Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Bugatti ukázalo záběry ze svého testování na západním pobřeží USA. Nový Chiron zde měl ukázat svou odolnost vůči extrémnímu horku.
Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Každý nový automobil prochází před svým uvedení na trh sérií náročných testů. Z laboratoří a testovacích center dnes vyjíždí takřka hotové vozy, avšak reálný terén je stále nepostradatelný. Ví to i u Bugatti, a proto se nový Chiron nevyhnul tisícům testovacích kilometrů na jednom z nejteplejších míst na planetě.

Nejlevnější Bugatti Chiron stojí čtvrt milionu korun. Má to ale háček...

Nejlevnější Bugatti Chiron stojí čtvrt milionu korun. Má to ale háček...

Přes 50 stupňů Celsia pokoušela skupina Chironů více než měsíc. Za tu dobu dokázaly vozy najet více než 35 000 kilometrů. Testovací trasa, kterou skupinka křižovala, vedla od Los Angeles přes Sacramento, Yosemitský park, Death Valley až po Denver.

Několik testovacích Chironů bylo středem pozornosti již dříve. Byly to první vozy, díky kterým se mohla veřejnost seznámit s tvary nového hypersportu. Vyrobit se má pouze 500 Chironů. Všechny dosáhnou maximální rychlosti 420 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá dle továrních údajů pouhých 2,5 sekundy. Čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec o objemu osmi litrů produkuje 1 500 koňských sil a 1 600 Nm maximálního točivého momentu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků