Agónie brutálně dotovaný koncernový značky.
Studie? Rozumím tomu dobře, že zatím mají akorát render a nějaké v lepším případě výpočty, kolik by to tak asi mohlo vážit a jezdit?
https://www.auto.cz/bugatti-neuhlidalo-novy-m... ...
Disciplínu 0-400-0 km/h by pak měl pokořit za 12,08 sekundy, což je absolutní blbost:-D
tady jde o váha/výkon což je masakr a navíc je to bugatti což má svojí závodní historii o to jde.je to masakr i kdyby to z 0 na 400 dalo za 30s je masakr.
určitě se někdo najde a oni to postaví i kdyby to měla být jen prestige když na to bugatti má proč to nepostavit slušná reklama.
0-400-0 za 12.08 sec. asi dost těžko.
To jen redaktoři neumí ani zkopírovat relavantni informaceZa 12.08 je to z 0 na 4000-400-0 je za 24.64
Vice času na brzdění než zrychlení je také nesmysl. Při zrychlení je limit v přilnavosti pneu (a pak výkon motoru) a jde se proti odporu vzduchu. Při brzdění je limit v přilnavosti pneu (na výkonu nesejde), ale jde se s odporem vzduchu... Nebo snad v Bugatti neumí udělat brzdy s brzdným výkonem vyšším než má jejich motor?
Tady se bavíme o výkonu hodně přes megawatt. To bude i pro brzdy slušné sousto
Taky mě to napadlo. Vzhledem k časům na 100, 200 a 300 nereálnéTakže to možná bude celé dost pochybné
To má max 6válec aby dosáhli takéto váhy nebi elektro motor bez baterií.
To znamena, ze automatizovany seven speed dvojty ladovac SSC Tuatara se na vavrinech neudrzi dlouho? Je to napinave a nejake povedome..ze?B-]
Žádné vavříny nemá, oficiálně to nezajel a navíc je to podvod.
oni to tam nedají, neví to nehledě na platformu a jak se to napne to je konec i s koncernem..
Pěkný stroj, hned bych do něho šel :-P. Pokud by měl plochu čelního odporu nižší o 10% než Bugatti Veyron, vyšla mi výpočtem pro výkon motoru 1 850 HP a hmotnost vozu 1 240 kg maximální rychlost na cca 460 km/h B-].
a je, zase odborník....nebo nevím, moje vzdělání na to nestačí (ČVUT FS), jak souvisí Vmax s hmotností?Tak jo kecám...nijak...ta má vliv na zrychlení.
CVUT ma filozoficko socialni fakultu? :-)
tady je to samí oborník..
Jen další koncernová plečka. Už vidíme místní ichtyly, jak tu budou onanovat nad z 0 na 500 km/h za 20,16 sekundy. Holt koncernový papír snese všechno, Dieselgate máme všichni ještě v živé paměti. A tyto koncernové dieselové hnoje zamořují životní prostředí beztrestně dál. A jejich majitelé (rozuměj koncernoví sociopatičtí ichtylové) se ještě soudí o odškodnění, taková je to pakáž.Však on vám to Vóša spočítá!
Už to nehul..
Tak hlavne tyhle projekty jsou velmi ztratove a hadejte, kdo tyhle silenosti v konecnem dusledku zaplati... jen proto, aby si koncern honil ego.
konečný účet dostane (jak je správně nazývá náš guru Vóša) škodomilský dobytek.
díky..
týjo 0 - 500 za 20,16 to úplně onamuju..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.