Bugatti Chiron a 5 dalších supersportů s výkonem 8258 koní [fotogalerie]

Bugatti Chiron je hvězdou ženevského autosalonu, ale zdaleka to není jediný vůz, který má výkon přes tisíc koní. V Ženevě jich stojí minimálně dalších pět podobných, přičemž ten nejvýkonnější z nich má 2109 koní! I s novým Bugatti pak šest těchto supersportů dá dohromady 8258 koní.
Seznam kapitol
  1. Bugatti Chiron, Apollo Arrow (1000 koní)
  2. Koenigsegg Regera (1500 koní)
  3. Techrules TREV (6 motorů, 1045 koní)
  4. Zenvo ST1 (1104 koní)
  5. Arash AF10 (5 motorů, 2109 koní)

Hodnota výkonu 1000 koní se pomalu stává normou. Na ženevském autosalonu se představila hned dvě auta s výkonem 1500 koní a maximální rychlostí přes 400 km/h, jmenovitě Bugatti Chiron a produkční verze nového supersportu Koenigsegg Regera.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bugatti Chiron a jeho čtyřmi turby přeplňovaný osmilitrový šestnáctiválec. Je to hotové monstrum, ale někteří umí i víc. Třeba Koenigsegg s modelem Regera

Nezahálí ani jiní výrobci. Tak například se v Ženevě poprvé ukazuje produkt znovuzrozené automobilky Gumpert. Ta se nyní jmenuje Apollo a na autosalonu představuje model Arrow. Ten pohání dvěma turby přeplňovaný osmiválec 4,0 l o výkonu rovných 1000 koní a točivém momentu 1000 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nástupce Gumpertu Apollo se jmenuje Apollo Arrow a má jen tak mimochodem 1000 koní a 1000 Nm. Proti Gumpertu je auto pohodlnější (prostornější) a jednodušší na řízení

Apollo Arrow má hmotnost pod 1300 kg, na 100 km/h akceleruje za 2,9 sekundy a rozjede se na 360 km/h. Technicky je vůz založen na modelu Gumpert Apollo, ale byl zásadně přepracován, aby byl snáze použitelný, pohodlnější a ovladatelnější.

Ženeva 2016 živě: 5 elektrických kupé, která dají dohromady 2632 kW

Ženeva 2016 živě: 5 elektrických kupé, která dají dohromady 2632 kW

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bugatti Chiron, Apollo Arrow (1000 koní)
  2. Koenigsegg Regera (1500 koní)
  3. Techrules TREV (6 motorů, 1045 koní)
  4. Zenvo ST1 (1104 koní)
  5. Arash AF10 (5 motorů, 2109 koní)
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků