Bugatti opět navyšuje výrobu Veyronu

Automobilka Bugatti podruhé během posledního roku a půl oznámila, že navyšuje výrobu svého modelu Veyron. Nejrychlejší, nejvýkonnější, nejdynamičtější, nejexkluzivnější, nejdražší a do značné míry i nejkontroverznější vůz dneška jde totiž na dračku. Při jeho cenovce se ani není čemu divit...

Více než polovina plánované výroby je buď již prodána, nebo zadána. Bugatti již dodalo tento model 78 zákazníkům a více než osmdesát dalších je v pořadí.

Při současné výrobě 60 kusů ročně by tak došlo k uspokojení poptávky až po roce a půl a jelikož jsou zákazníci netrpěliví, navýší Bugatti výrobu ze 60 na 75 vozů ročně.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků