Bugatti Galibier má nakročeno k výrobě, bude stát nejméně 60 milionů

Bugatti Galibier má nakročeno k výrobě, bude stát nejméně 60 milionů

Ani automobilka jako Bugatti se nemůže ve svojí moderní historii spoléhat jen na jeden jediný model. Podle magazínu Autocar se v budoucnu dočkáme dalších modelů, nejvíce se ale mluví o luxusní limuzíně, která se v roce 2009 představila na autosalonu ve Frankfurtu v podobě studie Galibier.

Zajímavosti | Sportovní auta | Kupé | Luxusní auta | Fascinace

Bugatti Chiron chce stanovit nový rychlostní rekord. Pokoří 450 km/h?

Šéf automobilky Wolfgang Dürheimer má rozpracované hned čtyři různé cesty, jakými by se automobilka mohla vydat. A jednou z nich je i soupeř pro luxusní limuzíny Rolls-Royce či Bentley, ovšem s cenou, která bude odpovídat modelu Chiron. To znamená částku okolo dvou milionů liber, tedy přibližně 60 milionů korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Takto vypadala původní studie Bugatti Galibier představená v roce 2009 na autosalonu ve Frankfurtu. Její tvary jsou nadčasové, určitě neurazí ani v roce 2016

Oproti němu by však limuzína z praktických důvodů neměla motor uložený před zadní nápravou, ale nad předními koly. K tomu by Bugatti mohlo použít modulární platformu MSB, která hraje (či bude hrát) klíčovou roli u některých modelů Porsche či Bentley.

Ostatní značky

Bugatti 16C Galibier: nové foto supersedanu

Spekuluje se, že další z možných cest by bylo superluxusní SUV. Takové už koncern má v podobě Bentley Bentayga, pod hlavičkou Bugatti by však bylo cenou i výbavou ještě o krok dál. Automobilka v každém případě nepotřebuje hromadu modelů, bohatě by stačil jeden, který bude značce Bugatti přinášet dostatek financí, aby se stala více nezávislou na koncernu Volkswagen

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků