Bugatti Chiron a Pagani Huayra za 450 bitcoinů. Je to málo, nebo moc?

Zajímavý nákup...

Bitcoin je fenoménem posledních měsíců. Nejslavnější kryptoměna masivně roste na hodnotě. Její hodnota se má podle odborníků letos dále násobit, už nyní jsme ale svědky nákupu exkluzivních aut právě v bitcoinech.

Tuto měnu přijal kalifornský dealer Pagani Newport Beach. Zákazník tady utratil 450 bitcoinů, v přepočtu šest milionů dolarů, za dvojici exkluzivních hypersportů Bugatti Chiron a Pagani Huayra. Jenže takovou hodnotu maji Bitcoiny dnes, což rozhodně neplatí o době dřívější. V konečném důsledku tak mohly vozy majitele vyjít na "pár dolarů".

Richard Hammond koupil nové Porsche, nejde však o žádnou bestii

Richard Hammond koupil nové Porsche, nejde však o žádnou bestii

Známe i specifikace a fotogalerii konkrétních kusů. Bugatti Chiron se šestnáctiválcem o výkonu 1102 kilowatt je vyveden v černo-černé kombinaci se šedými doplňky uvnitř. Dvanáctiválcová Huayra s výkonem 536 kilowattů má lak stříbrný s červenými akcenty a odhalenými karbonovými částmi.

Není to poprvé, co jsme o nákupu supersportu za Bitcoiny slyšeli. Loni v prosinci si nadšenec za 25 bitcoinů koupil McLaren 720S u dealera v Atlantě. Minimálně ve Spojených státech tak není problém s touto měnou utrácet jak je libo...

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků