Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang: rychlík po dietě

Vidět Veyron  na velkých světových autosalonech nebylo v poslední době nic výjimečného, a tak musel výrobce vymyslet něco, čím by tenhle kousek spravil ještě zajímavějším.  Po technické stránce je na tomto voze těžké něco vylepšit, a tak nezbývalo než se zaměřit na exteriér.

Bugatti Veyron edice 16.4 Pur Sang tak zdědil veškerou techniku po svým „normálním“ bráškovi a liší se jenom zvenku. Největší změnou je povrchová úprava karoserie, která je nyní z leštěného hliníku v kombinaci s karbonem. Právě díky osazení karbonových částí se hmotnost Veyronu snížila takměř o 100 kg. Pokud si náhodou brousíte zuby na tento „nablýskaného atleta“ jednejte velmi rychle, protože produkce se dočká pouze pět kusů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti Veyron 16.4 Pur Sang

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků