Bugatti Chiron se prodává skvěle. Série 500 kusů asi stačit nebude

Zájem o nový Chiron předčil veškerá očekávání a po devíti měsících od premiéry už Bugatti prodalo 220 vozů.

Cena zhruba 65 milionů, kterou minimálně musí zaplatit každý zájemce o model Bugatti Chiron není, jak se zdá, vůbec nadsazená.

Podle informací portálu GT Spirit již bylo prodáno 220 kusů z původně zamýšlené pětisetkusové série.

Vůbec první auto získal jeden z členů saudskoarabské královské rodiny.

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Zájem je tak velký, že továrna nestačí vyrábět. V roce 2017 bude vyrobeno jen 65 kusů. Znamená to, že pokud byste si nový model objednali dnes, může se čekací doba protáhnout až na tři roky.

Původně chtěla francouzská automobilka vyprodukovat pouze limitovanou edici 500 vozů. Pokud ale bude velký zájem trvat i v následujících měsících, je docela pravděpodobné, že se počet vyrobených vozů zvýší. Vše také záleží na tom, kolik se o novinku přihlásí těch, kteří již nějaký model Bugatti vlastní. Ti mají před ostatními zájemci přednost. 

Budoucnost legendy Porsche 911? Tahle ji vidí designér Bugatti Chiron

Budoucnost legendy Porsche 911? Tahle ji vidí designér Bugatti Chiron

Bugatti Chiron se prvně představilo letos na jaře na ženevském autosalonu. Tento nástupce modelu Veyron má šestnáctiválcový motor s výkon 1500 koňských sil. Zvládá zrychlení z nuly na stovku během 2,5 sekundy, maximální rychlost činí 420 kilometrů v hodině.  

Bugatti Chiron prodávají aktuálně pouze tři značkové showroomy. Jeden z nich je v Mnichově, druhý v Monte Carlu a třetí v Tokiu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků