Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Bugatti ukázalo záběry ze svého testování na západním pobřeží USA. Nový Chiron zde měl ukázat svou odolnost vůči extrémnímu horku.
Bugatti Chiron dostalo při testování v Death Valley pořádně zabrat

Každý nový automobil prochází před svým uvedení na trh sérií náročných testů. Z laboratoří a testovacích center dnes vyjíždí takřka hotové vozy, avšak reálný terén je stále nepostradatelný. Ví to i u Bugatti, a proto se nový Chiron nevyhnul tisícům testovacích kilometrů na jednom z nejteplejších míst na planetě.

Nejlevnější Bugatti Chiron stojí čtvrt milionu korun. Má to ale háček...

Nejlevnější Bugatti Chiron stojí čtvrt milionu korun. Má to ale háček...

Přes 50 stupňů Celsia pokoušela skupina Chironů více než měsíc. Za tu dobu dokázaly vozy najet více než 35 000 kilometrů. Testovací trasa, kterou skupinka křižovala, vedla od Los Angeles přes Sacramento, Yosemitský park, Death Valley až po Denver.

Několik testovacích Chironů bylo středem pozornosti již dříve. Byly to první vozy, díky kterým se mohla veřejnost seznámit s tvary nového hypersportu. Vyrobit se má pouze 500 Chironů. Všechny dosáhnou maximální rychlosti 420 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá dle továrních údajů pouhých 2,5 sekundy. Čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec o objemu osmi litrů produkuje 1 500 koňských sil a 1 600 Nm maximálního točivého momentu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků