Bugatti Veyron musí do servisu. Ukazuje špatně zbývající palivo v nádrži

5 komentářů

htp_azq
14. dubna • 11:29

Mne raz Alfa naopak ukazovala prazdnu nadrz po natankovani plnej :)
Az za hodku zacala rucicka ukazovat spravne.
Mozno som nemal tankovat bez vypnutia motoru. ;)

pcwifi
14. dubna • 8:22

kolik mega musi stat kara aby nemela ZADNE muchy ? vyvoj, pul roku test - mozna a to dost lajdacky, a pak hned vyroba at rejzujem. Nesvar dnesi uspechane doby.

Fantomas
14. dubna • 12:19

Sám jsi nikdy nic neodfláknul? Opravdu děláš všechno pomalu a pečlivě?

Driver
14. dubna • 9:52

:-D Sériovou výrobu lze s úspěchem označit za kvalitní při 2% zmetkovosti. Dvě součástky ze sta když neplní tolerance a přesto ale splní toletance pro aftermarket... Auto má řekněme 20.000ks součástek. Spočítej si, kolik je v každém zmetků. Ne, žádná výstupní kontrola neodhalí všechno. Navíc některé závady se vyskytují později amortizací. Testy aut se neprovádí proto, aby najela milion. Sleduje se, kde se dá ještě více ušetřit tak, aby to vydrželo záruku. Například jen zmenšení zadních brzdových desek o 6% udělá na platformě MQB miliardy euro, při objemu výroby... Jestli se Ti to nelíbí, založ lepší automobilku, nikdo Ti nebrání.

Ivan
14. dubna • 7:26

To je hloupost.... vzhledem ke spotřebě musí stejně stavět na každé benzince kolem které jede, tak proč sledovat palivoměr?? A nic se nemusí opravovat:-D:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud