Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Bugatti ukázalo záběry ze svého testování na západním pobřeží USA. Nový Chiron zde měl ukázat svou odolnost vůči extrémnímu horku.
Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Každý nový automobil prochází před svým uvedení na trh sérií náročných testů. Z laboratoří a testovacích center dnes vyjíždí takřka hotové vozy, avšak reálný terén je stále nepostradatelný. Ví to i u Bugatti, a proto se nový Chiron nevyhnul tisícům testovacích kilometrů na jednom z nejteplejších míst na planetě.

Nejlevnější Bugatti Chiron stojí čtvrt milionu korun. Má to ale háček...

Nejlevnější Bugatti Chiron stojí čtvrt milionu korun. Má to ale háček...

Přes 50 stupňů Celsia pokoušela skupina Chironů více než měsíc. Za tu dobu dokázaly vozy najet více než 35 000 kilometrů. Testovací trasa, kterou skupinka křižovala, vedla od Los Angeles přes Sacramento, Yosemitský park, Death Valley až po Denver.

Několik testovacích Chironů bylo středem pozornosti již dříve. Byly to první vozy, díky kterým se mohla veřejnost seznámit s tvary nového hypersportu. Vyrobit se má pouze 500 Chironů. Všechny dosáhnou maximální rychlosti 420 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá dle továrních údajů pouhých 2,5 sekundy. Čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec o objemu osmi litrů produkuje 1 500 koňských sil a 1 600 Nm maximálního točivého momentu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků