Bugatti Veyron má spoustu dílů z Golfu. Stojí pakatel, přesto zaplatíte balík

legr  |  12. 12. 2018 23:48

V příštím životě budu garážovým opravářem Bugattek !

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  13. 12. 2018 00:16

nějak ty prachy musí dostat zpátky. VW prý na každém prodaném kuse prodělal 116 milionů korun. To zaplatili majitelé (nejen) Golfů.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  13. 12. 2018 06:29

A proto majitele werku si myslí že jim to jede jak z praku, když Maj v sobě součástky za statis z bugatky.

Odpovědět  |   | 
houmeles  |  13. 12. 2018 06:52

Spíš by mě zajímalo, zda jsou servisy těchto aut poctivé nebo to i tak ojebou. Osobně doufám, že jsou, ale...

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  13. 12. 2018 09:39

Servisy ojebávají všude a u všech značek, tak nevím, proč by to tady mělo být jiné.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 12. 2018 08:12

VW Gruppensex dotoval každýho vyrobenýho Vejrona 6,2 milionem dolarů. V Bolce makali jak šrouby aby nějakej Bugatti vůbec moh existovat. Ve VW uměj pálit peníze, že se vám vo tom ani nezdá

Analysts Say Bugatti Loses $6.24 Million For Every Veyron Supercar It Sells
https://www.businessinsider.com/bugatti-may-lose-6-millio... ...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 12. 2018 09:34

A proč by nedotoval, když vydělával/vydělává miliardy euro/dolarů? Pár stovek mio. jsou proti tomu drobné a jsou to v podstatě náklady na reklamu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 12. 2018 21:15

Tak to je komické, v dnešní době kdy každý vehementně obhajuje dinosaury jak by nikdy nešli do výroby něčeho na čem prodělaj kalhoty a pro tebe je to naprosto normální. Ha ha ha

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  13. 12. 2018 09:42

Oficiálně prodělal na kuse 6,2 milionem dolarů. Interně je to "daňová optimalizace".

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 12. 2018 09:03

Aha, takze ak Veyron zdiela dielce s Golfom, a Octavia zdiela dielce s Golfom, to znamena, ze Octavia je v podstate Veyron!

Vzdy som tvrdil, ze Veyron je z hladiska technickeho pokroku v automobilizme bezvyznamne auto a teraz vieme, ze je to v podstate len pozlatko zlozene z dielcov, ktore ma VAG na sklade.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 12. 2018 09:20

To už bude větší originál ta lego parodie co trhá asfalt rychlostí 20 km/h

Odpovědět  |   | 
Kandisyn  |  13. 12. 2018 17:05

Presne tak,potazmo je to jen prevlecena Fobie

Odpovědět  |   | 
Hansmann  |  13. 12. 2018 10:17

Kdo zná Historii těch značek, se musí smát. To není o zisku dnes nebo zítra, to je o nadnárodních koncernech, které mají perspektivu vydělávat stovky let, když se bude dařit. VW a Bugatti i Bentley stavěli tyhle auta reálně někdy od osmdesátých let a okolo devadesátých let z nich vznikl ID90 a EB110 + Bentley Hunaudieres + Lamborghini Diablo GT měli i plně funkční prototypy pro motorsport bez homologací pro silnice po asi 5ti letech vývoje ale trvalo dalšího čtvrt století než vznikl civilně použitelný Veyron, mnohem, mnohem rychlejší, než ty monoposty. 300 jezdí i vytuněný golf, jen speciály 350kmh ale přes 400 jezdí jen pár aut na planetě a většina to jsou kostitřasy bez klimy, bez topení, bez sedaček (skořepiny) prostě se v tom nedá jezdit, akorát se svézt na pár minut a víceméně nikdo nikdy nenapumpoval tolik peněz do vývoje, aby něco takového vyrobil. Právě ztráta Bugatti kterou média uvádí obsahuje i koupě celé automobilky Bugatti, jenže proč ne, když to bylo za nepatrně větší peníze, než koupě jednoho projektu, zmíněného na začátku. Chiron, představený nedávno se vyvíjel už od roku 1997 a na konci roku 98 byl představen projekt "1999 EB 18.3" což je pěkně dlouhá cesta k reálnému Chironu a Divo letos představené je druhé nejdražší auto planety které si můžete koupit. Reálně to celé ukazuje, že to, proč Bugatti, Bentley i Lamborghini krachlo, byl to neufinancovatelný vývoj a byly reálné obavy, zda ten projekt někdo dotáhne. Nikdo na světě do toho nechtěl jít, jen VW, mimochodem, Panamera má některé základní konstrukční prvky převzaté taky z prototypů Bugatti EB112 Porsche je mělo rozjeté, ale některé patenty a řešení vedly jen přes Bugatti. Celé to je obchodní tajemství a nikdo reálně neví, jak to přesně je, ale konstrukční prvky jsou zřejmé a základní princip jsou tajné slitiny a procesy výroby. i AMG dává na motor udávanou životnost třeba u Pagani Huyara jen 50.000km a vyrábět něco v kvalitě a výkonech aby to jezdilo přes 400kmh i po 200.000km je úplně jiná dimenze vývoje, je vlastně otázka zda to někdo využije. Nejhumornější je, že místo konglomerátu, kdy nezávislé značky financují a vyrábí společně jeden model, což je běžná obchodní taktika, VW skoupilo všechny uvedené značky Potom se divte, že na Veyronu prodělává. Prodělává papírově na všem, do čeho ty náklady promítne

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  13. 12. 2018 14:59

Koncept z roku 1998 ma s Chironom spolocne asi tolko ako dnesny Golf s prvou generaciou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 12. 2018 01:22

Tomu se říká omluva jako prase.
A pak přišel garážovej Rimac a natrh tomu prdel ve sprintu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 13 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 23 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 20 N/A