Bugatti Galibier má nakročeno k výrobě, bude stát nejméně 60 milionů

Ani automobilka jako Bugatti se nemůže ve svojí moderní historii spoléhat jen na jeden jediný model. Podle magazínu Autocar se v budoucnu dočkáme dalších modelů, nejvíce se ale mluví o luxusní limuzíně, která se v roce 2009 představila na autosalonu ve Frankfurtu v podobě studie Galibier.

Bugatti Chiron chce stanovit nový rychlostní rekord. Pokoří 450 km/h?

Bugatti Chiron chce stanovit nový rychlostní rekord. Pokoří 450 km/h?

Šéf automobilky Wolfgang Dürheimer má rozpracované hned čtyři různé cesty, jakými by se automobilka mohla vydat. A jednou z nich je i soupeř pro luxusní limuzíny Rolls-Royce či Bentley, ovšem s cenou, která bude odpovídat modelu Chiron. To znamená částku okolo dvou milionů liber, tedy přibližně 60 milionů korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Takto vypadala původní studie Bugatti Galibier představená v roce 2009 na autosalonu ve Frankfurtu. Její tvary jsou nadčasové, určitě neurazí ani v roce 2016

Oproti němu by však limuzína z praktických důvodů neměla motor uložený před zadní nápravou, ale nad předními koly. K tomu by Bugatti mohlo použít modulární platformu MSB, která hraje (či bude hrát) klíčovou roli u některých modelů Porsche či Bentley.

Bugatti 16C Galibier: nové foto supersedanu

Bugatti 16C Galibier: nové foto supersedanu

Spekuluje se, že další z možných cest by bylo superluxusní SUV. Takové už koncern má v podobě Bentley Bentayga, pod hlavičkou Bugatti by však bylo cenou i výbavou ještě o krok dál. Automobilka v každém případě nepotřebuje hromadu modelů, bohatě by stačil jeden, který bude značce Bugatti přinášet dostatek financí, aby se stala více nezávislou na koncernu Volkswagen

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků