo mnohem lépe. Ne už tak formule, která je posledních x let nudná, což se přesně k autu.cz hodí.

Chce to vyvolat nějakou serverovou válku, překonat jeden dva bezesný roky a třeba vyjdete vítězně (a třeba se pak dočkáme Petra Broži testujícího nejutajenější prototypy a nejexkluzivnější raritky na cestě skrze Evropou)

Pete
20. ledna • 21:18

... ale AR je ze vsech zminenych zdaleka nejsympatictejsi.

Head
20. ledna • 12:32

No a proc byste nemohli udelat nejprodavanejsi casopis o autech v CR? vasem C-Press dvojceti Mobilmanii se to s mobilitami dari...

Petr Broža
20. ledna • 12:35

Jenže to je rozdíl; Mobility jsou prakticky jediné na trhu, zatímco auto-časopisů je tu více než deset a to nelze uživit beze ztrát. Inzertní trh je docela malý a v podstatě rozdělen.

Taxman
20. ledna • 11:09

nedržkuj panáčku. Je to nádherný auto.

goes
20. ledna • 10:54

Mam takovy pocit, ze se z tohoto auta stane auto tzv. lidove, tedy dostupne pro kazdeho. Vydani tohoto vozu se tak krasne oddaluje, ze i kdyby nejaky delnik v roce ohlaseni dal 1EURo na ucet, nechal ho tam lezet, tak nez to auto pujde mezi lidi, zurocilo by se mu to tolik, ze by si ho mohl koupit ... jen skoda, ze i kdyz to auto vyjde z linky, redakcni test asi nebude :(

Doporučujeme

Články odjinud