Bugatti opět navyšuje výrobu Veyronu

Automobilka Bugatti podruhé během posledního roku a půl oznámila, že navyšuje výrobu svého modelu Veyron. Nejrychlejší, nejvýkonnější, nejdynamičtější, nejexkluzivnější, nejdražší a do značné míry i nejkontroverznější vůz dneška jde totiž na dračku. Při jeho cenovce se ani není čemu divit...

Více než polovina plánované výroby je buď již prodána, nebo zadána. Bugatti již dodalo tento model 78 zákazníkům a více než osmdesát dalších je v pořadí.

Při současné výrobě 60 kusů ročně by tak došlo k uspokojení poptávky až po roce a půl a jelikož jsou zákazníci netrpěliví, navýší Bugatti výrobu ze 60 na 75 vozů ročně.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků