Bugatti si nechalo zaregistrovat 16C Galibier, vyrábět se tedy zřejmě bude

Exkluzivní sportovní „sedan“ od Bugatti jsme měli možnost vidět poprvé v době konání frankfurtského autosalonu (nikoli však přímo ve Frankfurtu) a od té doby se takřka nezastavily spekulace kolem jeho případné produkce. Automobilka svůj opatrný postoj vůči této otázce odůvodňovala tím, že potřebuje zjistit, zda bude o tento kousek dostatečný zájem. Nejnovější zprávy ale nepřímo naznačují, že Galibier o své zákazníky nebude mít nouzi, automobilka si totiž nechala zaregistrovat nejen název, ale i kompletní design vozu.

Ačkoliv to není zrovna tento případ, podobné úniky z úřadů se nám již několikrát staly dobrým zdrojem „fotografii“, díky nimž jsme automobilové novinky mohli poznat v dostatečném předstihu. Produkční verze Galibieru by se od té z Frankfurtu neměla příliš odlišovat, pohánět ji bude 8 litrový šestnáctiválec s technologii flex-fuel a s dvoustupňovým přeplňováním. Síla z motoru, a jistě ji nebude málo, bude distribuována na všechny čtyři kola přes osmistupňový automat. Výrobce si speciálně pro tento model chystá speciální brzdovou soustavu a tlumiče.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti 16C Galibier v „patentní” podobě
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků