Bugatti si nechalo zaregistrovat 16C Galibier, vyrábět se tedy zřejmě bude

Exkluzivní sportovní „sedan“ od Bugatti jsme měli možnost vidět poprvé v době konání frankfurtského autosalonu (nikoli však přímo ve Frankfurtu) a od té doby se takřka nezastavily spekulace kolem jeho případné produkce. Automobilka svůj opatrný postoj vůči této otázce odůvodňovala tím, že potřebuje zjistit, zda bude o tento kousek dostatečný zájem. Nejnovější zprávy ale nepřímo naznačují, že Galibier o své zákazníky nebude mít nouzi, automobilka si totiž nechala zaregistrovat nejen název, ale i kompletní design vozu.

Ačkoliv to není zrovna tento případ, podobné úniky z úřadů se nám již několikrát staly dobrým zdrojem „fotografii“, díky nimž jsme automobilové novinky mohli poznat v dostatečném předstihu. Produkční verze Galibieru by se od té z Frankfurtu neměla příliš odlišovat, pohánět ji bude 8 litrový šestnáctiválec s technologii flex-fuel a s dvoustupňovým přeplňováním. Síla z motoru, a jistě ji nebude málo, bude distribuována na všechny čtyři kola přes osmistupňový automat. Výrobce si speciálně pro tento model chystá speciální brzdovou soustavu a tlumiče.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti 16C Galibier v „patentní” podobě
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků