Bugatti Chiron se prodává skvěle. Série 500 kusů asi stačit nebude

Zájem o nový Chiron předčil veškerá očekávání a po devíti měsících od premiéry už Bugatti prodalo 220 vozů.

Cena zhruba 65 milionů, kterou minimálně musí zaplatit každý zájemce o model Bugatti Chiron není, jak se zdá, vůbec nadsazená.

Podle informací portálu GT Spirit již bylo prodáno 220 kusů z původně zamýšlené pětisetkusové série.

Vůbec první auto získal jeden z členů saudskoarabské královské rodiny.

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Zájem je tak velký, že továrna nestačí vyrábět. V roce 2017 bude vyrobeno jen 65 kusů. Znamená to, že pokud byste si nový model objednali dnes, může se čekací doba protáhnout až na tři roky.

Původně chtěla francouzská automobilka vyprodukovat pouze limitovanou edici 500 vozů. Pokud ale bude velký zájem trvat i v následujících měsících, je docela pravděpodobné, že se počet vyrobených vozů zvýší. Vše také záleží na tom, kolik se o novinku přihlásí těch, kteří již nějaký model Bugatti vlastní. Ti mají před ostatními zájemci přednost. 

Budoucnost legendy Porsche 911? Tahle ji vidí designér Bugatti Chiron

Budoucnost legendy Porsche 911? Tahle ji vidí designér Bugatti Chiron

Bugatti Chiron se prvně představilo letos na jaře na ženevském autosalonu. Tento nástupce modelu Veyron má šestnáctiválcový motor s výkon 1500 koňských sil. Zvládá zrychlení z nuly na stovku během 2,5 sekundy, maximální rychlost činí 420 kilometrů v hodině.  

Bugatti Chiron prodávají aktuálně pouze tři značkové showroomy. Jeden z nich je v Mnichově, druhý v Monte Carlu a třetí v Tokiu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 64 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků