Bugatti si nechalo zaregistrovat 16C Galibier, vyrábět se tedy zřejmě bude

Exkluzivní sportovní „sedan“ od Bugatti jsme měli možnost vidět poprvé v době konání frankfurtského autosalonu (nikoli však přímo ve Frankfurtu) a od té doby se takřka nezastavily spekulace kolem jeho případné produkce. Automobilka svůj opatrný postoj vůči této otázce odůvodňovala tím, že potřebuje zjistit, zda bude o tento kousek dostatečný zájem. Nejnovější zprávy ale nepřímo naznačují, že Galibier o své zákazníky nebude mít nouzi, automobilka si totiž nechala zaregistrovat nejen název, ale i kompletní design vozu.

Ačkoliv to není zrovna tento případ, podobné úniky z úřadů se nám již několikrát staly dobrým zdrojem „fotografii“, díky nimž jsme automobilové novinky mohli poznat v dostatečném předstihu. Produkční verze Galibieru by se od té z Frankfurtu neměla příliš odlišovat, pohánět ji bude 8 litrový šestnáctiválec s technologii flex-fuel a s dvoustupňovým přeplňováním. Síla z motoru, a jistě ji nebude málo, bude distribuována na všechny čtyři kola přes osmistupňový automat. Výrobce si speciálně pro tento model chystá speciální brzdovou soustavu a tlumiče.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti 16C Galibier v „patentní” podobě
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků