Bugatti Legend Meo Costantini je limitovaný Veyron za dva miliony eur

Bugatti pokračuje v uvádění limitovaných edic Veyronu pojmenovaných po závodnících spjatých s minulostí značky. Na autosalonu v Dubaji se představuje Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Detaily nové limitované edice Veyronu odkazují na závod Targa Florio

Meo Constantini dvakrát vyhrál slavný závod Targa Florio na Sicílii, šéfoval továrnímu týmu Bugatti a byl osobním přítelem Ettore Bugattiho. Veyron nesoucí jeho jméno má speciální lak, odkazující na tradiční barvy francouzských závodních vozů, čalounění prošívané modrou nití a mapky trati Targa Florio na hliníkovém štítku v kokpitu i na spodní straně zadního přítlačného křídla. 

Zdrojem hnací síly je opět motor W16 o objemu 8,0 l, který díky čtveřici turbodmychadel dosahuje výkonu 1200 koní a točivého momentu 1500 Nm. Zrychlení na stovku zvládne tento Veyron za 2,6 s a ve vysokorychlostní konfiguraci vyvine až 408 km/h.

Retro | Zajímavosti | Sportovní auta | Technika | Design | Ostatní značky

Bugatti Type 41 Royale (1926): osm válců a 14,7 l

Tohle všechno si skupina Volkswagen cení na 2,09 milionu eur (54 milionů Kč) bez DPH a místních daní. Oproti takovému Lamborghini Veneno Roadster, o kterém jsme psali nedávno, je to pořád docela láce. 

Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini vznikne v počtu pouhých tří kusů. Edice navazuje na Bugatti Veyron Jean-Pierre WimilleBugatti Veyron Jean Bugatti z řady Les legendes de Bugatti.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků