Bugatti uctilo století své existence dalšími čtyřmi modely (nové foto)

Není žádnou převratnou novinkou, že automobilka Bugatti patřící pod křídla koncernu VW Group oslavuje letos sté výročí od začátku výroby, přičemž od roku 1909 se výroba prakticky nezastavila. Celý letošní rok se tedy bude nést v znamení oslav, limitovaných edicí a možná dokonce i zcela nového modelu, jímž Bugatti zřejmě opět naváže na svou slavnou minulost. Nová čtyřka sloužící k připomenutí těchto velkolepých oslav se o víkendu předvedla na Concorso d'Eleganza Villa d'Este a fotografie právě z toho místa nyní Bugatti odhalilo široké veřejnosti.

Jak jsme již zmínili v úvodu, v rámci této prestižní události byly k nahlédnutí hned čtyři nové modely chlubící se označením Centenaire v čtyřech různých barevných provedeních, přičemž každý z nich byl „doprovázen“ historickým modelem. Každý z nich je k tomu všemu věnován jednomu z významných jezdců, první je výherce Grand Prix v Boloni Sir Malcolm Campbell, jenž se posadil za volant Bugatti T39A, další z vozů je věnován Hermannu zu Leiningenu, který pomohl v prvenství na Československé Grand Prix v roce 1930 s Bugatti T35B,třetím vozem si automobilka vzpomíná na Jeana Pierre Wimille, jemuž se v týmu Bugatti podařilo vyhrát více, než tucet závodů včetně čtyřiadvacetihodinovky v roce 1939. Čtvrtý model je věnován Achille Varzimu za jeho početná vítězství ještě předtím, než přestoupil k týmu Alfa Romeo.
Závěřem připomeňme, že tyto modely se od modelu Bleu Centenaire, jenž jsme vám představili již dříve nijak než barevným provedením neodlišuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek 
Bugatti Veyron 16,4 Centenaire na Concorso d'Eleganza Villa d'Este
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků