Bugatti přemýšlí o další modelové řadě. Zvažuje elektrický pohon a netradiční karoserii

Šéf Bugatti opět zmiňuje možný příchod další modelové řady. Vůbec by se přitom neobával elektrického ústrojí a kategorie, která by se vymykala dosud nabízeným vozům na trhu.

Magazín Motor1 měl možnost krátce vyzpovídat ředitele Bugatti Stephana Winkelmanna. Díky tomu se zase dozvídáme podrobnější plány automobilky, ve kterých není vyvrácen příchod druhé modelové řady. Současné projekty založené na technice Chironu (Divo, La Voiture Noire) by tedy opravdu mohl doplnit další zbrusu nový model. Winkelmann se přitom nebojí vykročit alternativní cestou.

„Myslím, že máme dobrou příležitost nabízet více než jedno auto. Dalším by tedy mohl být například elektromobil,“ uvedl šéf Bugatti. Ostatně podobné informace o čistě elektrickém Bugatti se vyrojily už dříve. Spekulacemi je totiž příchod elektrického sedanu, respektive limuzíny s údajným názvem Royale.

Nejdražší auto světa je jen maketa. Bugatti La Voiture Noire bude hotové za dva roky

Nejdražší auto světa je jen maketa. Bugatti La Voiture Noire bude hotové za dva roky

Zcela tradiční cestou limuzíny se stupňovitou zádí by se však Bugatti vydat nemuselo. „S myšlenkou druhého Bugatti se pochopitelně musíte zamyslet nad jeho možnou karoserií. A věřte mi, podívali jsme se opravdu podrobně na dostupné možnosti. Myslím, že existuje jedna cesta, která je pro značku jako Bugatti velmi slibná. Jde o typ karoserie, který dnes na trhu nenajdete,“ uvedl Winkelmann.

Šéf Bugatti tedy opět mluví v hádankách a nechává naši představivost rozjetou na plné obrátky. Pokud totiž značka opravdu plánuje druhý model, těmito slovy vyvrací jak zmíněnou limuzínu, případné čtyřdveřové kupé nebo několikrát probírané SUV, kterého se nemáme dočkat, ale podobným prohlášením je dnes těžké věřit. Přece jen, Ferrari své chystané SUV také nenazývá jako SUV, i když o SUV v každém případě půjde.

Bude, nebude. SUV od Bugatti je jako princezna Koloběžka. Jak to tedy je?

Bude, nebude. SUV od Bugatti je jako princezna Koloběžka. Jak to tedy je?

V domněnkách dále figuruje ona záhadná fotka dlouhého modelu se splývající zádí pod plachtou (v galerii). Nakonec bychom se tedy vůbec nedivili, kdyby Bugatti v případě druhého modelu představilo jakousi nově vymyšlenou kategorii, která ovšem nebude z celkového hlediska zas tak originální.

Podle Winkelmanna by pak novinka přišla určitě s mnohem nižší cenovkou než u Chironu, i když stále mluvíme o automobilu pro milionáře. Přesněji tedy na hladině sedmimístné cifry v eurech. Tímto způsobem by chtělo Bugatti zákazníkům nabídnout vozidlo, které bude rovněž mnohem využitelnější pro každodenní jízdu.

V galerii koncept Bugatti 16C Galibier (2009).

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků