Bugatti Legend Meo Costantini je limitovaný Veyron za dva miliony eur

Bugatti pokračuje v uvádění limitovaných edic Veyronu pojmenovaných po závodnících spjatých s minulostí značky. Na autosalonu v Dubaji se představuje Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Detaily nové limitované edice Veyronu odkazují na závod Targa Florio

Meo Constantini dvakrát vyhrál slavný závod Targa Florio na Sicílii, šéfoval továrnímu týmu Bugatti a byl osobním přítelem Ettore Bugattiho. Veyron nesoucí jeho jméno má speciální lak, odkazující na tradiční barvy francouzských závodních vozů, čalounění prošívané modrou nití a mapky trati Targa Florio na hliníkovém štítku v kokpitu i na spodní straně zadního přítlačného křídla. 

Zdrojem hnací síly je opět motor W16 o objemu 8,0 l, který díky čtveřici turbodmychadel dosahuje výkonu 1200 koní a točivého momentu 1500 Nm. Zrychlení na stovku zvládne tento Veyron za 2,6 s a ve vysokorychlostní konfiguraci vyvine až 408 km/h.

Bugatti Type 41 Royale (1926): osm válců a 14,7 l

Bugatti Type 41 Royale (1926): osm válců a 14,7 l

Tohle všechno si skupina Volkswagen cení na 2,09 milionu eur (54 milionů Kč) bez DPH a místních daní. Oproti takovému Lamborghini Veneno Roadster, o kterém jsme psali nedávno, je to pořád docela láce. 

Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini vznikne v počtu pouhých tří kusů. Edice navazuje na Bugatti Veyron Jean-Pierre WimilleBugatti Veyron Jean Bugatti z řady Les legendes de Bugatti.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků