Bugatti 12-2 Streamliner: koncept elegantnějšího Veyronu

Designérská společnost Racer X Design zveřejnila novou studii sportovního Bugatti s názvem 12-2 Streamliner. Luxusní GT v sobě kombinuje současný design sportovních italských vozidel korunovaný technikou Bugatti Veyron.

Příď konceptu odkazuje na výše jmenovaný model automobilky, od něhož je studie přímo odvozena. Zadní část se už více podobá Ferrari 599 a některé prvky připomenou Alfu 8C Competizione. Hlavním zájmem designérů při navrhování této studie bylo vytvořit elegantní sportovní vůz s dlouhou přídí a oblými tvary. Zajímavým retro prvkem je přitom dělené zadní sklo. Studie Streamliner je navrhována tak, aby ji mohl pohánět výkonný šestnáctiválec Bugatti i slabší motory Volkswagenu.
 
Koncept zatím zůstává jen v představách návrhářů a v brzké době zřejmě nebude zhmotněn.
 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bugatti 12-2 Streamliner
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků