Bugatti a Československo: Bugatti typ 13 a 51 (veteráni)

6 komentářů

Michal
27. září • 8:17

J.K.Lobkowitz a ne Lobkovic;-)

Murphy
28. května • 22:37

Prima článek, díky. Kdy bude článeček o nějaké starší Alfě Romeo? Jo a jen tak mimochodem, ze článku by se mohlo zdát, že před nástupem nacisty subvencovaných Mercedesů a Auto Unionů to byly právě vozy Bugatti, které na závodních tratích dominovaly.... To je trošku zavádějící, protože Bugatti sice vyhrával jeden závod za druhým, ale jen proto, že tehdy nejlepší Alfa Romeo se účastnila pouze omezeného počtu závodů (a v nich Bugatti většinou v pohodě porazila....). Posledním neněmeckým vozem, který vyhrával závody Grand Prix byla Alfa Romeo Tipo B. Pro zvídavé: http://www.kolumbus.fi/leif.snellman/gpw3.htm 

Armando
28. května • 17:52

Ta jednapadasátka je prostě krásná. Ty kola jsou nádherný a v tomto stylu se nese i Veyron.

delph
28. května • 11:10

pěkné povídání :) o pěkných autech i časech. a nemílím li se tak autor je ji autorem článků o autech v jedněch jihomoravských novinách že?

Jiří Duchoň
28. května • 20:59

Cobrý podvečer, děkuji, jsem rád, že se Vám článek líbí. Ta doba mě fascinuje taky. A máte pravdu, v jistých nejmenovaných jihomoravských novinách připravuji každý měsíc Auto - moto přílohu. A jen mezi námi: Roman Daněk tam píše taky  Děkuji, mějte se!

delph
29. května • 9:47

o panu daňkovi to vím už dlouho zo já jen že jsme si vás všimnul poprvé

Doporučujeme

Články odjinud