Bugatti Legend Meo Costantini je limitovaný Veyron za dva miliony eur

Bugatti pokračuje v uvádění limitovaných edic Veyronu pojmenovaných po závodnících spjatých s minulostí značky. Na autosalonu v Dubaji se představuje Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Detaily nové limitované edice Veyronu odkazují na závod Targa Florio

Meo Constantini dvakrát vyhrál slavný závod Targa Florio na Sicílii, šéfoval továrnímu týmu Bugatti a byl osobním přítelem Ettore Bugattiho. Veyron nesoucí jeho jméno má speciální lak, odkazující na tradiční barvy francouzských závodních vozů, čalounění prošívané modrou nití a mapky trati Targa Florio na hliníkovém štítku v kokpitu i na spodní straně zadního přítlačného křídla. 

Zdrojem hnací síly je opět motor W16 o objemu 8,0 l, který díky čtveřici turbodmychadel dosahuje výkonu 1200 koní a točivého momentu 1500 Nm. Zrychlení na stovku zvládne tento Veyron za 2,6 s a ve vysokorychlostní konfiguraci vyvine až 408 km/h.

Bugatti Type 41 Royale (1926): osm válců a 14,7 l

Bugatti Type 41 Royale (1926): osm válců a 14,7 l

Tohle všechno si skupina Volkswagen cení na 2,09 milionu eur (54 milionů Kč) bez DPH a místních daní. Oproti takovému Lamborghini Veneno Roadster, o kterém jsme psali nedávno, je to pořád docela láce. 

Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini vznikne v počtu pouhých tří kusů. Edice navazuje na Bugatti Veyron Jean-Pierre WimilleBugatti Veyron Jean Bugatti z řady Les legendes de Bugatti.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků