Bugatti uctí století existence i dalšími modely

Není žádnou novinkou, že automobilka Bugatti patřící pod křídla koncernu VW Group oslavuje letos sté výročí od začátku výroby, přičemž od roku 1909 se výroba prakticky nezastavila. Celý letošní rok se tedy bude nést v znamení oslav, limitovaných edicí a možná dokonce i zcela nového modelu, jímž Bugatti zřejmě opět naváže na svou slavnou minulost. Od dnešního dne, až do 26. dubna totiž při malebném italském jezeru Como probíhá slavná výstava luxusních a klasických automobilů Concorso d'Eleganza Villa d'Este a Bugatti se na tuto akci patřičně připravilo.

K nahlédnutí totiž budou hned čtyři modely chlubící se označením Centenaire v čtyřech různých barevných provedeních, přičemž každý z nich bude „doprovázen“ historickým modelem. Každý z nich je k tomu všemu věnován jednomu z významných jezdců, první je výherce Grand Prix v Boloni Sir Malcolm Campbell, jenž se posadil za volant Bugatti T39A, další z vozů je věnován Hermannu zu Leiningenu, který pomohl v prvenství na Československé Grand Prix v roce 1930 s Bugatti T35B,třetím vozem si automobilka vzpomíná na Jeana Pierre Wimille, jemuž se v týmu Bugatti podařilo vyhrát více, než tucet závodů včetně čtyřiadvacetihodinovky v roce 1939. Čtvrtý model je věnován Achille Varzimu za jeho početná vítězství ještě předtím, než přestoupil k týmu Alfa Romeo.
Bugatti Veyron Bleu Centenaire jsme vám představili již dříve, zda se ostatní verze budou od této lišit i jinak nežbarvou a zda přinesou třeba i dříve spekulované technické úpravy, to zatím Bugatti nesdělilo.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Bugatti Veyron 16,4 Centenaire
TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 46 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků