Bugatti přemýšlí o další modelové řadě. Zvažuje elektrický pohon a netradiční karoserii

Šéf Bugatti opět zmiňuje možný příchod další modelové řady. Vůbec by se přitom neobával elektrického ústrojí a kategorie, která by se vymykala dosud nabízeným vozům na trhu.

Magazín Motor1 měl možnost krátce vyzpovídat ředitele Bugatti Stephana Winkelmanna. Díky tomu se zase dozvídáme podrobnější plány automobilky, ve kterých není vyvrácen příchod druhé modelové řady. Současné projekty založené na technice Chironu (Divo, La Voiture Noire) by tedy opravdu mohl doplnit další zbrusu nový model. Winkelmann se přitom nebojí vykročit alternativní cestou.

„Myslím, že máme dobrou příležitost nabízet více než jedno auto. Dalším by tedy mohl být například elektromobil,“ uvedl šéf Bugatti. Ostatně podobné informace o čistě elektrickém Bugatti se vyrojily už dříve. Spekulacemi je totiž příchod elektrického sedanu, respektive limuzíny s údajným názvem Royale.

Nejdražší auto světa je jen maketa. Bugatti La Voiture Noire bude hotové za dva roky

Nejdražší auto světa je jen maketa. Bugatti La Voiture Noire bude hotové za dva roky

Zcela tradiční cestou limuzíny se stupňovitou zádí by se však Bugatti vydat nemuselo. „S myšlenkou druhého Bugatti se pochopitelně musíte zamyslet nad jeho možnou karoserií. A věřte mi, podívali jsme se opravdu podrobně na dostupné možnosti. Myslím, že existuje jedna cesta, která je pro značku jako Bugatti velmi slibná. Jde o typ karoserie, který dnes na trhu nenajdete,“ uvedl Winkelmann.

Šéf Bugatti tedy opět mluví v hádankách a nechává naši představivost rozjetou na plné obrátky. Pokud totiž značka opravdu plánuje druhý model, těmito slovy vyvrací jak zmíněnou limuzínu, případné čtyřdveřové kupé nebo několikrát probírané SUV, kterého se nemáme dočkat, ale podobným prohlášením je dnes těžké věřit. Přece jen, Ferrari své chystané SUV také nenazývá jako SUV, i když o SUV v každém případě půjde.

Bude, nebude. SUV od Bugatti je jako princezna Koloběžka. Jak to tedy je?

Bude, nebude. SUV od Bugatti je jako princezna Koloběžka. Jak to tedy je?

V domněnkách dále figuruje ona záhadná fotka dlouhého modelu se splývající zádí pod plachtou (v galerii). Nakonec bychom se tedy vůbec nedivili, kdyby Bugatti v případě druhého modelu představilo jakousi nově vymyšlenou kategorii, která ovšem nebude z celkového hlediska zas tak originální.

Podle Winkelmanna by pak novinka přišla určitě s mnohem nižší cenovkou než u Chironu, i když stále mluvíme o automobilu pro milionáře. Přesněji tedy na hladině sedmimístné cifry v eurech. Tímto způsobem by chtělo Bugatti zákazníkům nabídnout vozidlo, které bude rovněž mnohem využitelnější pro každodenní jízdu.

V galerii koncept Bugatti 16C Galibier (2009).

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 73 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků