Bugatti Chiron a 5 dalších supersportů s výkonem 8258 koní [fotogalerie]

Bugatti Chiron je hvězdou ženevského autosalonu, ale zdaleka to není jediný vůz, který má výkon přes tisíc koní. V Ženevě jich stojí minimálně dalších pět podobných, přičemž ten nejvýkonnější z nich má 2109 koní! I s novým Bugatti pak šest těchto supersportů dá dohromady 8258 koní.
Seznam kapitol
  1. Bugatti Chiron, Apollo Arrow (1000 koní)
  2. Koenigsegg Regera (1500 koní)
  3. Techrules TREV (6 motorů, 1045 koní)
  4. Zenvo ST1 (1104 koní)
  5. Arash AF10 (5 motorů, 2109 koní)

Hodnota výkonu 1000 koní se pomalu stává normou. Na ženevském autosalonu se představila hned dvě auta s výkonem 1500 koní a maximální rychlostí přes 400 km/h, jmenovitě Bugatti Chiron a produkční verze nového supersportu Koenigsegg Regera.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bugatti Chiron a jeho čtyřmi turby přeplňovaný osmilitrový šestnáctiválec. Je to hotové monstrum, ale někteří umí i víc. Třeba Koenigsegg s modelem Regera

Nezahálí ani jiní výrobci. Tak například se v Ženevě poprvé ukazuje produkt znovuzrozené automobilky Gumpert. Ta se nyní jmenuje Apollo a na autosalonu představuje model Arrow. Ten pohání dvěma turby přeplňovaný osmiválec 4,0 l o výkonu rovných 1000 koní a točivém momentu 1000 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nástupce Gumpertu Apollo se jmenuje Apollo Arrow a má jen tak mimochodem 1000 koní a 1000 Nm. Proti Gumpertu je auto pohodlnější (prostornější) a jednodušší na řízení

Apollo Arrow má hmotnost pod 1300 kg, na 100 km/h akceleruje za 2,9 sekundy a rozjede se na 360 km/h. Technicky je vůz založen na modelu Gumpert Apollo, ale byl zásadně přepracován, aby byl snáze použitelný, pohodlnější a ovladatelnější.

Ženeva 2016 živě: 5 elektrických kupé, která dají dohromady 2632 kW

Ženeva 2016 živě: 5 elektrických kupé, která dají dohromady 2632 kW

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bugatti Chiron, Apollo Arrow (1000 koní)
  2. Koenigsegg Regera (1500 koní)
  3. Techrules TREV (6 motorů, 1045 koní)
  4. Zenvo ST1 (1104 koní)
  5. Arash AF10 (5 motorů, 2109 koní)
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

dnes | Vladimír Kadera | 6 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 36 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků