Bugatti Veyron: edice Fbg par Hermes v novém

Jednou z hvězd letošní soutěže elegance v Pebble Beach byl otevřený Veyron Grand Sport. Ale nebyl tam sám.

Společnost mu dělal Veyron z omezené edice Fbg par Hermes, jenž zde slavil premiéru ve svém dalším provedení a s nabídkou nových doplňků. Jedná se především o nová schémata dvoutónového laku. Ten lze od konce letošního roku objednávat v kombinacích modré indigo s rumělkou nebo limetkovou, pruská modř s jeansovou a černá s rudou. Ceny za toto provedení začínají na 1,55 milionech eur.

Série Vbg par Hermes navazuje na předchozí edici Pur Sang a tentokrát si vypůjčila jméno od francouzské designérské firmy Hermes. Připomíná partnerství staré více než 80 let. U pařížské společnosti Hermes na ulici Rue du Faubourg Saint-Honoré nechával Ettore Bugatti ve dvacátých letech stavět interiéry pro své zakázkové cestovní vozy. Slovo Fbg v názvu moderní reminiscence série Veyron je zkráceninou výrazu Faubourg. V tomto provedení se jedná o supervůz v jeho superverzi, ovšem bez dalších úprav na motoru či podvozku.

Úpravy Veyronu prováděl tým pod vedením Gabriele Pezziniho, který se pokusil vozu vtisknout výraz speciálního provedení vozu Bugatti Type 35 z roku 1924. Mezi typické znaky patří zvláštní barva kapoty, jež svojí barvou přechází do interiéru a znovu se zjevuje na zadní kapotě, osmipaprsková leštěná hliníková kola s pokličkami zdobenými písmenem H, naběráky vzduchu nad kabinou připomínající typické stehy na sedadlech a nové víčko nádrže či maska chladiče. Celý interiér je čalouněn teletinou a doplněn hliníkovými prvky, přičemž vnitřní dveřní madla byla nahrazena poutky ve stylu madel na kufrech a v zavazadlovém prostoru se objevily na míru šité kožené kufry. Jak bylo řečeno v úvodu, mechaniky vozu se změny nedotkly, takže motor 16.4 dává až 1 001 koní výkonu a 1 250 Nm točivého momentu, což vozu umožní dosáhnout nejvyšší rychlsti 407 km/h.

Dosud byly vozy Veyron Fbg par Hermes nabízeny pouze v barevném provedení černé s cihlově červenou, což je pro podobný vůz zřejmě ta nejnevhodnější kombinace...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti Veyron Fbg par Hermes v jednom z nových provedení
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti Veyron Fbg par Hermes v původní verzi

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků