Bugatti Chiron se prodává skvěle. Série 500 kusů asi stačit nebude

Zájem o nový Chiron předčil veškerá očekávání a po devíti měsících od premiéry už Bugatti prodalo 220 vozů.

Cena zhruba 65 milionů, kterou minimálně musí zaplatit každý zájemce o model Bugatti Chiron není, jak se zdá, vůbec nadsazená.

Podle informací portálu GT Spirit již bylo prodáno 220 kusů z původně zamýšlené pětisetkusové série.

Vůbec první auto získal jeden z členů saudskoarabské královské rodiny.

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Zájem je tak velký, že továrna nestačí vyrábět. V roce 2017 bude vyrobeno jen 65 kusů. Znamená to, že pokud byste si nový model objednali dnes, může se čekací doba protáhnout až na tři roky.

Původně chtěla francouzská automobilka vyprodukovat pouze limitovanou edici 500 vozů. Pokud ale bude velký zájem trvat i v následujících měsících, je docela pravděpodobné, že se počet vyrobených vozů zvýší. Vše také záleží na tom, kolik se o novinku přihlásí těch, kteří již nějaký model Bugatti vlastní. Ti mají před ostatními zájemci přednost. 

Budoucnost legendy Porsche 911? Tahle ji vidí designér Bugatti Chiron

Budoucnost legendy Porsche 911? Tahle ji vidí designér Bugatti Chiron

Bugatti Chiron se prvně představilo letos na jaře na ženevském autosalonu. Tento nástupce modelu Veyron má šestnáctiválcový motor s výkon 1500 koňských sil. Zvládá zrychlení z nuly na stovku během 2,5 sekundy, maximální rychlost činí 420 kilometrů v hodině.  

Bugatti Chiron prodávají aktuálně pouze tři značkové showroomy. Jeden z nich je v Mnichově, druhý v Monte Carlu a třetí v Tokiu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků