Bugatti postavilo exkluzivní jachtu s cenou od 54 milionů korun

Některé automobilky si čas od času odskočí od svého hlavního výrobního programu a vytvoří něco, co na silnici jezdit nemůže. Luxusní značky v takových případech tak nějak přirozeně míří na vodu. Vzpomínáte například na Rolls-Royce Aeroboat? S něčím podobným teď přichází také Bugatti. Pokud máte zájem, budete potřebovat opravdu velké množství peněz.

Rolls-Royce Aeroboat: luxusní jachta se slavným motorem Merlin 12V

Rolls-Royce Aeroboat: luxusní jachta se slavným motorem Merlin 12V

Bugatti totiž ve spolupráci se společností Palmer Johnson, což je výrobce luxusních jachet, připravuje model Niniette. Půjde o exkluzivní jachtu, která má svým designem odkazovat na modely této známé automobilky. Konkrétně bychom měli na jachtě vidět prvky převzaté z Type 57 C Atlante, Type 41 Royale a nakonec i kombinace dvou barev jako taková má být odkazem na Bugatti. Loď je samozřejmě karbonová, paluba může být vyrobena z javorového nebo dubového dřeva.

Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

Bugatti bude nabízet tři verze o různé velikosti. Ta nejmenší se jmenuje PJ42 Niniette a je dlouhá zhruba 13 m (42 stop). Jde také o nejlevnější model, na který vám bude stačit v přepočtu pouhých 54 milionů korun. Pravým opakem je PJ88 Niniette, která je dlouhá zhruba 27 metrů.

Středem nabídky má být PJ63 Niniette. Ta nabídne délku 20 m, palubu s plochou 63 m2, respektive salon v podpalubí o velikosti 43 m2. Kromě kabiny pro posádku je zde místo pro čtyři hosty. Tohle provedení vás bude stát necelých 90 milionů korun.

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 ve verzi „jachta“? Ano, i to je možné

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 ve verzi „jachta“? Ano, i to je možné

O motoru Bugatti ve své zprávě nic nepíše, zmiňuje ale maximální rychlost. Nová jachta bude schopná jezdit rychlostí až 70 km/h. Výroba každého ze tří modelů zabere přibližně rok. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků