Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport: Veyron targa je na světě

Bugatti představilo očekávanou druhou verzi svého jediného modelu. Pod názvem Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport se neskrývá nic jiného, než Veyron targa. Odnímatelný střešní panel dovolí lépe naslouchat řevu 1001 ořů za vašimi zády, které vozu dodají jistě znovu mimořádnou dynamiku. Zrychlení se i přes zatím neznámou hmotnost vozu zřejme nebude příliš lišit od verze kupé, jako majitel targy ale budete muset kvůli neoptimální aerodynamice oželet maximální rychlost přes 400 km/h. V případě verze Grand Sport bude maximálka limitována na hodnotu „pouze” 350 km/h.

Podle očekávání bude prodáno pouze 80 kusů Veyronu Grand Sport a jeho cena by (za mořem) měla začínat na cifře 2 250 000 USD, což je dnes něco přes 31 000 000 Kč. Pokud máte o vůz zájem můžete být jeho majitelem rychleji, než řeknete švec. Vůz bude představen již za dva týdny na Concourse d'Elegance v Pebble Beach ve Spojených státech a hned poté, 17. srpna, bude právě vystavovaný kus vydražen s cenou startující na zmiňované hodnotě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport

 

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků