Bugatti Veyron musí do servisu. Ukazuje špatně zbývající palivo v nádrži

Bugatti Veyron musí do servisu. Ukazuje špatně zbývající palivo v nádrži

Jen si nemyslete, že exkluzivní vrcholné supersporty pro ty nejbohatší nemusí čas od času neplánovaně do servisu. Jedna svolávací akce se teď týká nejrychlejšího sériového auta planety, tedy Bugatti Veyron. Může se stát, že zatímco vám palubní počítač ukazuje ještě půl nádrže, vy budete na suchu.

Svolávací akce se týká celkem 72 aut, která byla vyrobena mezi 3. říjnem 2006 a 17. lednem 2010. Vztahuje se i na vozy Veyron Grand Sport vyrobené od 29. září 2009 do 30. června 2010. Servisy vymění řídící jednotku, která má na starosti palivovou nádrž. Spolu s tím dojde i k úpravě řídícího softwaru, aby ukazoval řidiči správné údaje o dojezdu.

Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

To ale není jediná svolávací akce týkající se Veyronu. Dalších 13 aut vyrobených mezi 3. říjnem 2006 a 22. prosincem 2006 musí dostat nové kabelové vedení k akumulátoru od alternátoru a nový alternátor, hrozí tu totiž koroze a zkrat.

A ještě jedna svolávací akce dopadla na Veyron. Celkem 87 vozů může mít vadný a korodující hliníkový kryt podvozku, který se může při jízdě uvolnit a způsobit nejen poškození auta, ale především může ohrozit ostatní účastníky provozu.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků