Bugatti čeká v příštím roce velké rozhodnutí

Šéf automobilky Bugatti, Thomas Bscher, oznámil, že v první polovině příštího roku čeká automobilku velké rozhodnutí - jakým modelem nahradí supersportovní Veyron. Dle jeho vyjádření je jisté, že automobilka již nepůjde stejnou cestou, tedy vyrobit technologický skvost s nevídanými parametry za nevídanou cenu.

Životní cyklus Veyronu se totiž v příštím roce přesune do své druhé poloviny, když bude celkově vyrobeno více než 150 kusů z plánovaných tří set. Je tak nejvyšší čas myslet na další model, který jej nahradí.

Automobilka má zájem o návrat do segmentu luxusních a přitom výkonných vozů, ovšem ne tak okázalých a sportovních jako je Veyron. Ve výrobě by se tak mělo objevit luxusní coupé ve stylu Bentley Continental GT, ovšem s daleko lepšími výkonnostními parametry.

V blízké budoucnosti chce mít automobilka až pět modelů, které budou určeny pro široké spektrum opravdu bohatých zákazníků. Počítá se s luxusními limuzínami ve stylu coupé a také se sportovními modely, jejichž cena by již neměla přesáhnout 500 000 eur.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků