Nejdražší auto světa je jen maketa. Bugatti La Voiture Noire bude hotové za dva roky

Na to, že má nejdražší automobil na světě šestnáctiválcový motor, se pohybuje až překvapivě tiše...

Na internetu se objevilo video, ve kterém se nejdražší automobil na světě odváží z ženevského výstaviště, kde proběhla jeho světová premiéra. Na videu si můžete všimnout několika podivných věcí. Tou hlavní je, že vůz nevydává vůbec žádný zvuk.

La Voiture Noire je moderní Bugatti Type 57 SC Atlantic za 422 milionů

La Voiture Noire je moderní Bugatti Type 57 SC Atlantic za 422 milionů

Magazín Carscoops proto oslovil šéfa komunikace Bugatti, kterým je Tim Bravo. Ten prozradil, že La Voiture Noire je pouhým konceptem bez motoru a od jeho dokončení dělí automobilku ještě několik let. „Není to ještě hotové auto. Na projektu jsme začali pracovat před rokem a půl, když nám zákazník schválil návrh projektu. Auto bude doručeno někdy za dva až za dva a půl roku“, prozradil Bravo magazínu.

Bugatti prý staví nový elektromobil. A možná se vrátí jedno slavné jméno

Bugatti prý staví nový elektromobil. A možná se vrátí jedno slavné jméno

Vůz dokonce nemá ještě ani interiér, který bude ve výsledku určitě stát za to. Hnací ústrojí bude stejně jako podvozkové komponenty z Bugatti Chiron. To znamená motor V16 8.0 litru, výkon 1103 kW (1500 koní) a 1600 Nm točivého momentu. Těžko říct, jestli je vůz lehčí, nebo těžší a jak to ve výsledku ovlivní dynamiku.

Vůz z výstaviště odjel díky elektromotoru, což je u konceptů naprosto běžná praxe. Nemyslete si, že se nás Bugatti snažilo nějak ošidit. Na autosalonech je spousta aut, které jsou pouhými maketami.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků