Nejnovější hyperauto obsahuje spoustu techniky, která se musí vejít na kompaktní půdorys. Koukněte jak.
Veyron a Chiron se svým podobným konstrukčním základem dobře sloužily dvacet let, u své poslední novinky ale Bugatti použilo dosti odlišnou techniku. Prozradilo, že vývoj nové platformy nebralo jako nutnost, ale příležitost.
Pojďme si ji představit od „čumáku“ až po záď. Vpředu se nachází pět z celkových osmi chladičů Tourbillonu – dva po stranách slouží k chlazení motoru V16, ty uprostřed za maskou ve tvaru podkovy pak chladí kabinu a palubní elektroniku. Přední náprava je osazena dvěma 250kW elektromotory, které zajišťují pohon všech kol a umožňují vektorování točivého momentu pro lepší jízdní vlastnosti.
Jádrem nové platformy je baterie ve tvaru písmene T, která je zároveň strukturální částí monokoku. Má kapacitu 24 kWh a díky ní Tourbillon ujede 60 kilometrů čistě na elektřinu. Za kabinou se nachází motor V16 společně s třetím elektromotorem, který musí být díky své délce blíže k posádce, než W16 z Chironu a Veyronu. Po stranách vzadu jsou uloženy nádrže, díky tomuto umístění může mít vůz rozumný rozvor a zároveň dostatek místa pro posádku. A konečně, zcela vzadu se nachází deformační zóna, integrovaná přímo v difuzoru.