Bugatti Legend Meo Costantini je limitovaný Veyron za dva miliony eur

Bugatti pokračuje v uvádění limitovaných edic Veyronu pojmenovaných po závodnících spjatých s minulostí značky. Na autosalonu v Dubaji se představuje Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Detaily nové limitované edice Veyronu odkazují na závod Targa Florio

Meo Constantini dvakrát vyhrál slavný závod Targa Florio na Sicílii, šéfoval továrnímu týmu Bugatti a byl osobním přítelem Ettore Bugattiho. Veyron nesoucí jeho jméno má speciální lak, odkazující na tradiční barvy francouzských závodních vozů, čalounění prošívané modrou nití a mapky trati Targa Florio na hliníkovém štítku v kokpitu i na spodní straně zadního přítlačného křídla. 

Zdrojem hnací síly je opět motor W16 o objemu 8,0 l, který díky čtveřici turbodmychadel dosahuje výkonu 1200 koní a točivého momentu 1500 Nm. Zrychlení na stovku zvládne tento Veyron za 2,6 s a ve vysokorychlostní konfiguraci vyvine až 408 km/h.

Bugatti Type 41 Royale (1926): osm válců a 14,7 l

Bugatti Type 41 Royale (1926): osm válců a 14,7 l

Tohle všechno si skupina Volkswagen cení na 2,09 milionu eur (54 milionů Kč) bez DPH a místních daní. Oproti takovému Lamborghini Veneno Roadster, o kterém jsme psali nedávno, je to pořád docela láce. 

Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini vznikne v počtu pouhých tří kusů. Edice navazuje na Bugatti Veyron Jean-Pierre WimilleBugatti Veyron Jean Bugatti z řady Les legendes de Bugatti.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků