Bugatti Chiron musí do servisů. Možná mají špatně svařené sedačky

Chybný svár v držáku předních sedaček. To je důvod, pro který Americký úřad pro bezpečnost silničního provozu nařídil svolávací akci celkem 47 vyrobených exemplářů supersportu Bugatti Chiron. 12 z nich je v současnosti u majitelů v USA.

Svolávací akce oficiálně začíná v pondělí 11. prosince. Bugatti samozřejmě nebude nutit, aby majitelé auta s cenovkou tři miliony dolarů osobně dopravili do servisu. Postup bude následující: Ozve se jim pověřený pracovník a domluví termín. Pak přijede do rezidence vlastníka kamion a auto bezplatně odveze do servisu.

Nejlevnější Bugatti Chiron stojí čtvrt milionu korun. Má to ale háček...

Nejlevnější Bugatti Chiron stojí čtvrt milionu korun. Má to ale háček...

Zde technici ověří správnost použitého sváru. Pokud by se ukázalo, že není v pořádku, celá sestava sedaček bude zdarma vyměněna.

Bugatti současně uklidňuje, že v souvislosti s touto závadou nebyla zatím zaznamenána žádná nehoda ani zranění.

Bugatti Chiron je nejrychlejším sériově vyráběným vozem světa. Jeho šestnáctiválcový motor je schopen vyprodukovat výkon 1500 koňských sil. Z nuly na stovku zrychlí během 2,5 sekundy. Má jich vzniknout pouze pět set kusů.

Na všechny nabízené barevné kombinace tohoto exkluzivního vozu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků