Bugatti Chiron a 5 dalších supersportů s výkonem 8258 koní [fotogalerie]

Bugatti Chiron je hvězdou ženevského autosalonu, ale zdaleka to není jediný vůz, který má výkon přes tisíc koní. V Ženevě jich stojí minimálně dalších pět podobných, přičemž ten nejvýkonnější z nich má 2109 koní! I s novým Bugatti pak šest těchto supersportů dá dohromady 8258 koní.
Bugatti Chiron a 5 dalších supersportů s výkonem 8258 koní [fotogalerie]
Seznam kapitol
  1. Bugatti Chiron, Apollo Arrow (1000 koní)
  2. Koenigsegg Regera (1500 koní)
  3. Techrules TREV (6 motorů, 1045 koní)
  4. Zenvo ST1 (1104 koní)
  5. Arash AF10 (5 motorů, 2109 koní)

Další specialitu s výkonem přes tisíc koní ukazuje společnost Zenvo, která přijela do Ženevy s modelem ST1. Tohle auto používá osmiválec o objemu 6,8 litru, který je dopován turbem i kompresorem. Výsledkem je 1104 koní a 1430 Nm a pozor, zájemci mohou sáhnout dokonce po manuální převodovce. Maximální rychlost je omezena na 375 km/h a akcelerace na 100 km/h je otázkou tří sekund. 

Aktuální maximální výkon závisí na nastaveném režimu. Režim Wet vám dopřeje pouze 650 koní, režim Sport přidá dalších 200 koní a maximum motoru si užijete v režimu Race. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zenvo ST1 je další stroj, který se novému Bugatti Chiron v pohodě vyrovná. Přestože maximální rychlost je „pouze“ 375 km/h
Předchozí kapitola Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bugatti Chiron, Apollo Arrow (1000 koní)
  2. Koenigsegg Regera (1500 koní)
  3. Techrules TREV (6 motorů, 1045 koní)
  4. Zenvo ST1 (1104 koní)
  5. Arash AF10 (5 motorů, 2109 koní)
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

dnes | Jan Mička | 57 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků