Bugatti končí s motorem W16. Novou verzi vyvíjet nebude, ani nemůže

Zelí  |  13. 09. 2018 16:16

No jo. Boj o moc v koncernu VW vyhrála rodina Porsche a její manažeři zaříznou všechno co stíní značku Porsche. Musí z toho vytřískat co nejvíce a hlavně zadupat nenáviděného Piecha do země a do zapomnění. Takže nejlepší naprosto exkluzivní šestnáctiválcový motor, který je výsledkem práce Piecha musí pryč. Bugatti bude motory kupovat a hádejte od koho. Budou kupovat osmiválcové šméčko od Porsche a pořádně za něj budou těm šmejdům platit.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 09. 2018 07:55

Jen kdybys mel na to osmivalcove smecko. :) Ale predpokladam, ze mas polovinu valcu, mozna ani to ne, a plnou hubu chytrych reci ;)

Odpovědět  |   | 
M!  |  14. 09. 2018 15:46

No nevím, možná je to pravda, ale myslel jsem že hlavním důvodem jsou emise a podobné blbosti....

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  13. 09. 2018 16:33

Honba za emisemi u aut, kterých se vyrobí pár kusů a za svoji životnost ujedou pár kilometrů, je podle mě fakt absurdní.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  13. 09. 2018 18:06

Máte pravdu, je zcela absurdní.... jenže nesmíte soudruhům z Vlkohradu věřit úplně všechno, oni jsou tak zpitomnělí, že chtějí ušetřit poplatek za fleet sumu CO2, bez ohledu na to, že jim to kupující Bugatti ochotně zaplatí.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  14. 09. 2018 09:20

kvuli emisim ten W16 fakt nekonci, prosel soucasnyma emisema a prosel by i dalsima, jenze ten motor je velkej a tezkej, a vyrobne extremne nakladnej, jak pisu nize, nejvic Bugatti s eprodava v Arabskych zemich, takze Gugatti by o zakazniky nemelo nouzi ani kdyby prestalo prodavat kvuli emisim a zcela jiste by vyprodali oper uplne vsechno nekolik let dopredu

problem je proste vaha, nakladnost vyroby a stratovost Gugatti, produkce Veyronu naakumulovala ztratu prez 850 milionu eur, a Chiron si zatim drzi bilanci neco prez 400 milionu eur ztraty, proste a jednoduese to musej nekade na nekoho svadet, a emise jsou super kdys na ne kazdy nadava, fakt si nekdo mysli ze zakaznikum Bugatti jako vadi ze zaplati za auto treba o 100 tisic eur vic, aby mohla Bugatti zaplatit emisni "pokuty" ?

Chiron ukazal vrchol, aby ho za par mesicu sesadil vyrobce ze Svedska, a ten vyrobce ze Svedska ted dokonce na vazno pise tweety ze museli zmenit pristup, protoze chystana Tesla Roadster 2 generace by je mohla zostudit, supersporty proste dostavaji elektrifikaci a posouvaji tak cisla zrychleni zase o kousek nize, a pokud chteji vyrobci aby konvencni technika nemusela kazdy par sek km do servisu a udrzela se alespon na tisicich km, tak proste daji elektromotor a baterky a o neco mensi spalovaci motor, coz u W16 s jeho bastlem okolo by byl problem, obri velkej, tezkej motor kterej jiz pomalu zacina pricichavat ke svejm maximum i v pripade auta co rocne najezdi par set kilometru

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 09. 2018 13:05

Toto jsou totální bláboly. Na světě jsou zákazníci pro exkluzivní šestnácti válec. S ušmudlaným osmiválcem tuto skupinu zákazníků neoslovíš. Porsche bylo dlouhá léta na odpis a jejich jediný produkt 911 se zastaralým šestiválcem s vzduchovým chlazením (dtto tatraplán) nebyl žádné terno. Porsche začalo vydělávat až prodejem suv cayene , které jim ovšem vyrábí vw. Takže toto je cesta i pro Bugatti začít vyrábět SUV a třeba i s šestnácti válcem. Jenomže tak by porsche nic nevydělalo a bylo by za křena. A o to v téhle hře jde.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  14. 09. 2018 15:44

jasne, skoukni si co za auta vlastni ti co maji Chiron s 16 valcem, zvlastni ze vsem v garazich postavaj 8, ale i 6 a 4 valce ale ne, Zeli prijde a cele to rozhodne na diskuzi na lokalnim servriku, a odted si nikdo Gugatti nekoupi pokud v ni nebude 16 valec, a basta

a ze dohledat tech 500 lidi neni problem, respektive dohledat ty co jiz Bugatti Chiron maji, tedy neco prez 350 lidi, zbyli jeste cekaj, dokonce jsou na netu i skupiny kterei ty lidi vyhkledavaj a davaji do verejnych seznamu, jsou i statistiku treba toho kolik aut ma prumerny majitel Chironu, a dalsi jeden z nejznamejsich majitelu tohoto auta je na verejnosti dokonce nejvice viden v Toyote Prius

Pozor Pozor, ve sklepenich je Zelny Troll

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  13. 09. 2018 17:24

V USA si vyberu karu, dam do ni hemi bick block co bude mit 1500 koni, prevezu kontejnerem do cr, dekra prohlidka, a uz se tu prohanim s velkym hemi a eu si polibi.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  13. 09. 2018 18:02

S elektromotormi sa bude dať daný výkon dosiahnuť oveľa jednoduchšie a hlavne lacnejšie.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  13. 09. 2018 18:03

což není to, oč zákazníkům běží

Odpovědět  |   | 
Saman  |  14. 09. 2018 09:28

no vzhledem k tomu ze ty elektrifikovane supersporty o zakazniky nouzi nemaj, tak to asi nebude tak uplne pravda

ten komu vadi ze ten motor nebude mit nasledovnika, jsou vesmes v drtive vetsine jen lide, co si dane auto nejen nekoupi, ale pravdepodobne v nem nikdy ani nepojedou, a spousta z nich ho v zivote neuvidi jinak nez na obrazku schvalne, kolikrat za zivot jsi jel v Chironu jako ridic? kolikrat za zivot jsi jel v Chironu jako spolujezdec? kolikrat za zivot jsi videl jet nazivo Chiron? kolikrat za zivot jsi videl Chiron alespon stat? ..... ja za sebe muzu rict ze na vsechny ty otazky mam odpoved ani jednou, treva ve Veyronu jsem se jednou vezl jako spolujezdec a videl ho 2x na dalnici

emise za to fakt nemuzou, muze za to konkurence a fakt, ze Bugatti je pro koncern extremne prodelecna automobilka, tahle jedna jedina automobilka koncernu prodelava zhruba dvacetinu toho co museli zaplatit za emisni skandal, slusnej balik na automobilku co vyrabi auta v kusove vyrobe a rocne postavi asi 70-80 aut a jen tak mimochodem vice nez polovina z te rocni produkce miri do Arabskych zemi, kde na emise tak nejak zvysoka, a kdyby nemeli kvoty na vyrobu i pro dalsi trhy, tak do tech zemi bezproblemu muzou poslat a prodat celou produkci Bugattek ne emise v tom opravdu nemaj roli ani jednoho jedineho procenta

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  14. 09. 2018 12:55

Asi to tak bude, já jsem na ty emise už tak háklivý, že jsem nad něčím takovým ani neuvažoval.

Ten motor je sice zajímavý po technické stránce, ale jak píšeš, je strašně drahý a vzhledem ke svému výkonu i strašně velký a těžký. Dobře jsi zmínil švéďáky, kteří dosahují podobných výkonů s "polovičním" motorem. Ten šestnáctiválec je prostě nadšenecký fetiš, který ale nemá moc smysl.

Navíc vzhledem k těm elektroautům asi končí doba, kdy si hypersport vystačil jen se spalovákem. Koenigsegg už má nějakou dobu regeru a vypadá to, že touto cestou bude pokračovat. Takže každý nový hypersport už bude muset být alespoň hybrid, pokud ne čisté elektro.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  13. 09. 2018 19:46

jojo, a ujede to na jedno nabití kolik kilometrů? Nabíjet se to bude jak dlouhou? Vážit to bude kolik tun?

Odpovědět  |   | 
jirka  |  13. 09. 2018 22:42

kdy má elektromotor největší krouták pči nulových otáčkách, když člověk jede rychle je výkon tak potřebuje při vysokých rychlostech slušný krouták jenze u elektro je to obráceně.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  13. 09. 2018 19:45

Celá ta emisní situace nedáva smysl. Tohle supersportovní auto nenajede tolik kilometrů, co jedna normálně používaná Octavia. Stejně tak místo použití hraje poměrně významnou roli...

Odpovědět  |   | 
Saman  |  14. 09. 2018 09:29

o emise tady fakt nekde ani v nejmensim, jen je prtoste museli zminit

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  13. 09. 2018 20:41

Emisní normy jsou nesmyslem vyplozeným uměle a zbytečně alespoň co se automobilů týče.Planetu nezachrání mnohem víc ovzduší a navíc i oceany znečišťuje lodní doprava.60 let staré tankery na mazut a kdo ví co zaoceanské parníky i ty moderní.Ostatně kdo viděl udělá si představu.Je to jen nesmyslný boj za elektrifikaci a ani ta není řešení dokud bude zdrojem uhlí nebo fotovoltaika.Z toho mi plyne,že je vše čím je moto svět omezován je vlastně zlodějina a velkej podvod.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 09. 2018 13:54

Obrovske lode ti ovsem nezasiraji 24/7/365 ovzdusi v milionovych mestskych aglomeracich. Svet je omezovan predevsim nenazranosti/mamonem a omezenosti jeho obyvatel

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  14. 09. 2018 16:16

Tohle smýšlení - hlavně ať mi to nesmrdí v městě pod nosem - je smýšlení omezenců. Ekologii je potřeba řešit globálně. Ano, nafťáka který ti projede pod oknem poznáš hned, ale emise vzniklé kdekoli na světě se jen tak nevypaří, kolují společně s počasím po celém světě a dostávají se i k nám. Pak se v zimě stane, že se přivane nějaká fronta plná bordelu a všichni se diví, že se hned tvoří smog nad městy.

Proto má smysl řešit VŠECHNY zdroje znečištění na světě. Některé si zaslouží víc pozornosti, ale je nesmysl hnát se za emisemi u aut, a přitom zavírat čisté jaderné elektrárny a hned za městy mít spalovny na fosilní paliva. A to jen jeden příklad z mnoha.

Globálnímu oteplování je taky úplně jedno, jestli ty emise vzniknou ve městě z aut, nebo z letadel, lodí či chemické havárie v číně.

Odpovědět  |   | 
světelná tyč  |  14. 09. 2018 17:37

Globální proměny klimatu jsou realitou této planety po celou její existenci. Nezávisle na tom, co dělá její živočišné obyvatelstvo. Současné ekoblbnutí je k ničemu, ale jsou v tom miliardy a tak se ekobyznys rozjel na plné pecky. Realitou je, že osobní automibily se na celkových emisích podílejí v podstatě minimálně. Rovněž je realitou, že celé elektromobily jsou jenom Potěmkinova vesnice a vlastně se jedná o ekozločin.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  14. 09. 2018 09:07

jasne emiséééééé, to vite ze jo

za minulej rok v Evrope prodalo Bugatti 16 aut, v arabskych zemich prodali 42 aut, jasne za vsechno muzou emise v Evrope kde se Bugattek proda nejmin na svete

a kdys cteme dal tak se vlastne docteme ze to neni kvuli emisim,a le kvuli tomu, ze musi drzet krok s konkurenci a budou tedy elektrifikovat, aneb potrebuji velkej vykon a kroutak od 1 centimetru rozjedu, aby se nedstalo ze je za 2 roky nekdo prekona v ruznych rychlostnich rekordech proste zjistili ze s elektromotorem co pomaha se daj delat mnohem lepsi kouzla s casy, ale aby ukazali jakousi loajalitu s ostatnima, tak musej zninit emisni limity

zakaznikum Bugatti je uplne sumak jestli by museli v Evrope zaplatit o 10-100 tisic euro za dany model vic kvuli emisim, takovou sumu bezne zaplati i za rocni servis toho auta mimochodem i soucasne emisni limity v Evrope, jsou mene prisne nez ty v nekterych statech USA, nez jake maji v Cine (kde je na Bugatti mimochodem dan prez 60% a v enkterych mestech dokonce na registraci muzete cekat i 4 roky, a nikoho nezajima ze jste za auto dali nekolik milionu eur, Chiron se tam mam dojem tedy ani neprodava) nebo prisnejsi nez v Japonsku

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  14. 09. 2018 12:13

Klidně můžou mít dvacetihrnek na zeměkouli je totiž stále dost zemi kde předpisy z Evropy neplatěj. Prostě se tu akorát nebude prodávat a nebo z toho udělá okruhové auto jako Vulkan.

Odpovědět  |   | 
Rolb  |  14. 09. 2018 12:30

A já bych tam dal 1.2 TSI. Bohatě stačí.

Odpovědět  |   | 
honza  |  14. 09. 2018 22:48

S plně elektrickými hypersporty je pravděpodobné, že se s těmi auty bude více jezdit a nebudou to kokoti jen sušit v garážích, aby se jim to náhodou neopotřebovalo.

Odpovědět  |   | 
Standa  |  15. 09. 2018 17:59

Nesmyslná rozhodnutí EU zničí pomalu a jistě celou Evropu.Rozhodování nekompetentních lidí, jeden nesmysl za druhým, a přitom už je prokázané, že je to všechno na nic. Výroba elektromobilů je větší ekologické zatížení než konvenční auto, po železnici se prohání dieselové lokomotivy,které nikdo nekontroluje, stejně jako lodní dopravu na řekách a mořích.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 09. 2018 20:32

mozno by stalo za to vymenit objem za pocet valcov.
Takych 16 litrov a 8 valcov, to by stalo za to

Odpovědět  |   | 
Driver  |  17. 09. 2018 14:44

Je to celé jen důsledek škrtů v důsledku dieselgate a potažmo nových homologačních testů.
Kdo nechce skončit jako Saab nebo Volvo, tak se musí orientovat na budoucnoust. Došlo to už i Italům, třeba viz Stelvio, nebo i F-Pace a Bugatti bude muset velmi rychle následovat Cayenne a Urus a nabídnout ziskový produkt. Funguje to všude a bude to fungovat i tady a nechápu, na co čekají, dávno měli už před tímto rozhodnutím 5let vyrábět SUV. Nemůže být nic úžasnějšího, než mít neomezenou cenu tedy i možnosti ve vývoji a výrobě a vědět, že žádná cenovka nebude vysoká a jde jen o to, mít to udělat dražší a lepší než vyrábí ostatní. Cullinan to jasně ukazuje. Mimochodem i konzervativní britská automobilka byla v tomto rychlejší, a tam asi 45let SUV prodává RangeRover, a přesto se ukazuje, že konvence neplatí. Když může stát parfém nebo kabelka jako auto, tak auto může stát klidně tolik, co letadlo nebo Yachta a nikdo to neřeší. Stejně potřebuje koupit všechno

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 17 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 60 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 77 N/A