Bugatti zvolilo taktiku bývalého pilota F1. Dosáhlo až na absolutní vrchol a odešlo

E15  |  02. 09. 2019 20:28

K čemu je něco takového dobré? Rychlost 300 mil/h padla už v roce 1935. Toto není ani sériové auto, ani hezké auto (rozhodně není elegantnější než výchozí model, je totiž poněkud příliš těžké na prdel) a navíc za volantem neseděl James May. Za mě totální blamáž

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  03. 09. 2019 14:20

Před skoro 100 lety, 16 válcový předchůdce Veyronu (Auto Union, které sestrojil dědeček nedávno zemřelého Piecha), překonal hranici 430 km/h na veřejné dálnici. Obutý do tenoučkých pneu podobajících se horskému kolu. Žádná speciální klopená dráha. Veyron tedy zrychloval ročně o 0.5 km/rok (!) a to mi nepřipadá jako technologický skok. A za ty peníze ? To auto je totálně k ničemu, v podstatě mu ani nelze vyměnit pneu. Dostanete totiž polotovar a musíte si koupit zkušebního jezdce, který je celý den vyvažuje za cenu nového běžného automobilu střední třídy. Pak si jednou zkusíte maximálku a potřebujete nové gumy. Není lepší mít za stejnou cenu několik ultralightu rozmístěných po celé zeměkouli?

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 09. 2019 15:24

Tak nějaký pokrok tu je - největší pak v bezpečnosti, protože tenkrát to bylo za cenu extrémního rizika... Mimochodem, jak je možné, že tehdejší pneu vydržely takovou rychlost absolutně nechápu...
Jinak mohli dát těch 500 km/h, přece jen 490 působí marketingově o dva levely pomaleji... Ale i tak pěkný výkon na 1500 HP

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  02. 09. 2019 20:58

Nové cíle... to nedopadne dobře

Odpovědět  |   | 
fanda rs  |  02. 09. 2019 21:32

Co vim tak Bugatti je a bylo taky pekelne drahe..Hlavne v Americe jsou uz dnes o mnoho levnejsi alternativy 1000 konovych zbrusu novych vytunenych monster za zlomek ceny

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  02. 09. 2019 22:08

Ovšem na rozdíl od Bugatti nebudou schopné podávat maximální výkon bez časového omezení za každého počasí (teplota) a kvalita provedení bude taky pokulhávat.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  03. 09. 2019 10:41

Ale můžou, hemi přes 600 cui čili 9.5 litrů motor může mít 1500 koní, v základu bez kompresorů turba 800 koní.

Odpovědět  |   | 
king014  |  02. 09. 2019 21:33

koncern prostě potřebuje veškerý volný kapitál utopit v IDiotských baterkovozítkách které skoro nikdo nechce, tak se hold vykašle na super auta

Odpovědět  |   | 
...  |  03. 09. 2019 06:49

Thrust SSC taky mohl do seriové výroby, jen se jim nechtělo ztrapňovat ostatní automobilky

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 09. 2019 08:35

Tento rekord ma nechava v rozpakoch - neseriove auto na uzavretej trati. To je ako ked extremne modifikovany, a teda nehomologovany, LMP1 exemplar Porsche zajazdil na v Spa cas lepsi, ako homologovany monopost F1 v ramci velkej ceny.

Celkovo je projekt Bugatti zosobnenim primitivneho principu "zober si vacsie kladivo" - je to vystava riesenii, ktore vznikli pri hladani problemov.

Preco? Pretoze VAG premarnil sancu urobit z auta vystavu motorarskych technologii. Prius prvej generacie ma vyspelejsiu pohonnu jednotku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 09. 2019 12:11

Ja si myslim, ze v dobe povrchnich influenceru a predzvykaneho zpravodajstvi vychazejiciho zejmena ze steku na socialnich sitich si ve VW uvedomili, ze to vetsi kladivo bude mit vetsi dopad a bude vic slyset. O co je treba dulezitejsi rekordni cas na 'severni smycce'? Koncern svym zpusobem vystavu technologii dela v kazdem top modelu - a bez predsudku, postavit top auto ve sve kategorii umi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 73 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Hyundai i30 dál drtí Škodu Scala nejnižší cenou. O výhodu ale nakonec může přijít

Hyundai i30 dál drtí Škodu Scala nejnižší c…

Pokud si chcete koupit Hyundai i30 po faceliftu, bude vám stačit 320 tisíc korun. Nejlevnější Škoda Scala, konkurent kompaktního hyundaie, přitom stojí skoro o 80 tisíc více. Oba vozy jsme teď postavili proti sobě v cenovém srovnání.

28.  4.  2020 | | 163 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A