Bugatti slaví 110 let. Speciální Chiron odkazuje na rodnou Francii

Jmenuje se Chiron Sport 110 ans Bugatti, obsahuje některé unikátní prvky a vznikne pouze 20 exemplářů. Takhle se slaví výročí ve Francii.

Chvíli italské, nyní německé, ale Bugatti bylo a vždy bude hlavně francouzské. Tady příběh před 110 lety začal a sem se také odkazuje speciální edice, jejíž předlohou se stal předposlední výkřik automobilky, model Chiron Sport.

Jean Bugatti: Příběh muže, který stojí za nejkrásnějšími auty na světě

Jean Bugatti: Příběh muže, který stojí za nejkrásnějšími auty na světě

Vůz je pokrytý typickým dvou-tónovým zbarvením, modrou Steel Blue v matném provedení a Steel Blue Carbon. Kromě pruhů na vnějších zpětných zrcátkách a odznaku za dveřmi se největší pocta rodné zemi nachází na spodní straně zadního spoileru, kde je vyobrazena francouzská vlajka.

Kola jsou vyvedena v matně černé barvě, aby tak vynikly modře nabarvené brzdové třmeny. Změnou prošel i ručně dělaný interiér, bohužel je z něho pouze pár detailních fotografií. Sedadla jsou kombinací modré kůže a Alcantary. Středem vede pruh francouzské trikolóry a na místě opěrky je vyšité logo limitované edice.

Je to oficiální: SUV Bugatti nebude! Šéf značky vysvětlil, proč jej odmítá

Je to oficiální: SUV Bugatti nebude! Šéf značky vysvětlil, proč jej odmítá

Z hlediska techniky se nic nezměnilo. To znamená, že čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec o objemu 8,0 litru má pořád 1500 koní, na stovku auto rozhýbe za dvě a půl vteřiny a jezdí přes 400 km/h. Bugatti Chiron Sport 110 ans Bugatti vznikne pouze 20 kusů. Změny jsou tedy pouze kosmetické a ne nijak rozsáhlé. I tak si ale sběratelé budou moct utrhat ruce. Cena zatím nebyla zveřejněna.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 61 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků