Bugatti zvolilo taktiku bývalého pilota F1. Dosáhlo až na absolutní vrchol a odešlo

11 komentářů

Joe Doe
3. září • 8:35

Tento rekord ma nechava v rozpakoch - neseriove auto na uzavretej trati. To je ako ked extremne modifikovany, a teda nehomologovany, LMP1 exemplar Porsche zajazdil na v Spa cas lepsi, ako homologovany monopost F1 v ramci velkej ceny.Celkovo je projekt Bugatti zosobnenim primitivneho principu "zober si vacsie kladivo" - je to vystava riesenii, ktore vznikli pri hladani problemov.Preco? Pretoze VAG premarnil sancu urobit z auta vystavu motorarskych technologii. Prius prvej generacie ma vyspelejsiu pohonnu jednotku.

bzzz
3. září • 12:11

Ja si myslim, ze v dobe povrchnich influenceru a predzvykaneho zpravodajstvi vychazejiciho zejmena ze steku na socialnich sitich si ve VW uvedomili, ze to vetsi kladivo bude mit vetsi dopad a bude vic slyset. O co je treba dulezitejsi rekordni cas na 'severni smycce'? Koncern svym zpusobem vystavu technologii dela v kazdem top modelu - a bez predsudku, postavit top auto ve sve kategorii umi.

...
3. září • 6:49

Thrust SSC taky mohl do seriové výroby, jen se jim nechtělo ztrapňovat ostatní automobilky

king014
2. září • 21:33

koncern prostě potřebuje veškerý volný kapitál utopit v IDiotských baterkovozítkách které skoro nikdo nechce, tak se hold vykašle na super auta

fanda rs
2. září • 21:32

Co vim tak Bugatti je a bylo taky pekelne drahe..Hlavne v Americe jsou uz dnes o mnoho levnejsi alternativy 1000 konovych zbrusu novych vytunenych monster za zlomek ceny

Quebe
2. září • 22:08

Ovšem na rozdíl od Bugatti nebudou schopné podávat maximální výkon bez časového omezení za každého počasí (teplota) a kvalita provedení bude taky pokulhávat.

Jirka.
3. září • 10:41

Ale můžou, hemi přes 600 cui čili 9.5 litrů motor může mít 1500 koní, v základu bez kompresorů turba 800 koní.

Neurotic
2. září • 20:58

Nové cíle... to nedopadne dobře:-/

E15
2. září • 20:28

K čemu je něco takového dobré? Rychlost 300 mil/h padla už v roce 1935. Toto není ani sériové auto, ani hezké auto (rozhodně není elegantnější než výchozí model, je totiž poněkud příliš těžké na prdel) a navíc za volantem neseděl James May. Za mě totální blamáž :-D

Zdeněk
3. září • 14:20

Před skoro 100 lety, 16 válcový předchůdce Veyronu (Auto Union, které sestrojil dědeček nedávno zemřelého Piecha), překonal hranici 430 km/h na veřejné dálnici. Obutý do tenoučkých pneu podobajících se horskému kolu. Žádná speciální klopená dráha. Veyron tedy zrychloval ročně o 0.5 km/rok (!) a to mi nepřipadá jako technologický skok. A za ty peníze ? To auto je totálně k ničemu, v podstatě mu ani nelze vyměnit pneu. Dostanete totiž polotovar a musíte si koupit zkušebního jezdce, který je celý den vyvažuje za cenu nového běžného automobilu střední třídy. Pak si jednou zkusíte maximálku a potřebujete nové gumy. Není lepší mít za stejnou cenu několik ultralightu rozmístěných po celé zeměkouli?

E15
3. září • 15:24

Tak nějaký pokrok tu je - největší pak v bezpečnosti, protože tenkrát to bylo za cenu extrémního rizika... Mimochodem, jak je možné, že tehdejší pneu vydržely takovou rychlost absolutně nechápu...
Jinak mohli dát těch 500 km/h, přece jen 490 působí marketingově o dva levely pomaleji... Ale i tak pěkný výkon na 1500 HP

Doporučujeme

Články odjinud