Bugatti prý staví nový elektromobil. A možná se vrátí jedno slavné jméno

Už nějakou dobu mluví Bugatti o rozšíření modelové palety. Nyní se však věci konečně začaly dávat do pohybu a objevuje se jedna zajímavá informace za druhou.

Automobilka Bugatti nedávno oznámila, že v budoucnu nejspíš spustí výrobu levnějších a dostupnějších elektromobilů. Dostupnější ale samozřejmě v tom smyslu, že si je budou moci dovolit i milionáři a ne jen miliardáři. Exkluzivitu si přece automobilka nemůže nechat vzít.

La Voiture Noire je moderní Bugatti Type 57 SC Atlantic za 422 milionů

La Voiture Noire je moderní Bugatti Type 57 SC Atlantic za 422 milionů

Nyní ale magazín Car vrhl na toto téma další paprsek ze slunce objasnění. Novinka má být čistě elektrický sedan se základem v Porsche Taycan. Z platformy Taycanu samozřejmě chce vytáhnout co nejvíce a nabídne o dost delší karoserii.

Jean Bugatti: Příběh muže, který stojí za nejkrásnějšími auty na světě

Jean Bugatti: Příběh muže, který stojí za nejkrásnějšími auty na světě

Bugatti si zřejmě nebude razit novou designovou cestu. Jejich jazyk současné klientele očividně naprosto vyhovuje. Říká se také, že novinka ponese jméno Royale. To by se vylučovalo s konceptem 16C Galibier, kterému je letos již deset let. Bugatti Royale možná znáte. V 30. letech šlo o superauto pro tu nejbohatší smetánku. Byl to takový vůz, že by se před ním styděl i Rolls-Royce Phantom.

Poslední Bugatti EB110 SS je na prodej. Unikátní kousek vyjde draho

Poslední Bugatti EB110 SS je na prodej. Unikátní kousek vyjde draho

Čekáme ovšem na podrobnější informace nějakou oficiální cestou. Zatím pouze víme, že Bugatti dost silně uvažuje nad tím, že do čtyř let představí dostupnější model, který bude poháněn pouze elektřinou a jeho cena se bude pohybovat okolo 700.000 eur (v přepočtu 18.000.000 korun). Za tu dobu se toho ale může hodně změnit.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků