Až na věčnost. Bugatti se oficiálně stává první automobilkou na světě, která pokořila magickou hranici 300 mil za hodinu. Rekord padl na testovací dráze Volkswagenu Ehra-Lessien. Na platnost dohlédlo německé Technické kontrolní sdružení TÜV. Foto: Bugatti

Až na věčnost. Bugatti se oficiálně stává první automobilkou na světě, která pokořila magickou hranici 300 mil za hodinu. Rekord padl na testovací dráze Volkswagenu Ehra-Lessien. Na platnost dohlédlo německé Technické kontrolní sdružení TÜV. | Foto: Bugatti

Za volantem seděl automobilový závodník  Andy Wallace , který s vozem Bugatti dosáhl rychlosti 304,77 mil za hodinu, tedy 490 km/h. Vůz, který tuto metu pokořil, se však neslučuje s ničím, jaký byste našli v nabídce Bugatti. Když už, tak pouze zdánlivě. Foto: Bugatti

Za volantem seděl automobilový závodník Andy Wallace, který s vozem Bugatti dosáhl rychlosti 304,77 mil za hodinu, tedy 490 km/h. Vůz, který tuto metu pokořil, se však neslučuje s ničím, jaký byste našli v nabídce Bugatti. Když už, tak pouze zdánlivě. | Foto: Bugatti

Banda expertů z Bugatti, výrobce  pneumatik Michelin  a podvozkáři z Dallary pracovali na projektu přes půl roku a jako základ posloužil Chiron. Výsledek je však o 25 centimetrů delší, čímž se původnímu vozu dodala mnohem elegantnější silueta. Foto: Bugatti

Banda expertů z Bugatti, výrobce pneumatik Michelin a podvozkáři z Dallary pracovali na projektu přes půl roku a jako základ posloužil Chiron. Výsledek je však o 25 centimetrů delší, čímž se původnímu vozu dodala mnohem elegantnější silueta. | Foto: Bugatti

Aerodynamičtější karoserii drží co nejníže asfaltu laserově stavitelný podvozek. Upravený výfukový systém má koncovky vyvedeny co nejdál od karoserie, aby nedocházelo ke vztlaku. Foto: Bugatti

Aerodynamičtější karoserii drží co nejníže asfaltu laserově stavitelný podvozek. Upravený výfukový systém má koncovky vyvedeny co nejdál od karoserie, aby nedocházelo ke vztlaku. | Foto: Bugatti

Interiér se omezil pouze na sedadlo řidiče a spoustu přidaných počítačových systémů, které jinak sníženou hmotnost opět trochu vybalancovaly. Pod kapotou je jinak vše při starém. Foto: Bugatti

Interiér se omezil pouze na sedadlo řidiče a spoustu přidaných počítačových systémů, které jinak sníženou hmotnost opět trochu vybalancovaly. Pod kapotou je jinak vše při starém. | Foto: Bugatti

Motor 8.0 W16 o výkonu 1500 koní, standardní převodovka a pohon všech kol. Tento projekt se s největší pravděpodobností promítne do produkční verze Chironu, která ponese název Super Sport.  Foto: Bugatti

Motor 8.0 W16 o výkonu 1500 koní, standardní převodovka a pohon všech kol. Tento projekt se s největší pravděpodobností promítne do produkční verze Chironu, která ponese název Super Sport.  | Foto: Bugatti

Další milník pro automobilový průmysl byl tak pokořen. Zvládlo to auto, ale hlavně i pneumatiky. Někdo sice může namítat, že takový Koenigsegg zajel rekord se sériovým autem, ale Bugatti by s tímto modelem mohlo také snadno rovnou do prodeje. Foto: Bugatti

Další milník pro automobilový průmysl byl tak pokořen. Zvládlo to auto, ale hlavně i pneumatiky. Někdo sice může namítat, že takový Koenigsegg zajel rekord se sériovým autem, ale Bugatti by s tímto modelem mohlo také snadno rovnou do prodeje. | Foto: Bugatti

Proč tam není? Stephan Winkelmann se prý nechal slyšet, že dokázali to, co již v minulosti a už se nechtějí účastnit honu za nejrychlejším autem. Přišel čas stanovit nové cíle. Foto: Bugatti

Proč tam není? Stephan Winkelmann se prý nechal slyšet, že dokázali to, co již v minulosti a už se nechtějí účastnit honu za nejrychlejším autem. Přišel čas stanovit nové cíle. | Foto: Bugatti

Bugatti tak vlastně zvolilo taktiku bývalého jezde F1 Nica Rosberga. Ten poté, co vyhrál titul mistra světa, ukončil kariéru. Foto: Bugatti

Bugatti tak vlastně zvolilo taktiku bývalého jezde F1 Nica Rosberga. Ten poté, co vyhrál titul mistra světa, ukončil kariéru. | Foto: Bugatti

 Foto: Bugatti

| Foto: Bugatti

 Foto: Bugatti

| Foto: Bugatti

 Foto: Bugatti

| Foto: Bugatti

 Foto: Bugatti

| Foto: Bugatti

 Foto: Bugatti

| Foto: Bugatti

 Foto: Bugatti

| Foto: Bugatti

 Foto: Bugatti

| Foto: Bugatti

 Foto: Bugatti

| Foto: Bugatti

 Foto: Bugatti

| Foto: Bugatti

 Foto: Bugatti

| Foto: Bugatti

 Foto: Bugatti

| Foto: Bugatti

 Foto: Bugatti

| Foto: Bugatti

Za volantem seděl automobilový závodník  Andy Wallace , který s vozem Bugatti dosáhl rychlosti 304,77 mil za hodinu, tedy 490 km/h. Vůz, který tuto metu pokořil, se však neslučuje s ničím, jaký byste našli v nabídce Bugatti. Když už, tak pouze zdánlivě. Foto: Bugatti
Banda expertů z Bugatti, výrobce  pneumatik Michelin  a podvozkáři z Dallary pracovali na projektu přes půl roku a jako základ posloužil Chiron. Výsledek je však o 25 centimetrů delší, čímž se původnímu vozu dodala mnohem elegantnější silueta. Foto: Bugatti
Aerodynamičtější karoserii drží co nejníže asfaltu laserově stavitelný podvozek. Upravený výfukový systém má koncovky vyvedeny co nejdál od karoserie, aby nedocházelo ke vztlaku. Foto: Bugatti
Interiér se omezil pouze na sedadlo řidiče a spoustu přidaných počítačových systémů, které jinak sníženou hmotnost opět trochu vybalancovaly. Pod kapotou je jinak vše při starém. Foto: Bugatti
21
Fotogalerie

Bugatti zvolilo taktiku bývalého pilota F1. Dosáhlo až na absolutní vrchol a odešlo

Dřívější slova se potvrdila: Bugatti se nepotřebuje účastnit honu za nejrychlejším autem na světě. Ještě před svým odchodem z této soutěže však se všemi vytře podlahu.

Až na věčnost. Bugatti se oficiálně stává první automobilkou na světě, která pokořila magickou hranici 300 mil za hodinu. Rekord padl na testovací dráze Volkswagenu Ehra-Lessien. Na platnost dohlédlo německé Technické kontrolní sdružení TÜV.

Za volantem seděl automobilový závodník Andy Wallace, který s vozem Bugatti dosáhl rychlosti 304,77 mil za hodinu, tedy 490 km/h. Vůz, který tuto metu pokořil, se však neslučuje s ničím, jaký byste našli v nabídce Bugatti. Když už, tak pouze zdánlivě.

Banda expertů z Bugatti, výrobce pneumatik Michelin a podvozkáři z Dallary pracovali na projektu přes půl roku a jako základ posloužil Chiron. Výsledek je však o 25 centimetrů delší, čímž se původnímu vozu dodala mnohem elegantnější silueta. Aerodynamičtější karoserii drží co nejníže asfaltu laserově stavitelný podvozek. Upravený výfukový systém má koncovky vyvedeny co nejdál od karoserie, aby nedocházelo ke vztlaku.

Interiér se omezil pouze na sedadlo řidiče a spoustu přidaných počítačových systémů, které jinak sníženou hmotnost opět trochu vybalancovaly. Pod kapotou je jinak vše při starém. Motor 8.0 W16 o výkonu 1500 koní, standardní převodovka a pohon všech kol. Tento projekt se s největší pravděpodobností promítne do produkční verze Chironu, která ponese název Super Sport. 

Další milník pro automobilový průmysl byl tak pokořen. Zvládlo to auto, ale hlavně i pneumatiky. Někdo sice může namítat, že takový Koenigsegg zajel rekord se sériovým autem, ale Bugatti by s tímto modelem mohlo také snadno rovnou do prodeje. Proč tam není? Stephan Winkelmann se prý nechal slyšet, že dokázali to, co již v minulosti a už se nechtějí účastnit honu za nejrychlejším autem. Přišel čas stanovit nové cíle.

Bugatti tak vlastně zvolilo taktiku výbalého jezde F1 Nica Rosberga. Ten poté, co vyhrál titul mistra světa, ukončil kariéru.

Doporučujeme

Články odjinud