Bugatti Veyron Ettore Bugatti: Série legend končí bez Elišky Junkové

Na Pebble Beach budou k vidění všichni zástupci série Les Légendes de Bugatti. Již dříve představené edice doprovodí poslední novinka, která je věnována zakladateli automobilky. Pro české fanoušky vysněná edice Elizabeth Junek, o které se několikrát mluvilo, nakonec realizována nebude.

Bugatti Legend Meo Costantini je limitovaný Veyron za dva miliony eur

Bugatti Legend Meo Costantini je limitovaný Veyron za dva miliony eur

Základem je opět Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse. Barevná kombinace tentokrát odkazuje do dávné minulosti, přesně řečeno na model Type 41 Royale z roku 1932. Karoserie kombinuje hliník a tmavý karbon. Moc pěkným detailem je podpis zakladatele automobilky umístěný na víčko nádrže. V interiéru najdeme dva druhy kůže a opět tmavý karbon.

Bugatti Veyron v páté edici „Legends“ nese jméno Black Bess

Bugatti Veyron v páté edici „Legends“ nese jméno Black Bess

Série Les Légendes de Bugatti tak nakonec obsahuje verze Jean-Pierre Wimille, Jean Bugatti, Meo Constantini, Rembrandt Bugatti, Black Bess a Ettore Bugatti. Cena aktuální novinky výrazně překročí šedesát milionů korun.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků