Bugatti prodlužuje záruku na Veyron až na 15 let. Zákazníkům ji šije na míru

Hned několik výrobců luxusních vozů nabízí různé programy údržby. Přidalo se i francouzské Bugatti. To majitelům modelu Veyron nabídne hned několik balíčků podle jejich životního stylu.

Francouzská automobilka představila pro majitele modelu Veyron novinku. Jedná se o rozšíření prodlouženého záručního programu, které může dosáhnout až 15 let. Loyalty Maintenance Program pomůže majitelům udržet vozy v dokonalém stavu a zároveň snížit provozní náklady. Vůz je totiž extrémně nákladný na údržbu.

Chystá se Bugatti Chiron, které si můžete dovolit. Je ale nutné si jej sestavit

Chystá se Bugatti Chiron, které si můžete dovolit. Je ale nutné si jej sestavit

Klientela je velice rozmanitá, proto Bugatti nabídne majitelům Veyron na výběr hned z několika balíčků údržby. Každý z nich tak dostane balíček, který bude nejlépe vyhovovat jeho životnímu stylu.

"Naši zákazníci používají svoje vozy Bugatti velmi individuálně. Mnoho z nich si každý den užívá své auto. Jiní jej vidí jako automobilové dílo ve své soukromé sbírce. To znamená, že individuální zákazníci mají od služby velmi odlišné očekávání. Tyto očekávání můžeme nyní splnit mnohem efektivněji, v souladu s přáním našich zákazníků," potvrzuje rozmanitost balíčků údržby Chris Kelly, vedoucí oddělení zákaznického servisu Bugatti. 

Slavný komik představil pojízdné Bugatti z roku 1913. V Praze je ale starší

Slavný komik představil pojízdné Bugatti z roku 1913. V Praze je ale starší

Několik luxusních výrobců již nabízí své vlastní programy. Cílem je hlavně udržet mechanickou kvalitu automobilů. Pro francouzskou automobilku je to logický krok. Zvlášť při nabídce jejich superaut.

Model Veyron byl pojmenován podle automobilového závodníka Pierra Veyrona. Akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy a z 0 na 300 km/h za 17 sekund. O design se postaral designér slovenského původu Jozef Kabaň.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků