Magazín Motor1 měl možnost krátce vyzpovídat ředitele Bugatti Stephana Winkelmanna. Díky tomu se zase dozvídáme podrobnější plány automobilky, ve kterých není vyvrácen příchod druhé modelové řady. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti

Magazín Motor1 měl možnost krátce vyzpovídat ředitele Bugatti Stephana Winkelmanna. Díky tomu se zase dozvídáme podrobnější plány automobilky, ve kterých není vyvrácen příchod druhé modelové řady. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) | Zdroj: Bugatti

Současné projekty založené na technice Chironu ( Divo ,  La Voiture Noire ) by tedy opravdu mohl doplnit další zbrusu nový model. Winkelmann se přitom nebojí vykročit alternativní cestou. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti

Současné projekty založené na technice Chironu (DivoLa Voiture Noire) by tedy opravdu mohl doplnit další zbrusu nový model. Winkelmann se přitom nebojí vykročit alternativní cestou. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) | Zdroj: Bugatti

„Myslím, že máme dobrou příležitost nabízet více než jedno auto. Dalším by tedy mohl být například elektromobil,“ uvedl šéf Bugatti. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti

„Myslím, že máme dobrou příležitost nabízet více než jedno auto. Dalším by tedy mohl být například elektromobil,“ uvedl šéf Bugatti. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) | Zdroj: Bugatti

Ostatně podobné informace o čistě elektrickém Bugatti se vyrojily už dříve. Spekulacemi je totiž příchod elektrického sedanu, respektive limuzíny s údajným názvem Royale. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti

Ostatně podobné informace o čistě elektrickém Bugatti se vyrojily už dříve. Spekulacemi je totiž příchod elektrického sedanu, respektive limuzíny s údajným názvem Royale. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) | Zdroj: Bugatti

Zcela tradiční cestou limuzíny se stupňovitou zádí by se však Bugatti vydat nemuselo. „S myšlenkou druhého Bugatti se pochopitelně musíte zamyslet nad jeho možnou karoserií... | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti

Zcela tradiční cestou limuzíny se stupňovitou zádí by se však Bugatti vydat nemuselo. „S myšlenkou druhého Bugatti se pochopitelně musíte zamyslet nad jeho možnou karoserií... | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) | Zdroj: Bugatti

...a věřte mi, podívali jsme se opravdu podrobně na dostupné možnosti. Myslím, že existuje jedna cesta, která je pro značku jako Bugatti velmi slibná. Jde o typ karoserie, který dnes na trhu nenajdete,“ uvedl Winkelmann. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti

...a věřte mi, podívali jsme se opravdu podrobně na dostupné možnosti. Myslím, že existuje jedna cesta, která je pro značku jako Bugatti velmi slibná. Jde o typ karoserie, který dnes na trhu nenajdete,“ uvedl Winkelmann. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) | Zdroj: Bugatti

Šéf Bugatti tedy opět mluví v hádankách a nechává naši představivost rozjetou na plné obrátky. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti

Šéf Bugatti tedy opět mluví v hádankách a nechává naši představivost rozjetou na plné obrátky. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) | Zdroj: Bugatti

Pokud totiž značka opravdu plánuje druhý model, těmito slovy vyvrací jak zmíněnou limuzínu, případné čtyřdveřové kupé nebo několikrát probírané SUV,  kterého se nemáme dočkat , ale podobným prohlášením je dnes těžké věřit. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti

Pokud totiž značka opravdu plánuje druhý model, těmito slovy vyvrací jak zmíněnou limuzínu, případné čtyřdveřové kupé nebo několikrát probírané SUV, kterého se nemáme dočkat, ale podobným prohlášením je dnes těžké věřit. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) | Zdroj: Bugatti

V domněnkách dále figuruje ona záhadná fotka dlouhého modelu se splývající zádí pod plachtou (v galerii). | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti

V domněnkách dále figuruje ona záhadná fotka dlouhého modelu se splývající zádí pod plachtou (v galerii). | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) | Zdroj: Bugatti

Nakonec bychom se tedy vůbec nedivili, kdyby Bugatti v případě druhého modelu představilo jakousi nově vymyšlenou kategorii, která ovšem nebude z celkového hlediska zas tak originální. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti

Nakonec bychom se tedy vůbec nedivili, kdyby Bugatti v případě druhého modelu představilo jakousi nově vymyšlenou kategorii, která ovšem nebude z celkového hlediska zas tak originální. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) | Zdroj: Bugatti

Podle Winkelmanna by pak novinka přišla určitě s mnohem nižší cenovkou než u Chironu, i když stále mluvíme o automobilu pro milionáře. Přesněji tedy na hladině sedmimístné cifry v eurech. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti

Podle Winkelmanna by pak novinka přišla určitě s mnohem nižší cenovkou než u Chironu, i když stále mluvíme o automobilu pro milionáře. Přesněji tedy na hladině sedmimístné cifry v eurech. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) | Zdroj: Bugatti

Tímto způsobem by chtělo Bugatti zákazníkům nabídnout vozidlo, které bude rovněž mnohem využitelnější pro každodenní jízdu. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti

Tímto způsobem by chtělo Bugatti zákazníkům nabídnout vozidlo, které bude rovněž mnohem využitelnější pro každodenní jízdu. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) | Zdroj: Bugatti

Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti

Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) | Zdroj: Bugatti

Špionážní fotka udájně nového modelu/konceptu značky Bugatti. Zdroj: The Supercar Blog

Špionážní fotka udájně nového modelu/konceptu značky Bugatti. | Zdroj: The Supercar Blog

Současné projekty založené na technice Chironu ( Divo ,  La Voiture Noire ) by tedy opravdu mohl doplnit další zbrusu nový model. Winkelmann se přitom nebojí vykročit alternativní cestou. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti
„Myslím, že máme dobrou příležitost nabízet více než jedno auto. Dalším by tedy mohl být například elektromobil,“ uvedl šéf Bugatti. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti
Ostatně podobné informace o čistě elektrickém Bugatti se vyrojily už dříve. Spekulacemi je totiž příchod elektrického sedanu, respektive limuzíny s údajným názvem Royale. | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti
Zcela tradiční cestou limuzíny se stupňovitou zádí by se však Bugatti vydat nemuselo. „S myšlenkou druhého Bugatti se pochopitelně musíte zamyslet nad jeho možnou karoserií... | Koncept Bugatti 16C Galibier (2009) Zdroj: Bugatti
14
Fotogalerie

Bugatti přemýšlí o další modelové řadě. Zvažuje elektrický pohon a netradiční karoserii

Šéf Bugatti opět zmiňuje možný příchod další modelové řady. Vůbec by se přitom neobával elektrického ústrojí a kategorie, která by se vymykala dosud nabízeným vozům na trhu.

Magazín Motor1 měl možnost krátce vyzpovídat ředitele Bugatti Stephana Winkelmanna. Díky tomu se zase dozvídáme podrobnější plány automobilky, ve kterých není vyvrácen příchod druhé modelové řady. Současné projekty založené na technice Chironu (Divo, La Voiture Noire) by tedy opravdu mohl doplnit další zbrusu nový model. Winkelmann se přitom nebojí vykročit alternativní cestou.

„Myslím, že máme dobrou příležitost nabízet více než jedno auto. Dalším by tedy mohl být například elektromobil,“ uvedl šéf Bugatti. Ostatně podobné informace o čistě elektrickém Bugatti se vyrojily už dříve. Spekulacemi je totiž příchod elektrického sedanu, respektive limuzíny s údajným názvem Royale.

Zcela tradiční cestou limuzíny se stupňovitou zádí by se však Bugatti vydat nemuselo. „S myšlenkou druhého Bugatti se pochopitelně musíte zamyslet nad jeho možnou karoserií. A věřte mi, podívali jsme se opravdu podrobně na dostupné možnosti. Myslím, že existuje jedna cesta, která je pro značku jako Bugatti velmi slibná. Jde o typ karoserie, který dnes na trhu nenajdete,“ uvedl Winkelmann.

Šéf Bugatti tedy opět mluví v hádankách a nechává naši představivost rozjetou na plné obrátky. Pokud totiž značka opravdu plánuje druhý model, těmito slovy vyvrací jak zmíněnou limuzínu, případné čtyřdveřové kupé nebo několikrát probírané SUV, kterého se nemáme dočkat, ale podobným prohlášením je dnes těžké věřit. Přece jen, Ferrari své chystané SUV také nenazývá jako SUV, i když o SUV v každém případě půjde.

V domněnkách dále figuruje ona záhadná fotka dlouhého modelu se splývající zádí pod plachtou (v galerii). Nakonec bychom se tedy vůbec nedivili, kdyby Bugatti v případě druhého modelu představilo jakousi nově vymyšlenou kategorii, která ovšem nebude z celkového hlediska zas tak originální.

Podle Winkelmanna by pak novinka přišla určitě s mnohem nižší cenovkou než u Chironu, i když stále mluvíme o automobilu pro milionáře. Přesněji tedy na hladině sedmimístné cifry v eurech. Tímto způsobem by chtělo Bugatti zákazníkům nabídnout vozidlo, které bude rovněž mnohem využitelnější pro každodenní jízdu.

V galerii koncept Bugatti 16C Galibier (2009).

Doporučujeme

Články odjinud