Bugatti dodalo poslední Divo. Skládá poklonu legendárnímu EB 110 LM

Poslední kousek z limitované série sporťáků za 130 milionů míří k zákazníkovi. Zvenčí i uvnitř je prodchnut historií značky.

Model Divo byl ještě v utajení představován mezi čtyřma očima vybraným majitelům Chironů. Navzdory astronomické ceně se celá plánovaná série čtyřiceti kusů vyprodala během několika týdnů.

Jak Bugatti testuje Chiron Super Sport? Stovka senzorů hlídá stroj při 440 km/h

Jak Bugatti testuje Chiron Super Sport? Stovka senzorů hlídá stroj při 440 km/h

Žádný vyrobený exemplář není stejný, tento poslední kousek ctí ducha Bugatti. Dostal modrý lak, odkazující na EB 110 LM, tedy posední oficiální vůz značky, nasazený v Le Mans. Barvu vkusně kombinuje se zlatavými ráfky, uvnitř se pak majitel může těšit z několika dalších odstínů modré a matného karbonu.

VW prodává Bugatti. V novém podniku získá většinový podíl chorvatský Rimac

VW prodává Bugatti. V novém podniku získá většinový podíl chorvatský Rimac

Připomeňme si, že Divo disponuje výkonem 1103 kW (1500 k) a rozjede se až na 380 km/h. Oproti Chironu je o 35 kilogramů lehčí, má však lepší parametry přítlaku. Automobilka ho pojmenovala podle francouzského závodníka Alberta Diva, který pro značku získal řadu vítězství na Velkých cenách i na Targa Florio. Na jeho národnost odkazují francouzské vlajky na předních blatnících.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

včera | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků
Poprvé za volantem nové Dacie Duster: Opět se vyplatilo poslouchat zákazníky

Dacia Duster TCe 130 EDC

Nové funkce, automatická převodovka, lepší interiér. Facelift dokazuje, že skvělá Dacia Duster může být ještě lepší.

12.  9.  2021 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků