Bugatti chce postavit další drahé modely

Bugatti chce postavit další drahé modely

Pamatujete dobu před příchodem modelu Bugatti Veyron? Roky jsme jen slyšeli, jak jednou toto auto bude, jak bude rychlé, dynamické, výkonné a drahé. Několikaleté zdržení se ovšem vyplatilo a dnes tak můžeme vidět na silnicích monstrum, které může jet přes 400 km/h, je lehce ovladatelné, dokáže se prodrat městskou zácpou, aniž se uvaří, dokáže ve sprintu soupeřit s formulí a stojí nechutnou hromadu peněz.

Dle šéfa automobilky je ovšem Veyron jen začátek nové éry automobilky Bugatti, která se chce opět prodrat na místa, kde v minulosti patřila. Ve stopách zakladatele automobilky mají přijít nové modely, které budou udávat designérsky a technologický směr a které budou vždy propracované do nejmenšího detailu a budou bez jediné chyby a vždy vyrazí všem dech.

Šéf automobilky navíc uvedl, že příští model nemusí být opět ekonomicky výhodný, tedy může být klidně ztrátový jako Veyron, ale díky takovému druhému modelu by automobilka definitivně ukázala, kdo je ten nejlepší. A navíc po zkušenostech s prodeji Veyronu,je jasné, že přijít s vozem, který bude jiný, ale cenovka bude klidně dvojnásobná, není zase z pohledu prodejů nijak zvlášť problematické.

Na druhou stranu je pravda, že auto jako je Veyron by umělo postavit daleko více automobilek, jenže vše je o ceně a navíc o tom, že ztrátu za Veyron „zatáhne” někdo jiný, tedy majitel Volkswagen a tedy i všichni zákazníci české Škody. V takových podmínkách je pak snadné vyvíjet cokoli, protože není prioritním cílem být v zisku.

Jaký bude další model Bugatti dnes oficiálně nikdo neřekne. Spekuluje se o dalším supersportu, který bude ještě výkonnější, ještě rychlejší a ještě dražší. Přeci jenom poznatky z vývoje Veyronu by se mohly opět uplatnit a zahazovat všechno by bylo trochu zbytečné.

Hovoří se také o velkém, luxusním a výkonném sedanu, který by dostal umírněnou techniku z Veyronu, ale vévodil by mu motor W16 se čtyřmi turby.

Těžko říci co to nakonec bude, ale doufejme, že při pohledu na budoucí vůz a jeho parametry poskočí srdce každého fandy automobilů.
 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků