Bugatti 16C Galibier jde do výroby, cena bude opět exkluzivní

Buggati 16C Galibier, které dosud spatřil pouze velmi úzký okruh lidí, se prý začne vyrábět a to na stejném místě, kde jej výrobce poprvé představil, tedy ve fabrice v Molsheimu. Rozhodnutí o produkci tohoto modelu značně pomohl zájem veřejnosti a movitějších potenciálních zákazníků. Nicméně tak brzy se jej přece jenom nedočkáme, nejoptimističtější spekulace mluví až o roce 2013, kdy se jich vyrobí jenom několik desítek, aby tak byla exkluzivita zaručena i jinak než cenou. Ta by přitom měla být zhruba 900 000 liber, tedy podobně jako zpočátku u Veyronu.

Za tuto sumu pak dostanete vůz poháněny čtyrmi turbodmychadly přeplňovaným šestnáctiválcem s výkonem 800 koní, který bez problémů zvládne maximální rychlost přes 300 km/h. Sekundovat má tomuto agregátu propracovaný osmistupňový automat. Kromě toho, že v garáži budete mat jeden z nejvýkonnějších sedanů na světě, tak si můžete i být jistí, že druhý podobný kus jen tak lehko nespatříte.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti 16C Galibier
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků