Bugatti přemýšlí o další modelové řadě. Zvažuje elektrický pohon a netradiční karoserii

Šéf Bugatti opět zmiňuje možný příchod další modelové řady. Vůbec by se přitom neobával elektrického ústrojí a kategorie, která by se vymykala dosud nabízeným vozům na trhu.

Magazín Motor1 měl možnost krátce vyzpovídat ředitele Bugatti Stephana Winkelmanna. Díky tomu se zase dozvídáme podrobnější plány automobilky, ve kterých není vyvrácen příchod druhé modelové řady. Současné projekty založené na technice Chironu (Divo, La Voiture Noire) by tedy opravdu mohl doplnit další zbrusu nový model. Winkelmann se přitom nebojí vykročit alternativní cestou.

„Myslím, že máme dobrou příležitost nabízet více než jedno auto. Dalším by tedy mohl být například elektromobil,“ uvedl šéf Bugatti. Ostatně podobné informace o čistě elektrickém Bugatti se vyrojily už dříve. Spekulacemi je totiž příchod elektrického sedanu, respektive limuzíny s údajným názvem Royale.

Nejdražší auto světa je jen maketa. Bugatti La Voiture Noire bude hotové za dva roky

Nejdražší auto světa je jen maketa. Bugatti La Voiture Noire bude hotové za dva roky

Zcela tradiční cestou limuzíny se stupňovitou zádí by se však Bugatti vydat nemuselo. „S myšlenkou druhého Bugatti se pochopitelně musíte zamyslet nad jeho možnou karoserií. A věřte mi, podívali jsme se opravdu podrobně na dostupné možnosti. Myslím, že existuje jedna cesta, která je pro značku jako Bugatti velmi slibná. Jde o typ karoserie, který dnes na trhu nenajdete,“ uvedl Winkelmann.

Šéf Bugatti tedy opět mluví v hádankách a nechává naši představivost rozjetou na plné obrátky. Pokud totiž značka opravdu plánuje druhý model, těmito slovy vyvrací jak zmíněnou limuzínu, případné čtyřdveřové kupé nebo několikrát probírané SUV, kterého se nemáme dočkat, ale podobným prohlášením je dnes těžké věřit. Přece jen, Ferrari své chystané SUV také nenazývá jako SUV, i když o SUV v každém případě půjde.

Bude, nebude. SUV od Bugatti je jako princezna Koloběžka. Jak to tedy je?

Bude, nebude. SUV od Bugatti je jako princezna Koloběžka. Jak to tedy je?

V domněnkách dále figuruje ona záhadná fotka dlouhého modelu se splývající zádí pod plachtou (v galerii). Nakonec bychom se tedy vůbec nedivili, kdyby Bugatti v případě druhého modelu představilo jakousi nově vymyšlenou kategorii, která ovšem nebude z celkového hlediska zas tak originální.

Podle Winkelmanna by pak novinka přišla určitě s mnohem nižší cenovkou než u Chironu, i když stále mluvíme o automobilu pro milionáře. Přesněji tedy na hladině sedmimístné cifry v eurech. Tímto způsobem by chtělo Bugatti zákazníkům nabídnout vozidlo, které bude rovněž mnohem využitelnější pro každodenní jízdu.

V galerii koncept Bugatti 16C Galibier (2009).

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků