Tento rekord ma nechava v rozpakoch - neseriove auto na uzavretej trati. To je ako ked extremne modifikovany, a teda nehomologovany, LMP1 exemplar Porsche zajazdil na v Spa cas lepsi, ako homologovany monopost F1 v ramci velkej ceny.Celkovo je projekt Bugatti zosobnenim primitivneho principu "zober si vacsie kladivo" - je to vystava riesenii, ktore vznikli pri hladani problemov.Preco? Pretoze VAG premarnil sancu urobit z auta vystavu motorarskych technologii. Prius prvej generacie ma vyspelejsiu pohonnu jednotku.
Ja si myslim, ze v dobe povrchnich influenceru a predzvykaneho zpravodajstvi vychazejiciho zejmena ze steku na socialnich sitich si ve VW uvedomili, ze to vetsi kladivo bude mit vetsi dopad a bude vic slyset. O co je treba dulezitejsi rekordni cas na 'severni smycce'? Koncern svym zpusobem vystavu technologii dela v kazdem top modelu - a bez predsudku, postavit top auto ve sve kategorii umi.
Thrust SSC taky mohl do seriové výroby, jen se jim nechtělo ztrapňovat ostatní automobilky
koncern prostě potřebuje veškerý volný kapitál utopit v IDiotských baterkovozítkách které skoro nikdo nechce, tak se hold vykašle na super auta
Co vim tak Bugatti je a bylo taky pekelne drahe..Hlavne v Americe jsou uz dnes o mnoho levnejsi alternativy 1000 konovych zbrusu novych vytunenych monster za zlomek ceny
Ovšem na rozdíl od Bugatti nebudou schopné podávat maximální výkon bez časového omezení za každého počasí (teplota) a kvalita provedení bude taky pokulhávat.
Ale můžou, hemi přes 600 cui čili 9.5 litrů motor může mít 1500 koní, v základu bez kompresorů turba 800 koní.
Nové cíle... to nedopadne dobře:-/
K čemu je něco takového dobré? Rychlost 300 mil/h padla už v roce 1935. Toto není ani sériové auto, ani hezké auto (rozhodně není elegantnější než výchozí model, je totiž poněkud příliš těžké na prdel) a navíc za volantem neseděl James May. Za mě totální blamáž :-D
Před skoro 100 lety, 16 válcový předchůdce Veyronu (Auto Union, které sestrojil dědeček nedávno zemřelého Piecha), překonal hranici 430 km/h na veřejné dálnici. Obutý do tenoučkých pneu podobajících se horskému kolu. Žádná speciální klopená dráha. Veyron tedy zrychloval ročně o 0.5 km/rok (!) a to mi nepřipadá jako technologický skok. A za ty peníze ? To auto je totálně k ničemu, v podstatě mu ani nelze vyměnit pneu. Dostanete totiž polotovar a musíte si koupit zkušebního jezdce, který je celý den vyvažuje za cenu nového běžného automobilu střední třídy. Pak si jednou zkusíte maximálku a potřebujete nové gumy. Není lepší mít za stejnou cenu několik ultralightu rozmístěných po celé zeměkouli?
Tak nějaký pokrok tu je - největší pak v bezpečnosti, protože tenkrát to bylo za cenu extrémního rizika... Mimochodem, jak je možné, že tehdejší pneu vydržely takovou rychlost absolutně nechápu...Jinak mohli dát těch 500 km/h, přece jen 490 působí marketingově o dva levely pomaleji... Ale i tak pěkný výkon na 1500 HP
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.