Bugatti Galibier má nakročeno k výrobě, bude stát nejméně 60 milionů

Ani automobilka jako Bugatti se nemůže ve svojí moderní historii spoléhat jen na jeden jediný model. Podle magazínu Autocar se v budoucnu dočkáme dalších modelů, nejvíce se ale mluví o luxusní limuzíně, která se v roce 2009 představila na autosalonu ve Frankfurtu v podobě studie Galibier.

Bugatti Chiron chce stanovit nový rychlostní rekord. Pokoří 450 km/h?

Bugatti Chiron chce stanovit nový rychlostní rekord. Pokoří 450 km/h?

Šéf automobilky Wolfgang Dürheimer má rozpracované hned čtyři různé cesty, jakými by se automobilka mohla vydat. A jednou z nich je i soupeř pro luxusní limuzíny Rolls-Royce či Bentley, ovšem s cenou, která bude odpovídat modelu Chiron. To znamená částku okolo dvou milionů liber, tedy přibližně 60 milionů korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Takto vypadala původní studie Bugatti Galibier představená v roce 2009 na autosalonu ve Frankfurtu. Její tvary jsou nadčasové, určitě neurazí ani v roce 2016

Oproti němu by však limuzína z praktických důvodů neměla motor uložený před zadní nápravou, ale nad předními koly. K tomu by Bugatti mohlo použít modulární platformu MSB, která hraje (či bude hrát) klíčovou roli u některých modelů Porsche či Bentley.

Bugatti 16C Galibier: nové foto supersedanu

Bugatti 16C Galibier: nové foto supersedanu

Spekuluje se, že další z možných cest by bylo superluxusní SUV. Takové už koncern má v podobě Bentley Bentayga, pod hlavičkou Bugatti by však bylo cenou i výbavou ještě o krok dál. Automobilka v každém případě nepotřebuje hromadu modelů, bohatě by stačil jeden, který bude značce Bugatti přinášet dostatek financí, aby se stala více nezávislou na koncernu Volkswagen

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků