Bugatti Legend Meo Costantini je limitovaný Veyron za dva miliony eur

Bugatti pokračuje v uvádění limitovaných edic Veyronu pojmenovaných po závodnících spjatých s minulostí značky. Na autosalonu v Dubaji se představuje Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Detaily nové limitované edice Veyronu odkazují na závod Targa Florio

Meo Constantini dvakrát vyhrál slavný závod Targa Florio na Sicílii, šéfoval továrnímu týmu Bugatti a byl osobním přítelem Ettore Bugattiho. Veyron nesoucí jeho jméno má speciální lak, odkazující na tradiční barvy francouzských závodních vozů, čalounění prošívané modrou nití a mapky trati Targa Florio na hliníkovém štítku v kokpitu i na spodní straně zadního přítlačného křídla. 

Zdrojem hnací síly je opět motor W16 o objemu 8,0 l, který díky čtveřici turbodmychadel dosahuje výkonu 1200 koní a točivého momentu 1500 Nm. Zrychlení na stovku zvládne tento Veyron za 2,6 s a ve vysokorychlostní konfiguraci vyvine až 408 km/h.

Bugatti Type 41 Royale (1926): osm válců a 14,7 l

Bugatti Type 41 Royale (1926): osm válců a 14,7 l

Tohle všechno si skupina Volkswagen cení na 2,09 milionu eur (54 milionů Kč) bez DPH a místních daní. Oproti takovému Lamborghini Veneno Roadster, o kterém jsme psali nedávno, je to pořád docela láce. 

Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini vznikne v počtu pouhých tří kusů. Edice navazuje na Bugatti Veyron Jean-Pierre WimilleBugatti Veyron Jean Bugatti z řady Les legendes de Bugatti.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků