Bugatti Chiron a Pagani Huayra za 450 bitcoinů. Je to málo, nebo moc?

Zajímavý nákup...

Bitcoin je fenoménem posledních měsíců. Nejslavnější kryptoměna masivně roste na hodnotě. Její hodnota se má podle odborníků letos dále násobit, už nyní jsme ale svědky nákupu exkluzivních aut právě v bitcoinech.

Tuto měnu přijal kalifornský dealer Pagani Newport Beach. Zákazník tady utratil 450 bitcoinů, v přepočtu šest milionů dolarů, za dvojici exkluzivních hypersportů Bugatti Chiron a Pagani Huayra. Jenže takovou hodnotu maji Bitcoiny dnes, což rozhodně neplatí o době dřívější. V konečném důsledku tak mohly vozy majitele vyjít na "pár dolarů".

Richard Hammond koupil nové Porsche, nejde však o žádnou bestii

Richard Hammond koupil nové Porsche, nejde však o žádnou bestii

Známe i specifikace a fotogalerii konkrétních kusů. Bugatti Chiron se šestnáctiválcem o výkonu 1102 kilowatt je vyveden v černo-černé kombinaci se šedými doplňky uvnitř. Dvanáctiválcová Huayra s výkonem 536 kilowattů má lak stříbrný s červenými akcenty a odhalenými karbonovými částmi.

Není to poprvé, co jsme o nákupu supersportu za Bitcoiny slyšeli. Loni v prosinci si nadšenec za 25 bitcoinů koupil McLaren 720S u dealera v Atlantě. Minimálně ve Spojených státech tak není problém s touto měnou utrácet jak je libo...

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků