Bugatti Chiron a 5 dalších supersportů s výkonem 8258 koní [fotogalerie]

Bugatti Chiron je hvězdou ženevského autosalonu, ale zdaleka to není jediný vůz, který má výkon přes tisíc koní. V Ženevě jich stojí minimálně dalších pět podobných, přičemž ten nejvýkonnější z nich má 2109 koní! I s novým Bugatti pak šest těchto supersportů dá dohromady 8258 koní.
Seznam kapitol
  1. Bugatti Chiron, Apollo Arrow (1000 koní)
  2. Koenigsegg Regera (1500 koní)
  3. Techrules TREV (6 motorů, 1045 koní)
  4. Zenvo ST1 (1104 koní)
  5. Arash AF10 (5 motorů, 2109 koní)

Hodnota výkonu 1000 koní se pomalu stává normou. Na ženevském autosalonu se představila hned dvě auta s výkonem 1500 koní a maximální rychlostí přes 400 km/h, jmenovitě Bugatti Chiron a produkční verze nového supersportu Koenigsegg Regera.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bugatti Chiron a jeho čtyřmi turby přeplňovaný osmilitrový šestnáctiválec. Je to hotové monstrum, ale někteří umí i víc. Třeba Koenigsegg s modelem Regera

Nezahálí ani jiní výrobci. Tak například se v Ženevě poprvé ukazuje produkt znovuzrozené automobilky Gumpert. Ta se nyní jmenuje Apollo a na autosalonu představuje model Arrow. Ten pohání dvěma turby přeplňovaný osmiválec 4,0 l o výkonu rovných 1000 koní a točivém momentu 1000 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nástupce Gumpertu Apollo se jmenuje Apollo Arrow a má jen tak mimochodem 1000 koní a 1000 Nm. Proti Gumpertu je auto pohodlnější (prostornější) a jednodušší na řízení

Apollo Arrow má hmotnost pod 1300 kg, na 100 km/h akceleruje za 2,9 sekundy a rozjede se na 360 km/h. Technicky je vůz založen na modelu Gumpert Apollo, ale byl zásadně přepracován, aby byl snáze použitelný, pohodlnější a ovladatelnější.

Ženeva 2016 živě: 5 elektrických kupé, která dají dohromady 2632 kW

Ženeva 2016 živě: 5 elektrických kupé, která dají dohromady 2632 kW

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Bugatti Chiron, Apollo Arrow (1000 koní)
  2. Koenigsegg Regera (1500 koní)
  3. Techrules TREV (6 motorů, 1045 koní)
  4. Zenvo ST1 (1104 koní)
  5. Arash AF10 (5 motorů, 2109 koní)
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků