Bugatti Type 57 T: Takto vypadá cestovní koncept snů

Jak by to vypadalo, kdyby se do stavby cestovního automobilu pustila luxusní značka Bugatti? Představu nám o tom dává slavný návrhář z Palestiny.

Koncept Bugatti Type 57 T vytvořil palestinský umělec a designér automobilových exteriérů Arthur B. Nustas. Design vozu kombinuje prvky nejnovějšího Chironu i klasického modelu Type 57SC Atlantic z 30. let.

Porota vybrala nejhezčí stánek ze Ženevy. Mělo ho Bugatti

Porota vybrala nejhezčí stánek ze Ženevy. Mělo ho Bugatti

Dlouhá kapota naznačuje, že pohonná jednotka se nachází vepředu, namísto Chironu, který má motor uprostřed. Se svými proporcemi by luxusní automobil konkuroval například vozům Rolls-Royce Wraith či Bentley Continental. Zatím poslední prototyp Bugatti jsme si mohli prohlédnout v roce 2009, jednalo se o jakýsi čtyřdveřový Veyron s názvem Galibier.

Chiron bude mít větší sestru. Luxusní loď se salonkem i ložnicí

Chiron bude mít větší sestru. Luxusní loď se salonkem i ložnicí

S šetřením na cestovní koncept snů však nemusíte spěchat. Bugatti model k sériové výrobě jen tak nepřivede. Tématem číslo jedna je aktuálně dodávání Chironů, kterých Bugatti prodalo již polovinu (jeden kus za více než 75 milionů českých korun) a další budou následovat.

Prohlédněte si fotogalerii konceptu Bugatti Type 57 T...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků