Bugatti Chiron musí do servisů. Možná mají špatně svařené sedačky

Chybný svár v držáku předních sedaček. To je důvod, pro který Americký úřad pro bezpečnost silničního provozu nařídil svolávací akci celkem 47 vyrobených exemplářů supersportu Bugatti Chiron. 12 z nich je v současnosti u majitelů v USA.

Svolávací akce oficiálně začíná v pondělí 11. prosince. Bugatti samozřejmě nebude nutit, aby majitelé auta s cenovkou tři miliony dolarů osobně dopravili do servisu. Postup bude následující: Ozve se jim pověřený pracovník a domluví termín. Pak přijede do rezidence vlastníka kamion a auto bezplatně odveze do servisu.

Nejlevnější Bugatti Chiron stojí čtvrt milionu korun. Má to ale háček...

Nejlevnější Bugatti Chiron stojí čtvrt milionu korun. Má to ale háček...

Zde technici ověří správnost použitého sváru. Pokud by se ukázalo, že není v pořádku, celá sestava sedaček bude zdarma vyměněna.

Bugatti současně uklidňuje, že v souvislosti s touto závadou nebyla zatím zaznamenána žádná nehoda ani zranění.

Bugatti Chiron je nejrychlejším sériově vyráběným vozem světa. Jeho šestnáctiválcový motor je schopen vyprodukovat výkon 1500 koňských sil. Z nuly na stovku zrychlí během 2,5 sekundy. Má jich vzniknout pouze pět set kusů.

Na všechny nabízené barevné kombinace tohoto exkluzivního vozu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 64 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků