Bugatti Veyron 16.4: finální verze v Ženevě

27 komentářů

igi
1. března • 13:53

4 turba, 8 litrovy motor, 4x4 a pomerne velka vaha.Bude to extra silne GT ale nie supersport.Urcite v priamke rychlejsi ako McLaren a Enzo...ale to su prave supersporty, extremne a atmosfericke, a na okruhu a okreske asi aj rychlejsie ako toto premotorovane monstrum

Petr
1. března • 16:16

To je supr sport. Zrychlení z 0-300 za 22 sekund. Tou dobou jede Porsche Turbo asi 220km/h. Takže tohle nych i přes oborvskou váhu jako super sport bral.

-Ferda-
1. března • 17:12

Najdi me cloveka (lepe receno chlapa), kterej by nebral Veyrona  V tomto zihadle se rad svezl kazdej...

delph
1. března • 18:26

no já bych se v něm svézt nechtěl možná jako spolujezdec....nejsilnější auto byl bmw535 teda pokud mě paměť nešálí takže na tohle bych si nevěřil...

goes
1. března • 18:05

no abych rekl pravdu, nemam zrovna maly plat, ale myslim, ze bych to auto neuzivil ani kdybych ho dostal zadara :)

-Ferda-
1. března • 19:27

Jo, to máš recht, padž někde jsem četl, že Allianz už se nachystal na pojistku tohohle drobka a roční částka byla přes jeden milion korun... Kazdej rok to spolkne penez za jedno komplet Audi A6 a na benzinu to Audi bude vybaveny i v plny palbe.... => takze souhlasim s goesem, ze i zadara to bude drahy  (I kdyz verim, ze pan Broza si to se svym drtivym platem asi bude moct dovolit  )

Veverak
1. března • 17:09

Jeste aby to vydrzelo na silnici v prvni zatacce ...

-mac-
1. března • 13:24

Doufam, ze se dockame na AR redakcniho testu

Petr Broža
1. března • 13:45

Jeden Veryon je už objednán; padl na něj sice měsíční rozpočet serveru, ale co bychom neudělali pro naše čtenáře

-LK-
1. března • 14:57

Kdybyste aspoň po pravdě přiznali, že jednu igelitku dolarů vám půjčil známý český mecenáš strýček Vik! Ale to vy ne, radši budete zdroje zatloukat

Petr Broža
1. března • 15:03

Půjčil, ale pak směnku prodal jednomu poslanci a ten ji spálil

Marek_Litzman
1. března • 17:33

No to víte, chudí poslanci nemají na přímotopy, tak si vypomáhají zákony a pokud už dlouho žádný zákon ten jeho výbor či výbor neschvaloval, musí si holt pomoct směnkou chudáka pana Broži.....Je to strašná doba....dřív se mohly pálit aspoň časopisy, ale od té doby, co byly spuštěny živě.cz, mobilmania.cz a autorevue.cz už ani těch časpoisů není dost.....styďme se všichni, co to tu čteme, že radši nepřispějeme té parlamentní chudině na teplou trafiku.......

Marek_Litzman
1. března • 17:32

No to víte, chudí poslanci nemají na přímotopy, tak si vypomáhají zákony a pokud už dlouho žádný zákon ten jeho výbor či výbor neschvaloval, musí si holt pomoct směnkou chudáka pana Broži.....Je to strašná doba....dřív se mohly pálit aspoň časopisy, ale od té doby, co byly spuštěny živě.cz, mobilmania.cz a autorevue.cz už ani těch časpoisů není dost.....styďme se všichni, co to tu čteme, že radši nepřispějeme té parlamentní chudině na teplou trafiku.......

empi
1. března • 14:22

Hmm, klobouk dolu - to ze ma autorevue.cz 360 mil. rocni rozpocet jsem opravdu necekal .

Petr Broža
1. března • 14:26

Ve skutečnosti je to o něc víc, ale nesmíme to moc roztrubovat...

lucas
1. března • 14:49

... nesmiete, lebo najvacsiu cast vydavkov z rozpoctu tvoria mzdy pana Brozu 60% z 360 mil.?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
delph
1. března • 18:29

pane broža když máte takový plat mohl bych poprosti o pujčku? nebo spíše dar rád bych si koupil mazdu 6 kombi pro rodinu a pro sebe rx-8 myslím že to ve svým ročním zůčtování ani nepoznáte

Petr Broža
1. března • 15:01

Pst!

Marek_Litzman
1. března • 17:14

Ve výroční zprávě cpressu se píše něco v tom smyslu, že tržby jsou cca 660 mil. kč. Už vím, na co padnou.........

Haya
1. března • 11:47

lidový VW postavil nelidovou věc   

-Ferda-
1. března • 12:06

Se me libi, jak autr trefne vystihl: nejocekavanejsi auto roku jiz 4 roky po sobe  Bohuzel ma pravdu. Jsem zvedav, jak Veyron uspeje u kritiku a v testech. Uz se tesim na test Autorevue.cz

goes
1. března • 11:46

myslim, ze jak zname VW, muzeme do pul roku cekat verzi s TDI, do roku verzi combi a do roku a pul TDI COMBI N1 s cernymi narazniky ve verzi Junior pro vychodni trhy...

Leonardo Cupranek
1. března • 13:39

To bych nevidel tak dramaticky. TDI, ctyrkolky a kombiverze jsou postupne nuceny nasazovat ty firmy, ktere toto v zadnem modelu nemaji. A tak muzeme videt treba Jaguar, jak naprosto proti sve tradici toto zavadi. Ale proc by to delal VW, kdyz TDI dava jiz nyni do Phaetonu ci Touaregu (dokonce 5.0 V10), planuje treba Golf GT TDI, uz nyni ma Passat 4x4 TDI Combi, atd... A samozrejme koncern muze davat svoje TDI i do dalsich dcer, pocinaje Ibizou TDI 118kW a konce Audi A8 4.0 V8 TDI.
Ty ostatni firmy to holt musi dat do svych tradicnich produktu, protoze jim nic jineho nezbyva. Jinak by jim zakaznici pozadujici TDI proste unikali. Jaguar proste musi konkurovat modelem X-Type jak tomu Passatu 2.5 TDI 4x4 Combi, tak zaroven Audi S4. A to je trochu schizofrenni. 
Pak vidime TD v Jagu, uvazuje o nem Maseratti, Lambo, atd... a v techto vozech to (alespon pro nekoho) opravdu pusibi jako pest na oko. Ale VW toto nema zapotrebi, protoze ma tak sirokou paletu modelu, ze si muze dovolit davat TDI jen tam, kde to ma smysl a kde to nepusobi nepripadne a na druhou stranu VW/Audi je prukopnikem TDIcek a umej je delat a tak tam (stejne ajko treba v BMW) nepusobej (na rozdil od Jagu) tak divne.

Turbo_
2. března • 12:01

Byl bych rad, kdyby si mel pravdu, ale tentokrat se pletes. Konkretne TDI v Lambu ma na svedomi VW. Takze ta narazka, ze TDI nacpou i do Veyronu, je zcela na miste.

Leonardo Cupranek
3. března • 13:03

No, opravdu je asi mozne vsechno. Ale uznej, ze dobre naladenej 5.0 V10 TDI neudela takovou ostudu, jako fordovic zapsklej dvoulitr naroubovanej do Jaguara !

Turbo_
3. března • 13:31

Proste jsou vsichni stejni, ideologie benzin/nafta jde stranou, tady jde o prachy. Nakonec, neni to tak spravne?
Takovej Jaguar na naftu, s prednim nahonem, kombi, v uprave N1 jako nakladak . CR je zeme netusenych moznosti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Leonardo Cupranek
3. března • 14:15

Samozrejme, ze je to spravne. Neridit se ideologii, ale pranim zakazniku. Proste nas zakaznik, nas pan.
Ty divnosti s N1 holt plynou z nestandardnosti nasi legislativy. Kdyz ze vseho, co potrebuji k praci si mohu DPH odecist, jen z auta ne, tak se holt hleda skulinka, jak tuto diskriminaci obejit. DPH je dan z pridane hodnoty, ale co se tyce aut, je to navic i (proti svemu smyslu) dani z auta.

Doporučujeme

Články odjinud