Bugatti chce postavit další drahé modely

Pamatujete dobu před příchodem modelu Bugatti Veyron? Roky jsme jen slyšeli, jak jednou toto auto bude, jak bude rychlé, dynamické, výkonné a drahé. Několikaleté zdržení se ovšem vyplatilo a dnes tak můžeme vidět na silnicích monstrum, které může jet přes 400 km/h, je lehce ovladatelné, dokáže se prodrat městskou zácpou, aniž se uvaří, dokáže ve sprintu soupeřit s formulí a stojí nechutnou hromadu peněz.

Dle šéfa automobilky je ovšem Veyron jen začátek nové éry automobilky Bugatti, která se chce opět prodrat na místa, kde v minulosti patřila. Ve stopách zakladatele automobilky mají přijít nové modely, které budou udávat designérsky a technologický směr a které budou vždy propracované do nejmenšího detailu a budou bez jediné chyby a vždy vyrazí všem dech.

Šéf automobilky navíc uvedl, že příští model nemusí být opět ekonomicky výhodný, tedy může být klidně ztrátový jako Veyron, ale díky takovému druhému modelu by automobilka definitivně ukázala, kdo je ten nejlepší. A navíc po zkušenostech s prodeji Veyronu,je jasné, že přijít s vozem, který bude jiný, ale cenovka bude klidně dvojnásobná, není zase z pohledu prodejů nijak zvlášť problematické.

Na druhou stranu je pravda, že auto jako je Veyron by umělo postavit daleko více automobilek, jenže vše je o ceně a navíc o tom, že ztrátu za Veyron „zatáhne” někdo jiný, tedy majitel Volkswagen a tedy i všichni zákazníci české Škody. V takových podmínkách je pak snadné vyvíjet cokoli, protože není prioritním cílem být v zisku.

Jaký bude další model Bugatti dnes oficiálně nikdo neřekne. Spekuluje se o dalším supersportu, který bude ještě výkonnější, ještě rychlejší a ještě dražší. Přeci jenom poznatky z vývoje Veyronu by se mohly opět uplatnit a zahazovat všechno by bylo trochu zbytečné.

Hovoří se také o velkém, luxusním a výkonném sedanu, který by dostal umírněnou techniku z Veyronu, ale vévodil by mu motor W16 se čtyřmi turby.

Těžko říci co to nakonec bude, ale doufejme, že při pohledu na budoucí vůz a jeho parametry poskočí srdce každého fandy automobilů.
 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků